Nainen, nyt on paljon helpompaa

Anonyymi-ap

Elämää on turha tuhlata täällä Suomessa, muualla on parempi kuin täällä.
Kaunis maa, mutta paska yhteiskunta.
Muualla on kuitenkin paljon kauniimpaa.
Lähden heti kun mahdollista.

Minulla on uudet suunnitelmat ja parempi tulevaisuus.
Se on kaukana täältä.

Tämän kunniaksi voisi laittaa jo hymiönkin.
:)

Asiat on edelleen päin helvettiä jo neljättä vuotta tässä paskamaassa, ikinä en tälle paskamaalle enää palveluksia tee, hukkaan on mennyt kaikki ne korret jotka kekoon olen kantanut.
Onneksi jotain suurta on tulossa ja kun se pian tapahtuu, niin on itku ja parku kaikkialla ja silloin nauran.

:/

53

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On helpompaa, kun olen ja elän ilman sinua nainen.
      Rakkaustarina ei ole minun tarinani, rakkaus on yliarvostettu asia.
      Se on ansa ja se tekee sokeaksi ja lopulta tuhoaa.

Pienin kaikista on rakkaus, se on kuin toinen nimi tyhmyydelle.

• Anonyymi

Niin siitäkin sanottiin että pitää luopua myös vaimosta ja tiedän kyllä miksi.
        Vapautta ei voi saavuttaa, jos joku sitoo.

• Anonyymi

Lisää..., että Rakkaus ei ole yliarvostettua. Se kirjoitetaan Isolla kirjaimella älä unohda. Se ei ole ansa se on lahja ja sitä täytyy käsitellä huolella. Ei vääryydellä eikä väärinkäsityksillä vaan suurimmalla rehellisyydellä ja nöyryydellä. Pidettävä hyvää huolta sitä ei pitäisi rikkoa tosi rakkautta. Sitä on kaikenlaista pientä suurta ja siltä väliltä sellaistakin jota rakkaudeksi luulee. Sitten on sitä suurinta ja sen kyllä huomaa ja tuntee jos sellainen rakkaus elämään astuu. Suurempi kaikki rajat ylittävä voima. Sitähän ei saa kitkettyä tyhmyydelläkään aina yrittää voi. Se on suurinta Mies Rakkaus !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää..., että Rakkaus ei ole yliarvostettua. Se kirjoitetaan Isolla kirjaimella älä unohda. Se ei ole ansa se on lahja ja sitä täytyy käsitellä huolella. Ei vääryydellä eikä väärinkäsityksillä vaan suurimmalla rehellisyydellä ja nöyryydellä. Pidettävä hyvää huolta sitä ei pitäisi rikkoa tosi rakkautta. Sitä on kaikenlaista pientä suurta ja siltä väliltä sellaistakin jota rakkaudeksi luulee. Sitten on sitä suurinta ja sen kyllä huomaa ja tuntee jos sellainen rakkaus elämään astuu. Suurempi kaikki rajat ylittävä voima. Sitähän ei saa kitkettyä tyhmyydelläkään aina yrittää voi. Se on suurinta Mies Rakkaus !

Täysin yliarvostettua se on, se ei ole lahja, ei todellakaan, ennemminkin kirous.
        Rakkaus ei ole suurin, se ei ole viisasta vaan se on tyhmyyttä.

• Anonyymi

Takasta itseäsi.

• Anonyymi

Tunteet ovat myös kirous, ne vääristävät asioita ja saavat toimimaan vastoin järkeä.
      Siitä meitä opetettiinkin sanoin: anna kuolleiden haudata kuolleensa, seuraa sinä minua.

• Anonyymi

Itseäs rakasta edes

• Anonyymi

Onhan se niinkin. Olen myös pitkään halunut muuttaa pitkälle täältä ja sinne missä lämmintä. En kuitenkaan kotimaastani lähde kokonaan siis. Jätän tänne kodin tapahtukoot mitä hyvänsä. Totta on etten halua enää asua moisen sivilisaation naapurissa. Tuskin paranee ainakaan. En näe valoa siinä asiassa nyt. Ei kuitenkaan kannata sanoa että paska maa paljon on mätää yhteiskunnassa en väitä. Ei kannata katkeroitua se jos mikä syö. Eikä lähteä mistään ovet paukkuen sen olen oppinut. Niin elämä opettaa jos ei muuta Mies niin hiljaa kävelemään. Hyvää matkaa minne ikinä kuljet.

• Anonyymi

Kiitos, mä en jätä tänne mitään kontaktia enkä kotia, mitään siteitä ei tänne jää.
        Tää ei ole mun kotimaa, tämä on kuin vankila, saatanan orjayhteiskunta.
        Täällä ei ole mikään mahdollista, täysin rikollisten, kartellien ja idiootti byrokraattien ja vieraan vallan hallitsema paskamaa.
        Täältä kun jälleen lähden, niin en todellakaan tänne takaisin palaa.
        Suomen rikollisyhteiskunta on jo tuhoon tuomittu.

• Anonyymi

Nyt se on sitten moido, ei tarvitse jatkossa enää tulla tänne ikävän keskelle kirjoittelemaan eikä kaipaamaan.

• Anonyymi

Ainakin täältä pesee.

• Anonyymi

Sinä ja sinun rusinasilmäs.Hyppää jo kaivoon.

• Anonyymi

Sinä olet yksi esimerkki millasia idiootteja tässä maassa asuu.
        Vastustan aborttia, mutta sinun kohdallasi sallisin jälkiabortin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet yksi esimerkki millasia idiootteja tässä maassa asuu.
        Vastustan aborttia, mutta sinun kohdallasi sallisin jälkiabortin.

Omapahan on katkeruutesi. Onnea sen kanssa.

• Anonyymi

Ongelmia ei pääse pakoon, vaikka muuttaisit Timpuktuun. Ongelmat ovat pään sisässäsi. Joka maassa on omat ongelmansa ja meillä Suomessa on asiat paremmin kuin monessa muussa maassa. Mutta eihän sitä tiedä, jos ei ole kokenut. Aina voi tulla maitojunalla takaisin.

• Anonyymi

Tässä maassa ei edes ihmisoikeudet toimi.
        Kuka täällä haluaisi elää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan

• Anonyymi

6 miljardin ihmisten joukossa ongelmat eivät todellakaan voi olla pelkästään yhden yksilön pään sisässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ainakin kaikki hyvin. On työ, ystäviä, hyvä terveys ja matkalle pääsen silloin kun haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ainakin kaikki hyvin. On työ, ystäviä, hyvä terveys ja matkalle pääsen silloin kun haluan.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Painu mies sinne missä pippuri kasvaa🤣

• Anonyymi

Jonnekin vähän lämpimämpään maahan kyllä mieli tekisi, mutta ei EU alueelle.
        EU alue on myös ihan täysin pilattu paska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eu on paras paikka Eu,ssa syntyneelle🤩Kannattaa lähteä muualle, että voi tulla takaisin..Eihän sitä muuten voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa sitten huolehtia myös vakuutuksista, jos EU:n ulkopuolelle halajat. Pitkäaikaiset vakuutukset ovat myös kalliita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa sitten huolehtia myös vakuutuksista, jos EU:n ulkopuolelle halajat. Pitkäaikaiset vakuutukset ovat myös kalliita.

En tarvii mitään vakuutuksia.

• Anonyymi

Kiva ilma tänää, kivaa päivää🫶

• Anonyymi

Tiesitkö, että joka maassa sataa joskus. Monessa maassa sateet aiheuttavat myös suuria vahinkoja. Näin ei tapahdu Suomessa. Esim Espanjassa vesi ja muta vyöryivät ihmisten koteihin, ihmisiä hukkui ja joutuivat virran viemäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö, että joka maassa sataa joskus. Monessa maassa sateet aiheuttavat myös suuria vahinkoja. Näin ei tapahdu Suomessa. Esim Espanjassa vesi ja muta vyöryivät ihmisten koteihin, ihmisiä hukkui ja joutuivat virran viemäksi.

Kyllä pohjanmaalla tulvii usein, miksi ne talot sinne rakennettu?

• Anonyymi

Meinaatko kun ryssä tulee rajan yli ,niin saa muuta ajateltavaa?😏. No totta on ,siinä tarvitse enään pienesti miettiä kun isommat pyörät pyörivät :⁠-⁠)

• Anonyymi

Täällä alkaa sisällissota ennen kuin venäjä tulee rajan yli, usko pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lakkoja ja yleistä kaaosta on jo ilmastossa.. Mutta pääasia että on leipää ja sirkushuveja kansalle että voidaan pysyä " horroksessa" ,nukkua Ruususen unta . Ei kaikki kuitenkaan , ei kaikki ,usko pois. 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vitut alkaa. Muutama työtä vieroksuva vassari ehkä uhittelee hetken kadulla kiviä heitellen, mutta siinä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vitut alkaa. Muutama työtä vieroksuva vassari ehkä uhittelee hetken kadulla kiviä heitellen, mutta siinä kaikki.

No, mielesi voi muuttua äkisti.

• Anonyymi

Jos lähtee sutta pakoon tulee karhu vastaan. Kaunista ja kylmää sadepäivää🇫🇮 🥸🕸🕷

• Anonyymi

Eikä tule, enkä täältä pakoon lähde.
        Vain muualle, jossa ihminen saa vihdoinkin elää sitä ihmisarvoista elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tule, enkä täältä pakoon lähde.
        Vain muualle, jossa ihminen saa vihdoinkin elää sitä ihmisarvoista elämää.

