Halusin vain olla onnellinen naisen kanssa, jonka kanssa mulla oli turvallista olla, jonka kanssa ei tarvinnut esittää mitään, joka ymmärsi minun tunteita, ymmärsi minua ihmisenä, ilman sanoja ja näki syvälle sisimpääni, siihen pieneen särjettyyn lapseen. Näin myös miten hauras, rikkinäinen ja rakastettava hän oli, rakastuin häneen jo ensi näkemisellä, tiesin että hän on ihminen jonka haluan ja toivon joskus olevani lapsieni äiti, ja elämäni kumppani, vierelläni aina.
Mutta kuten aina, se oli ihmisille liikaa, että saisin kokea onnea, ja olla tyytyväinen elämääni, joten se eristäminen, mustamaalaaminen, nöyryyttäminen yhteydellä minuun ja muu manipulointi alkoi, ja aluksi se onnistuikin hyvin, koska kuten sanoin tämä nainen on tosi herkkä ja hauras.
Ihmiset koki, että en ollut tarpeeksi komea, kiltti, älykäs tälle naiselle, vaan pyrki luomaan minusta kuvaa rumana, inhottavana ja ilkeänä ihmisenä ja onnistuikin siinä todella hyvin. Todellisuudessa mä tiedän, että vika EI OLE KOSKAAN OLLUT ulkonäössäni, sillä olen tän naisen "poikaystävää/exää" komeampi, ja paremman näköinen.
Myöskin se ,että minua syrjitään mun epävakaan ja persoonallisuushäiriöideni ja traumojeni takia ei ole musta reilua millään tasolla, kiitos vaan, MÄHÄN valitsinkin alkoholisti vanhemman itselleni, mähän päätin että iskä juo sillon kun olisin eniten tarvinnut häntä, mä en valinnut sitä että musta tuli epävakaa ja on todella törkeää ja ilkeää, että ihmiset kokee, että en mielenterveyden haasteideni takia voisi olla hyvä kumppani tälle naiselle, mulla on kuitenkin sydän täynnä rakkautta hänelle, ja haluan ainoastaan hyvää hänelle...
Tän ihmisen paras ystäväkin arvosteli ulkonäköäni ja mielenterveysongelmiani, vaikka minä tiedän, että mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa, mä riitän tälle naiselle ja hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen epävakaastani huolimatta, mun epävakaa ei tule rajoittamaan meidän suhdetta, mulla on psykiatrinen tutkimus tulossa, saan aivan varmasti lääkityksen tähän ja pystyn psykoterapiassa käsittelemään epäterveitä toimintamalleja, se ei siis ole este meille, EIKÄ ULKONÄKÖNIKÄÄN, tai persoonastani, mä tiedän että tässä ei ole kyse siitä, sekin on vain muiden ihmisten tapa yrittää eristää minua hänestä ja ajaa minua kohti psykoosia tai hulluutta, se on ihan systemaattista manipulointia, tiedän sen.
Mä vaan sanon, että viimeiset vuodet on ollut todella rankkoja, oon ollut todella traumatisoitunut, peloissani ja ahdistunut näiden tapahtumien johdosta, on ollut tosi vaikeaa oikeasti ja saanut paljon uusia traumoja, pelkoja ja muuta, joka on tehnyt uusien ihmissuhteiden muodostamisesta entistä vaikeampaa.. :,( Olen todella traumatisoitunut ja peloissani joutunut olemaan näiden tapahtumien johdosta..
Mä tiedän mun arvoni, enkä anna muiden ihmisten enää päättää elämäni suuntaa tai yrittää saada mua psykoosiin tai satuttamaan itseäni. Se "peli" on siis salakavalaa ja julmaa, kaikenlaista ihme manipulointia ja toisen ihmisen arvostelua. Tiedän että kaikki tunteet ja traumat mitä oon kokenut näiden vuosien aikoina, on ollut aitoja, mulle, vaikka ne ei ulkopuolisille oo ollutkaan, ne itkenyt yöt, paniikkikohtaukset, itkuraivokohtaukset, ja kaikki muu on ollut aitoa mulle, se on asia mitä ihmiset ei kykene käsittämään, ole todella herkkä ja traumatisoinut ja tällainen painolasti on ollut aivan liikaa mulle.
