Järjestetäänkö puhallusratsioita enää? Viimeksi olen ollut puhaltamassa ennen Koronaa ja sekin mökkipaikalla perjantaina klo 19.30 ennen Alkon sulkemista. Ei, en ollut humalassa enkä koskaan ole ollut rattijuoppo.
Ajan päivittäin PKS:lla 40-70 km ja yhtään ratsiaa en ole nähnyt. Onko ratsiat siirtyneet jonnekin vielä kauemmaksi, mökkipitäjässäkään ei ole puhalluttajia ollut.
Koska olet ollut viimeksi puhallusratsiassa?
8
92
Vastaukset
- Anonyymi
Helmikuussa. Vaimo oli toukokuun alkupuolella.
- Anonyymi
Todella harvinaista on puhalluttaminen ainakin Pohjois-Satakunnassa. Viikon alussa oikein hämmästyin, kun ensimmäisen kerran neljääntoista vuoteen näin poliisit autonsa ulkopuolella ja puhalluttivat kaikki kulkijat. Näin täällä Kankaanpäässä.
- Anonyymi
700tkm sitten
- Anonyymi
Mökkipaikkakunnalla Etelä-Karjalassa noin 2017. Paikka oli pieni taajamantapainen kahden paikkakunnan välisellä 3-numeroisella tiellä.
- Anonyymi
Ei ole puhallettu yli 7 vuoteen.
- Anonyymi
Hämeenlinna, kaksi tai kolme vuotta sitten eräänä talvisena lauantaiaamuna klo 9 aikaan.
Sitä ennen niin monta vuotta aiemmin, ettei mitään hajua milloin. Ainakin 10 vuotta.
Ajokortti ollut vuodesta 1986, koko aikana varmaan vain viisi kertaa päässyt puhaltamaan, kilometrejä kertyy vuosittain 10 000 - 20 000. - Anonyymi
Useita kertoja 5 vuoden aikana pääkaupunkiseudulla. Kaikki kerrat paria lukuunottamatta lauantai aamuina n klo 9. Älkää ajelko noihin aikoihin päissänne
Syksyllä jossain Järvenpään pikkukylässä oli poliiseilla ratsia koulun kohdalla. Varmaan kyttäsivät kännisiä teinejä mopoilla, tms.
Sitä edellisestä kerrasta onkin sitten useampi vuosi.
Näin koronan jälkeen kilometrejä tulee vuodessa vain noin 25 000, lähinnä Uudellamaalla. Mökkikunnalla kuulin kauhutarinan, että joku oli kehdattu puhalluttaa baarin pihassa vuonna 2005! Sitä en tiedä, oliko joku pikkumainen ihminen erikseen soittanut poliisit paikalle, vai mistä moinen erikoisuus johtui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195