Skoda Octavia tilaukseen.

Anonyymi-ap

huomenna tilaamaan uuden Skoda Octavia, kyllä keplaa sitten. Komea on ajaa Skoda Octavia markettiin ostoksille ja menempä vähän matkan päähän sitten ja ohikulkijoille ihan muina miehinä sanon että ompa hieno tuo Skoda Octavia tuossa, taitaa olla menestynyt omistaja, ihan Johtaja? Ja sitten ohikulkijat sanoo että kyllä on hieno ja varmaan kallis auto, ei ole köyhällä varaa. Ja sitten minä tepasten ympäriinsä notkein askelin ja sanon että kyllä se niin on, Johtajalla pitää olla Johtajan auto, ei kelpaa tavallinen. Se on hienoa.

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Speksasitko auton alusta loppuun itse? Otitko mitä sisustan materiaaleja? Speksasin itse kojelaulan jenkemistä(vieno tuoksu kuumalla kelillä upea lisä. Kojetaulun osat Cumkemillä. Ja oviennpaneelit ja yläosat otin Manureslurtte yhdisteellä joka on peräisin jokisikojen lietealtaasta, tuotettu puristeeksi.

• Anonyymi

Jenkemi on kyllä jälleenmyyntiarvon kannalta edelleen paras sillä se on monen harrastajan mieleen. Moni myös ruksaa jäykän taka-akselin sillä sen avulla tulee tuttu pompottava kyyti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenkemi on kyllä jälleenmyyntiarvon kannalta edelleen paras sillä se on monen harrastajan mieleen. Moni myös ruksaa jäykän taka-akselin sillä sen avulla tulee tuttu pompottava kyyti.

Olen jenkemin kannalla myös. Itsellä on tosin ovien yläpaneelit vain jenkemiä. Oli aikaan niin kallis lisävaruste etten voinut täysjenkemi sisustasta kuin haaveilla.

• Anonyymi

. Mikäs varustelutaso tai väri sulla on mielessä? Tai aiotko mennä ihan RS-linjalle, jos kerran Johtajasta puhutaan?
      Terska

• Anonyymi
    • Anonyymi

Millainen helposti haksahtaa Occuun.
      Maalainen ei osaa käyttää Internetiä.

t. nuori skodisti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      20
      1222
    Aihe