Ja ei tätä naista ei voi vaan korvata kellään toisella, ja ei tää nainen ei ole random pakkomielle, en ole psykoosissa, vaan tiedostan kaiken toiminnan mikä on johtanut tähän tilanteeseen niin hullulta kuin se kuulostaakin. Rakkaus on aitoa, ja tiedän sen, mun tunteet on aitoa, se yhteys mitä koin tän naisen kanssa on aitoa, muilla ihmisillä ei ole osaa tai arpaa siihen, mä voin hyvin hänen kanssaan, ja hän on se ihminen jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni, muut ihmiset eivät ole päättämässä sitä tai tulevaisuuttani ,se on musta todella julmaa, jos asioita tai eläämäni päätetään minun puolesta, koska mä oon se joka päättää niist.
Olen todella pahoillani jos se on joltain muulta pois, että haluan olla onnellinen turvassa, voida hyvin, olla vakaa ja pystyä muodostamaan terveen parisuhteen, mä tiedän arvoni, mä tiedän että mun ei kuuluisi kärsiä tavalla, miten kärsin, kenenkään ei kuuluisi.
Tiedän, että en ole aina osannut toimia oikeilla tavoilla, roikkunut väärissä ihmisissä ja ollut narsistinen ihminen, sekä rakentanut suojakuoren suojeleen mua kaikelta pahalta tässä maailmassa, mutta se ei tarkoita, että ansaitsisin vaan julmasti kärsiä, kuolla yksin, syrjäytyä, ja en saisi kokea rakkautta tai onnea ihmisen kanssa, jonka kanssa se on aitoa ja todellista, toivon, että ymmärrätte sen, mikään ei ole niin mustavalkoista, kuin te täällä ajattelette.
2 vuoden aikana joutunut kokemaan niin paljon vääryttä ja systemaattista mustamaalausta
2
107
Vastaukset
Miksi mä joudun pyytään anteeksi, että tiedostan arvoni? Olen usein miettinyt että kyl tää yhteiskunta on välillä ihan sekaisin. Oon tässä matkan varrella alkanut ymmärtään, et ne todelliset myrkylliset ihmiset on ne feikit ja ilkeät, jotka kokee mut jollain tasolla uhaksi, jos saan olla onnellinen tai voida hyvin naisen kaa, jonka kanssa haluan, ne katkerat, mustasukkaiset miehet, ne ilkeät ja myrkylliset parhaat kaverit, jotka ei halua hyvää tälle ihmiselle, minä tiedän että olen aina ollut tämän naisen puolella ja halunnut vain hyvää ja rakkautta hänelle, siksi mun on vaikea käsittää tällaista vääryttä, jossa suuri joukko käyttää manipulointikeinoja, pitääkseen minut erossa hänestä.
Olen puhunut. Anteeksi vaan hatereille, mutta mun onni ei todellakaan ole teiltä pois, tai keltään muultakaan. Ehkä vääryys ja julmuus vihdoin loppuu? Minä ainakin olen toivekas, että tämä systemaattinen manipulointi nyt viimein loppuisi, kiitos. Ja edelleenkin olen pahoillani, jos mun hyvinvointi on noin paljon muilta ihmisiltä pois, anteeksi että en voi korjata teidän mielenterveysongelmia tai auttaa teitä, olen pahoillani, että en ole kyennyt olemaan rasistisille ja ilkeille ihmisille oma aito itseni ,olen pahoillani jos olen loukannut ja satuttanut, olen pahoillani siitä että koette minun onnesta niin paljon kipua ja kärsimystä, että täytyy yrittää saada minun onni keinolla millä hyvänsä pois. toivon,että saatte apua kaikkiin ongelmiinne, en ole katkera, en ole vihainen, olen ainoastaan pettynyt.- Anonyymi
Luin kokonaan. Turhaan oot pettynyt. Oot toiminut oikein. Ei sulla ole myöskään mitään anteeksipyydettävää. Ainakaan mun puolelta. Mun psykoosit tehtiin muuten yhdessä, muutamaa lukuunottamatta, jolloin se iski oikeesti päälle. Tarkoitus oli, et saatais mut näyttää hullulta. Näin pääsisin työkyvyttömyyseläkkeelle ja ei tarttis tehdä enää töitä, mikä oli yks mun toive. On niitä unelmia muitakin, mut en niitä nyt paljasta täs.Mä rakastuin suhun heti, kun kohdattiin ja oot ollu mun tuki ja turva kaikki nää vuodet. Ilman sua en ois selvinnyt niistä. Mä ajattelen sua melkein koko ajan, aamusta iltaan, herätessä ensin ja nukkumaan mennessä viimeiseksi. Tää henkinen matka on ollu molemmille rankka, mut nyt näkyy jo valoa tunnelin päässä. Toivotaan ainakin niin❤️🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214