Sairaiden aivojen tuotokset

Anonyymi-ap

Ihmetellä täytyy tätä Ikaalisten palstaa. On Hoikkalaa, Vehmalaa, Riuskasta...Kaikki jutut ihan älyttömiä! Eikö paikkakunnalla ole mitään järkevää puheenaihetta näiden iänikuisten kynttilöiden, sierrojen, käräjien ym. lisäksi??

41

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

äkkiä kommentti poistui kylähllu ei päästä muita cat-palstalleen

• Anonyymi

poistan täältä etupäässä jarmon kirjoittamia kommentteja, koska riuskaset ja kumppanit kuuluvat asialliseen kalustoon.

• Anonyymi

Miksi kutsut hoikkalaa tuolla epämiellyttävällä nimellä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

poistan täältä etupäässä jarmon kirjoittamia kommentteja, koska riuskaset ja kumppanit kuuluvat asialliseen kalustoon.

moden kalustoa nuo feikkiolennot

• Anonyymi

Nämä kolme aloituksessa mainittua henkilöä kutsuvat itseään rankaisijoiksi ja he käyttävät erilaisia rankaisumetodeja. Olen joskus miettinyt että mitä ne käytännössä ovat?

• Anonyymi

Hatunen ei pidä noista yhdestäkään. Myös Tenhusella samanlainen negatiivinen suhtautuminen kyseiseen kolmikkoon.

• Me kolmikko olemme sellaisia sällejä joille ei tulla ihan ensimmäisenä aukomaan päätä. Paina meidän nimet kalloosi!

• Anonyymi

modee jatkaa yksinhouruutaanpekka m64 onsairas knupistaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

modee jatkaa yksinhouruutaanpekka m64 onsairas knupistaan

fyysisesti salomaa on ihan hyvässä kunnossa

• Anonyymi

miettimiinen ja mode eivät kuulu samaan lauseeseen

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

Me kolmikko olemme sellaisia sällejä joille ei tulla ihan ensimmäisenä aukomaan päätä. Paina meidän nimet kalloosi!

missä ne fdeikkiiolennot voi nähdä

• Anonyymi

Me kolmikko olemme sellaisia sällejä joille ei tulla ihan ensimmäisenä aukomaan päätä. Paina meidän nimet kalloosi!

missä ne fdeikkiiolennot voi nähdä

• Anonyymi

Vauva.fi:n keskusteluissa noita pidettiin hyvin vaarallisina. Mitä kummajaisia Ikaalisiin on ilmestynyt???

• Me emme ole mitään pyhäkoulupoikia. Me kaikki kolme avauksessa mainittua herrasmiestä olemme veriveljiä. Yksi kaikkien puolesta ja kaikki yhden puolesta.

• Anonyymi

syö pekka mäki homola korvasieniä ja madonlakkeja jotta paranet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

syö pekka mäki homola korvasieniä ja madonlakkeja jotta paranet

tiejyräkolarin seurauksista

• Anonyymi

Me emme ole mitään pyhäkoulupoikia. Me kaikki kolme avauksessa mainittua herrasmiestä olemme veriveljiä. Yksi kaikkien puolesta ja kaikki yhden puolesta.

kolme murhaajaa

• Anonyymi

Me emme ole mitään pyhäkoulupoikia. Me kaikki kolme avauksessa mainittua herrasmiestä olemme veriveljiä. Yksi kaikkien puolesta ja kaikki yhden puolesta.

kolme murhaajaa

• Anonyymi

Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnossa ainoastaan yksi heistä on todettu sellaiseksi, jolla ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.

• Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.

• Anonyymi

Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.

vain vajakit lukevat noita houruja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vain vajakit lukevat noita houruja

Sinä lienet aktiivisin lukija ja kommentoija? Etkö pidä hoikkaloista ja kumppaneista?

• Anonyymi

Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.

Millä oikeus perusteli ratkaisuaan Jarmon tilanteen määrittelyssä?

• Anonyymi

mode tunnustaa

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä lienet aktiivisin lukija ja kommentoija? Etkö pidä hoikkaloista ja kumppaneista?

Me rankaisemme heitä, jotka eivät pidä meistä!

• Me rankaisijakolmikko haluaisimme adoptoida poikalapsen turvalliseen kotiin.

• Anonyymi

Aivan

• Anonyymi

Homoyden synti ja häpeä

• Anonyymi

jarmo ei ole sellainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jarmo ei ole sellainen

Oikeudessa todistettu asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeudessa todistettu asia.

mode yksin houruu taas

• Anonyymi

punikkii oiva poliisin vajakki pekkaskitso-ketelä etsiimiedsrakastajastajaa

• Kaivamaan hänet ylös haudasta tiejyräepisodin jälkimainingeissa.

• Miksi nimeni ei ole listalla?

• Anonyymi

Eiköös nuo kolome mainittua oo niitä kauhioota rankaasijoota? Myllis on aivan normaali nuohon kolmehen verrattuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköös nuo kolome mainittua oo niitä kauhioota rankaasijoota? Myllis on aivan normaali nuohon kolmehen verrattuna.

Heistä kenelläkään ei, Pirkanmaan käräjäoikeuden mukaan, ole mitään seksuaalista poikkeavuutta.

• Et kuulu rankaisijoiden ydinryhmään. Meitä on vain me kolme avauksessa mainittua viisasta henkilöä!

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4221
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2350
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1871
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1254
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe