Työttömien palkkatukityö on koirankakkapuusein keräilyä ja työvoimakoulutus lähtee aakkosista Hesarin mielipide kirjoitus 23.5 mielenkiitoista luettavaa Hesarissa myös työnhakua. Rahaa löytyy aakkos koulutukseen ja 1+1 laskutehtäviin
Työttömien aktivointi
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
- No - Mitä muuta Voisi - KIVIKAUDESTA - Tuleville Järjestää - ? - ?
- Kaikki Muu - Noille Onkin - " ILMAISTA " - Anonyymi
Aivan hirvittävää on tuollainen, sillä työttömistä joka ikinen kykenisi insinöörien ja ekonomien hommiin siltä seisomalta kun vain annettaisiin mahdollisuus! Onneksi edes osa sai aikoinaan koulutustaan vastaavia töitä, eli työllistyi koneinsinöörinä Lieksassa!
- Anonyymi
Minulle ei annettu työsuhteista palkkatukityötä. te toimiston ja sosiaalityöntekijän sovelluin parhaiten kuntouttavaa työtoiminta sitä piti mätkiä yli 10 vuotta työeläke jäin 100 euron arvoiseksi loput kansaneläkettä ja takuueläkettä työrajoitteita ei ollut vaan olin liian vanha. arvioitiin oliko pääkoppa terve järkinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei annettu työsuhteista palkkatukityötä. te toimiston ja sosiaalityöntekijän sovelluin parhaiten kuntouttavaa työtoiminta sitä piti mätkiä yli 10 vuotta työeläke jäin 100 euron arvoiseksi loput kansaneläkettä ja takuueläkettä työrajoitteita ei ollut vaan olin liian vanha. arvioitiin oliko pääkoppa terve järkinen
Työtön on itsenäinen kun on oikea työsuhteinen palkkatyö. kuntouttava työtoiminta ja maksetut sosiaaliturvaetuudet on veromaksajien rahoilla eli työtön ei voilla itsenäinen siinä työtön tihrustellee lomakkeeseen työtön työtön ja kuntouttavassa tehtävät työtunnit peräti kahteen kertaan Kelaan ja sosiaalityöntekijälle sikasi työtön ei ole ihmisarvoinen joka myös alistaa
- Anonyymi
Mikä on akti voi? Onko se sama kuin liukuvoide?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888