huomenna tilaamaan uuden Skoda Octavia, kyllä keplaa sitten. Komea on ajaa Skoda Octavia markettiin ostoksille ja menempä vähän matkan päähän sitten ja ohikulkijoille ihan muina miehinä sanon että ompa hieno tuo Skoda Octavia tuossa, taitaa olla menestynyt omistaja, ihan Johtaja? Ja sitten ohikulkijat sanoo että kyllä on hieno ja varmaan kallis auto, ei ole köyhällä varaa. Ja sitten minä tepasten ympäriinsä notkein askelin ja sanon että kyllä se niin on, Johtajalla pitää olla Johtajan auto, ei kelpaa tavallinen. Se on hienoa.
Skoda Octavia tilaukseen.
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Speksasitko auton alusta loppuun itse? Otitko mitä sisustan materiaaleja? Speksasin itse kojelaulan jenkemistä(vieno tuoksu kuumalla kelillä upea lisä. Kojetaulun osat Cumkemillä. Ja oviennpaneelit ja yläosat otin Manureslurtte yhdisteellä joka on peräisin jokisikojen lietealtaasta, tuotettu puristeeksi.
- Anonyymi
Jenkemi on kyllä jälleenmyyntiarvon kannalta edelleen paras sillä se on monen harrastajan mieleen. Moni myös ruksaa jäykän taka-akselin sillä sen avulla tulee tuttu pompottava kyyti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkemi on kyllä jälleenmyyntiarvon kannalta edelleen paras sillä se on monen harrastajan mieleen. Moni myös ruksaa jäykän taka-akselin sillä sen avulla tulee tuttu pompottava kyyti.
Olen jenkemin kannalla myös. Itsellä on tosin ovien yläpaneelit vain jenkemiä. Oli aikaan niin kallis lisävaruste etten voinut täysjenkemi sisustasta kuin haaveilla.
- Anonyymi
. Mikäs varustelutaso tai väri sulla on mielessä? Tai aiotko mennä ihan RS-linjalle, jos kerran Johtajasta puhutaan?
Terska - Anonyymi
Jopas pomppasi Skoda.
https://www.youtube.com/watch?v=3WRPnxrM0BU
Krám, nebo dobré auto? Martin Vaculík prohnal Škodu 1000 MB!
https://www.youtube.com/watch?v=e4rYUdPOl9o - Anonyymi
Millainen helposti haksahtaa Occuun.
Maalainen ei osaa käyttää Internetiä.
t. nuori skodisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222