Sairaiden aivojen tuotokset

Anonyymi-ap

Ihmetellä täytyy tätä Ikaalisten palstaa. On Hoikkalaa, Vehmalaa, Riuskasta...Kaikki jutut ihan älyttömiä! Eikö paikkakunnalla ole mitään järkevää puheenaihetta näiden iänikuisten kynttilöiden, sierrojen, käräjien ym. lisäksi??

19

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

äkkiä kommentti poistui kylähllu ei päästä muita cat-palstalleen

• Anonyymi

poistan täältä etupäässä jarmon kirjoittamia kommentteja, koska riuskaset ja kumppanit kuuluvat asialliseen kalustoon.

• Anonyymi

Miksi kutsut hoikkalaa tuolla epämiellyttävällä nimellä ?

• Anonyymi

Nämä kolme aloituksessa mainittua henkilöä kutsuvat itseään rankaisijoiksi ja he käyttävät erilaisia rankaisumetodeja. Olen joskus miettinyt että mitä ne käytännössä ovat?

• Anonyymi

Hatunen ei pidä noista yhdestäkään. Myös Tenhusella samanlainen negatiivinen suhtautuminen kyseiseen kolmikkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hatunen ei pidä noista yhdestäkään. Myös Tenhusella samanlainen negatiivinen suhtautuminen kyseiseen kolmikkoon.

Hatunen uskoo vakaasti että hoikkala on kuismo.

• Kari.Riuskanen
        UUSI

Me kolmikko olemme sellaisia sällejä joille ei tulla ihan ensimmäisenä aukomaan päätä. Paina meidän nimet kalloosi!

• Anonyymi

Vauva.fi:n keskusteluissa noita pidettiin hyvin vaarallisina. Mitä kummajaisia Ikaalisiin on ilmestynyt???

• UUSI

Me emme ole mitään pyhäkoulupoikia. Me kaikki kolme avauksessa mainittua herrasmiestä olemme veriveljiä. Yksi kaikkien puolesta ja kaikki yhden puolesta.

• Anonyymi
        UUSI

syö pekka mäki homola korvasieniä ja madonlakkeja jotta paranet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

syö pekka mäki homola korvasieniä ja madonlakkeja jotta paranet

tiejyräkolarin seurauksista

• Meistä kolmesta minä ja Vehmala emme ole sotkeneet kenenkään sierraa, eikä meidän pyllyreikiin ole työnnetty yhtään kynttilää.

• Anonyymi
        UUSI

miksi äitisi pesee hounb susi päivittäin oliko sven erik syyllinen siihen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

miksi äitisi pesee hounb susi päivittäin oliko sven erik syyllinen siihen

susia eksyy tosi harvoin taajamaan

• Anonyymi
      UUSI

Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnossa ainoastaan yksi heistä on todettu sellaiseksi, jolla ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.

• UUSI

Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.

vain vajakit lukevat noita houruja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

vain vajakit lukevat noita houruja

Sinä lienet aktiivisin lukija ja kommentoija? Etkö pidä hoikkaloista ja kumppaneista?

• Anonyymi
        UUSI
        Kari.Riuskanen kirjoitti:

Millä oikeus perusteli ratkaisuaan Jarmon tilanteen määrittelyssä?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe