Ostin taannoin Bianchi merkkisen maantiepyörän, jossa on ctc merkintä, eli sen pitäisi olla hyvin soveltuva pitkien matkojen ajamiseen esim. väsyneenä tai ilman käsiä. Pyörä on kapearenkainen, mutta siihen on asennettu adapterin avulla takatavarateline, jonne pieni teltta ja makuupussi menevät nätisti. Lisäksi minulla on tankolaukku, jonka vetoosuus on noin viisi litraa.
Olenkin pyöräillyt pitkä matkoja tänä keväänä aktiivisesti Kuopion lähiseuduilla, mutta se on alkanut tuntua tylsältä, ja haluaisin tutustua maakunnan matkailullisiin antimiin tarkemmin.
Pyörässäni on kaksi pullotelinettä, joihin 0,5 litran tölkit istuvat mainiosti. Tämä ominaisuus on auttanut ajamisen yksitoikkoisuuteen, mutta ei täysin poistanut sitä, sillä sosiaalinen aspekti on puuttunut.
Osaisiko joku vinkata hyviä paikkoja, joissa voisi pysähtyä nautiskelemaan? Löytyykö Iisalmesta tai muista maskuntakeskittymistä alan miesten "vapaa-aluieta"? Vai täytyykö retkipyöräilijän keskittyä erilaisiin virallisiin anniskelupaikkoihin - kenties ne olisivat ratkaisu haasteeseeni?
Osaisiko joku auttaa miestä mäessä, vinkata parhaat alueelliset nautiskelupaikat retkipyöräilijän näkökulmasta?
P.S. Ei haittaa, vaikka ns. toosaakin voisi irrota.
Retkipyöräilijän nautiskelupaikat Pohjois-Savossa
Anonyymi-ap
0
177
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1476999
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255086
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444637Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673198
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553130Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252842- 452410
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313