Ihmetellä täytyy tätä Ikaalisten palstaa. On Hoikkalaa, Vehmalaa, Riuskasta...Kaikki jutut ihan älyttömiä! Eikö paikkakunnalla ole mitään järkevää puheenaihetta näiden iänikuisten kynttilöiden, sierrojen, käräjien ym. lisäksi??
Sairaiden aivojen tuotokset
41
466
Vastaukset
- Anonyymi
äkkiä kommentti poistui kylähllu ei päästä muita cat-palstalleen
- Anonyymi
poistan täältä etupäässä jarmon kirjoittamia kommentteja, koska riuskaset ja kumppanit kuuluvat asialliseen kalustoon.
- Anonyymi
Miksi kutsut hoikkalaa tuolla epämiellyttävällä nimellä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poistan täältä etupäässä jarmon kirjoittamia kommentteja, koska riuskaset ja kumppanit kuuluvat asialliseen kalustoon.
moden kalustoa nuo feikkiolennot
- Anonyymi
Nämä kolme aloituksessa mainittua henkilöä kutsuvat itseään rankaisijoiksi ja he käyttävät erilaisia rankaisumetodeja. Olen joskus miettinyt että mitä ne käytännössä ovat?
- Anonyymi
Hatunen ei pidä noista yhdestäkään. Myös Tenhusella samanlainen negatiivinen suhtautuminen kyseiseen kolmikkoon.
Me kolmikko olemme sellaisia sällejä joille ei tulla ihan ensimmäisenä aukomaan päätä. Paina meidän nimet kalloosi!
- Anonyymi
modee jatkaa yksinhouruutaanpekka m64 onsairas knupistaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
modee jatkaa yksinhouruutaanpekka m64 onsairas knupistaan
fyysisesti salomaa on ihan hyvässä kunnossa
- Anonyymi
miettimiinen ja mode eivät kuulu samaan lauseeseen
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Kari.Riuskanen kirjoitti:
Me kolmikko olemme sellaisia sällejä joille ei tulla ihan ensimmäisenä aukomaan päätä. Paina meidän nimet kalloosi!
missä ne fdeikkiiolennot voi nähdä
- Anonyymi
missä ne fdeikkiiolennot voi nähdä
- Anonyymi
Vauva.fi:n keskusteluissa noita pidettiin hyvin vaarallisina. Mitä kummajaisia Ikaalisiin on ilmestynyt???
Me emme ole mitään pyhäkoulupoikia. Me kaikki kolme avauksessa mainittua herrasmiestä olemme veriveljiä. Yksi kaikkien puolesta ja kaikki yhden puolesta.
- Anonyymi
syö pekka mäki homola korvasieniä ja madonlakkeja jotta paranet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
syö pekka mäki homola korvasieniä ja madonlakkeja jotta paranet
tiejyräkolarin seurauksista
- Anonyymi
Me emme ole mitään pyhäkoulupoikia. Me kaikki kolme avauksessa mainittua herrasmiestä olemme veriveljiä. Yksi kaikkien puolesta ja kaikki yhden puolesta.
kolme murhaajaa
- Anonyymi
kolme murhaajaa
- Anonyymi
Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnossa ainoastaan yksi heistä on todettu sellaiseksi, jolla ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.
Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.
- Anonyymi
Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.
vain vajakit lukevat noita houruja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vain vajakit lukevat noita houruja
Sinä lienet aktiivisin lukija ja kommentoija? Etkö pidä hoikkaloista ja kumppaneista?
- Anonyymi
Millä oikeus perusteli ratkaisuaan Jarmon tilanteen määrittelyssä?
- Anonyymi
mode tunnustaa
Anonyymi kirjoitti:
Sinä lienet aktiivisin lukija ja kommentoija? Etkö pidä hoikkaloista ja kumppaneista?
Me rankaisemme heitä, jotka eivät pidä meistä!
Me rankaisijakolmikko haluaisimme adoptoida poikalapsen turvalliseen kotiin.
- Anonyymi
Aivan
- Anonyymi
Homoyden synti ja häpeä
- Anonyymi
jarmo ei ole sellainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jarmo ei ole sellainen
Oikeudessa todistettu asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeudessa todistettu asia.
mode yksin houruu taas
- Anonyymi
punikkii oiva poliisin vajakki pekkaskitso-ketelä etsiimiedsrakastajastajaa
Miksi nimeni ei ole listalla?
- Anonyymi
Eiköös nuo kolome mainittua oo niitä kauhioota rankaasijoota? Myllis on aivan normaali nuohon kolmehen verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköös nuo kolome mainittua oo niitä kauhioota rankaasijoota? Myllis on aivan normaali nuohon kolmehen verrattuna.
Heistä kenelläkään ei, Pirkanmaan käräjäoikeuden mukaan, ole mitään seksuaalista poikkeavuutta.
Et kuulu rankaisijoiden ydinryhmään. Meitä on vain me kolme avauksessa mainittua viisasta henkilöä!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691