Hoh hoh. No mistä maasta ajattelit löytää ihmisarvoisen elämän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoh hoh. No mistä maasta ajattelit löytää ihmisarvoisen elämän?

Monesta maasta jo löytyy paremmat elinolot kuin Suomesta, mutta mitkä kiinnostaisi, niin lähimmät ovat Norja ja Islanti.
        Kauempana heti EU rajojen ulkopuolella ja sitten on myös japani, uusiseelanti, australia, kanada, jne.....

Onhan niitä vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesta maasta jo löytyy paremmat elinolot kuin Suomesta, mutta mitkä kiinnostaisi, niin lähimmät ovat Norja ja Islanti.
        Kauempana heti EU rajojen ulkopuolella ja sitten on myös japani, uusiseelanti, australia, kanada, jne.....

Onhan niitä vaihtoehtoja.

Mä en ymmärrä miksi sä et puhu mulle suoraan.
        Vielä ois mahollista kohta ei ole.
        Ehkä en sit merkinnyt ikinä mitään oikeesti.

• Anonyymi

🗣Hyvää matkaa maailmanmatti👣

• Anonyymi

Läheppå nemo uimaan sitten avomerta kohti

• Anonyymi

Voisit kyllä mun kanssa jutella suoraan
      kaikki asiat, vai mitä?
      Säkin käsitit aika väärin mitä loppujen tarkoitin.
      Kuten mäkin käsitin paljon väärin.

Asiat on nyt täysin eri tavalla kun mitä ne
      olivat aiemmin mullakin.
      Kaikki asiat.

Mä en ikinä halunnut kahlita sua,
      tai sitoa sua mihinkään.

Enkä myöskään ikinä vaatinut sulta että muuttaisit tänne sieltä suunnasta.
      Ainakaan itseni takia.

Molempien kannalta olisi hyvä,
      tai parempi jos voisi jutella, selvittää
      ja sopia aiemmat jutut.

Ja olis mun mielestä ainakin tärkeetä molemmille että olisi sellainen jolle voi
      puhua ja purkaa asioita.

Nyt osaan jo suhtautua ja olla eritavoin...
      Suhunkin...

• Anonyymi

Onneksi olen kohta sinunkin kuulumattomissa.

En saanut sinulta kuin läpiä päähäni.

No, enhän tietenkään ymmärrä sinua yhtään.

• Anonyymi

Sinua ei kukaan jää kaipaamaan, koska olet niin negatiivinen ihminen. Joko on lentolippu ostettu?

• Anonyymi

Lähde sinne pallon toiselle puolelle ,koska voit ja
      hyväksy jo se ettet kääpiötä kelpaa mulle!
      Mä en haluu nähdä sua enää ikinä täs maassa!
      Niin paljon temppusi hajotti!
      Naiselta

• Anonyymi

Häivy jo.

• Anonyymi

Onnea matkaan muista että muualla pitää osata käyttäytyä maan tapojen mukaan siellä ei aleta maantapoja muuttamaan muualta tulleiden mukaisiksi mu se on seurausta suomessa että ole muuta kun nösaöjä enemmiltä osin kasvatettu sotien jälkeen sanaoisinko että kitos esiisille siitä

• Anonyymi

Ei se yhtään sen paremmin muuallakaan suju ellei sitten...............

• Anonyymi

Häivy jo.

• Anonyymi

Vika on sinussa.

• Anonyymi

Erikoista tosiaankin kun suomalaiset joutuu lähtemään pakolaisiksi hyvinvointivaltiosta🤔

• Anonyymi

Koita joskus saada viranomainen vastuuseen, niin saat kimppuusi koko hyvävelipiirin rottalauman.
        Koko saatanan käärmesikiöiden sakki on kimpussasi.
        Ja se toiminta on niin törkeää, ettei sellaista muualla tapahdu kuin Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita joskus saada viranomainen vastuuseen, niin saat kimppuusi koko hyvävelipiirin rottalauman.
        Koko saatanan käärmesikiöiden sakki on kimpussasi.
        Ja se toiminta on niin törkeää, ettei sellaista muualla tapahdu kuin Suomessa.

Kai sitä Venäjällä tapahtui, mutta loppui aika pikasesti.

• Anonyymi

Mä tarviin sua.
      Mä kaipaan sua ja meiän jutskailui.
      Sä oot korvaamaton mulle.
      Ei oo mitään järkeä missään,
      ilman sua.
      Ei oo mitään,
      ilman sua.
      Sä toit mulle iloa ja sait onnelliseksi.
      Sä sait mut hymyilee.
      Sä oot se mitä tarviin.
      Mut, mulla ei oo sua.
      Ei siis ole mitään väliä
      tai merkitystä millään enää.
      Ei ilman sua.

Kiitos

Anteeks kukka 🌺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe