Onko enää mitään mitä hallitus ei lakkauttaisi paitsi velanoton ja kansan kurjistamisen ?

Anonyymi-ap

Hallituksen tavoite on, että julkinen terveydenhuolto otettaneen pois kaikilta ?
Suomi on jo lähes yövartijavaltio.
Seuraavaksi lapsi- ja vanhusvihamielinen hallitus valmistelee leikkauksia neuvoloihin ja kouluterveydenhuoltoon. Lapsissa on Suomen tulevaisuus,
mutta hallitus ei ajattele tulevaisuutta, vaikka lapsiperheitä pitäisi tukea,
koska syntyvyys on ennätysalhainen. Kuoleeko Suomi sukupuuttoon ?
https://www.ku.fi/artikkeli/5161733-nyt-orpon-hallitus-lasten-terveystarkastuksista-tulee-kalliiksi?ref=popular

18

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö se mene niinpäin , että jos velkaa ei oteta lisää, ei ole varaa saavutettuihin etuihin ? Suomen nuorille naisille riittää koira tai kaksi - joillekin m*slimi tai mulatti

• Saavutetut edut? Mitä ne ovat, jos niitä ei ansaita vaan hankitaan velaksi? Järjetöntä touhua kaikkiaan!

• Kun vetoat Kansan Uutisten komuloispropagandaan niin se tekee kommentistasi suoraan WC paperia! Komuloisten KU on harhakuvien suoltaja kuten komuloiset yleensäkin!

• Anonyymi

Röh röh minä en wc-paperia tarvitse koska paskon vaippaan. Ja Lyyli siivoa jäljet KRUIIIK !!

• Anonyymi

No kai sen kuitenkin myönnät että Kokoomus tuhoaa kaiken.

• Anonyymi kirjoitti:

No kai sen kuitenkin myönnät että Kokoomus tuhoaa kaiken.

Kokoomus rakentaa vahvalle pohjalle, ei hötölle kuten niin SDP kuin Vasuriliittokin! Kaikki rahahan tulee oikeistolaisesta yritysmaailmasta! Itse ette muuta saa aikaan kuin lakkoja ja niiden tuotto ei liene kehuttava!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Kokoomus rakentaa vahvalle pohjalle, ei hötölle kuten niin SDP kuin Vasuriliittokin! Kaikki rahahan tulee oikeistolaisesta yritysmaailmasta! Itse ette muuta saa aikaan kuin lakkoja ja niiden tuotto ei liene kehuttava!

Eikös Kokoomus ole nyt ja etenkin ennen juuri tuhonnut sitä vahvaa pohjaa. Sinunkin kannattaisi tutustua historiaan kun ole noin tollo.

"Itse ette"

Siis ketkä?

Ja mitä lakkoihin tulee niin nehän on pitkälti Kokoomuksen toimien aikaan saamia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös Kokoomus ole nyt ja etenkin ennen juuri tuhonnut sitä vahvaa pohjaa. Sinunkin kannattaisi tutustua historiaan kun ole noin tollo.

"Itse ette"

Siis ketkä?

Ja mitä lakkoihin tulee niin nehän on pitkälti Kokoomuksen toimien aikaan saamia.

Itse on siinä ylempänä perin selvästi ilmoitettuna, siinähän lukee: "...niin SDP kuin Vasuriliittokin..."! Tehän ette mitään saa aikaiseksi muutoin kuin oikeiston rahoja riistämällä!

Kokoomus on tuskin montaakaan lakkoa alkanut, kyllä se on tyhmä ja saamaton vasemmisto joka niitä harjoittaa kiristystarkoituksessa.! Vasemmisto kun ei tajua miten kauppaa käydään!

• Anonyymi

YXKAXEX suoltaa paskaa molemmista päistään, valehtelee minkä ehtii, kääntää asiat päälaelleen, inhottava vaippaikäinen narsisti !

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Itse on siinä ylempänä perin selvästi ilmoitettuna, siinähän lukee: "...niin SDP kuin Vasuriliittokin..."! Tehän ette mitään saa aikaiseksi muutoin kuin oikeiston rahoja riistämällä!

Kokoomus on tuskin montaakaan lakkoa alkanut, kyllä se on tyhmä ja saamaton vasemmisto joka niitä harjoittaa kiristystarkoituksessa.! Vasemmisto kun ei tajua miten kauppaa käydään!

