Ihmetellä täytyy tätä Ikaalisten palstaa. On Hoikkalaa, Vehmalaa, Riuskasta...Kaikki jutut ihan älyttömiä! Eikö paikkakunnalla ole mitään järkevää puheenaihetta näiden iänikuisten kynttilöiden, sierrojen, käräjien ym. lisäksi??
Sairaiden aivojen tuotokset
19
176
Vastaukset
- Anonyymi
äkkiä kommentti poistui kylähllu ei päästä muita cat-palstalleen
- Anonyymi
poistan täältä etupäässä jarmon kirjoittamia kommentteja, koska riuskaset ja kumppanit kuuluvat asialliseen kalustoon.
- Anonyymi
Miksi kutsut hoikkalaa tuolla epämiellyttävällä nimellä ?
- Anonyymi
Nämä kolme aloituksessa mainittua henkilöä kutsuvat itseään rankaisijoiksi ja he käyttävät erilaisia rankaisumetodeja. Olen joskus miettinyt että mitä ne käytännössä ovat?
- Anonyymi
Hatunen ei pidä noista yhdestäkään. Myös Tenhusella samanlainen negatiivinen suhtautuminen kyseiseen kolmikkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hatunen ei pidä noista yhdestäkään. Myös Tenhusella samanlainen negatiivinen suhtautuminen kyseiseen kolmikkoon.
Hatunen uskoo vakaasti että hoikkala on kuismo.
Me kolmikko olemme sellaisia sällejä joille ei tulla ihan ensimmäisenä aukomaan päätä. Paina meidän nimet kalloosi!
- Anonyymi
Vauva.fi:n keskusteluissa noita pidettiin hyvin vaarallisina. Mitä kummajaisia Ikaalisiin on ilmestynyt???
Me emme ole mitään pyhäkoulupoikia. Me kaikki kolme avauksessa mainittua herrasmiestä olemme veriveljiä. Yksi kaikkien puolesta ja kaikki yhden puolesta.
- AnonyymiUUSI
syö pekka mäki homola korvasieniä ja madonlakkeja jotta paranet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
syö pekka mäki homola korvasieniä ja madonlakkeja jotta paranet
tiejyräkolarin seurauksista
Meistä kolmesta minä ja Vehmala emme ole sotkeneet kenenkään sierraa, eikä meidän pyllyreikiin ole työnnetty yhtään kynttilää.
- AnonyymiUUSI
miksi äitisi pesee hounb susi päivittäin oliko sven erik syyllinen siihen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
miksi äitisi pesee hounb susi päivittäin oliko sven erik syyllinen siihen
susia eksyy tosi harvoin taajamaan
- AnonyymiUUSI
Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnossa ainoastaan yksi heistä on todettu sellaiseksi, jolla ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.
Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.
- AnonyymiUUSI
Kari.Riuskanen kirjoitti:
Kuulemma joo, oikeus päätti että Jarmolla ei ole mitään poikkeavuutta. Minulla ja Vehmalalla on paljonkin.
vain vajakit lukevat noita houruja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
vain vajakit lukevat noita houruja
Sinä lienet aktiivisin lukija ja kommentoija? Etkö pidä hoikkaloista ja kumppaneista?
- AnonyymiUUSI
Kari.Riuskanen kirjoitti:
Millä oikeus perusteli ratkaisuaan Jarmon tilanteen määrittelyssä?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499