HEH. Ai oikeiston rahoja riistämällä. Tuo oli hauska.

• Anonyymi kirjoitti:

YXKAXEX suoltaa paskaa molemmista päistään, valehtelee minkä ehtii, kääntää asiat päälaelleen, inhottava vaippaikäinen narsisti !

Mitä kirjoitan on pelkkää faktaa eli totta! Olet pöljien mestari jos et ymmärrä mitä kirjoitan ja sen totuutta!

Miksi et edes ilmoita mikä siinä mielestäsi ei ollut totta ja miten sinä sen totuuden käsität siinä asiassa!

Koko yhtyeiskuntahan toimii yritysmaailman tuottamilla tuloilla ja siinä osassa kansaa oikeistolainen talouispolitiikka on kunniassaan. Vasemmiston mikään osa ei noissa hommissa pärjää kuten on nähty! Vai voitko muuta osoittaa?

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Mitä kirjoitan on pelkkää faktaa eli totta! Olet pöljien mestari jos et ymmärrä mitä kirjoitan ja sen totuutta!

Miksi et edes ilmoita mikä siinä mielestäsi ei ollut totta ja miten sinä sen totuuden käsität siinä asiassa!

Koko yhtyeiskuntahan toimii yritysmaailman tuottamilla tuloilla ja siinä osassa kansaa oikeistolainen talouispolitiikka on kunniassaan. Vasemmiston mikään osa ei noissa hommissa pärjää kuten on nähty! Vai voitko muuta osoittaa?

Herää nyt pahvi.

Yritykset ja työntekijät saivat hyvin voinnin nousuun. Ja juuri siksi että Kokoomus pidettiin sivussa. No nyt sitten nähdään karmaisevalla tavalla mitä oikeistolainen talouspolitiikka saanut aikaan. Aluksi pitäisi Kokoomus puolueena kieltää.

• Anonyymi kirjoitti:

Herää nyt pahvi.

Yritykset ja työntekijät saivat hyvin voinnin nousuun. Ja juuri siksi että Kokoomus pidettiin sivussa. No nyt sitten nähdään karmaisevalla tavalla mitä oikeistolainen talouspolitiikka saanut aikaan. Aluksi pitäisi Kokoomus puolueena kieltää.

Yritykset ovat juuri se oikeistolainen osa omistajineen ja yrittäjineen. Kokoomus on se osa oikeistoa joka siinä pyrkii yrityksiä saamaan oikeutensa ja jota ay vasemmiston tuella vastustaa ja siksi menee päin honkia monessa asiassa, vasemmisto kun ei ymmärrä talouden päälle mitään!

Jos meistä jomman kumman pitää herätä, niin se olet sinä komuloinen!

• Anonyymi

Vielä löytyy säästökohde. Valtion hallinnosta pois 30% jonnin joutavaa virkamiestä ja virkamiesten johtajista 75% pois. Siitä tulisi valtava säästö ja toiminta alkaisi tehostumaan. Ja sitten nämä erilaiset instituutit ja niiden ns. asiantuntijat.

• Olet oikeassa julkista pitää suisia ja siirtää sen tehtäviä yksityispuolelle. Yksityispuoli toimi yleensä tehokkaammin, koska sitä ei rahoiteta budjetista, vaan se joutuu itse ansaitsemaan rahansa!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

Olet oikeassa julkista pitää suisia ja siirtää sen tehtäviä yksityispuolelle. Yksityispuoli toimi yleensä tehokkaammin, koska sitä ei rahoiteta budjetista, vaan se joutuu itse ansaitsemaan rahansa!

HEH. Olet melkoinen tapaus kirjoitit sitten millä nimimerkillä tahansa.

• Anonyymi

Pakolaiset tulee tilalle...

• Anonyymi

Aloittaja saa odotella seuraavat 50 vuotta sitä uutta työpaikkaansa.
      Ei sitä tule.
      Valtiouskoinen hölmö jää ikuisiksi ajoiksi kortistoon.
      Ellei ole oma- aloitteinen.
      Ja eihän vasurit koskaan ole.
      Surkimuksella on kova kohtalo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1379
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1066
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 64
      734
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      717
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe