Nordean osake

Anonyymi-ap

9

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myin pois hetki sitten. Ehkä ostan loppuvuodesta halvalla takaisin, jollei pankin alamäki kiihdy hurjaksi.

    • Anonyymi

      Mikä nousu? >10 vuotta heilunut suunnilleen samalla tasolla.

      Osinkoja on maksanut enemmän kuin hankintahinnan verran.

      • Anonyymi

        10 vuoden ylin on 13,320 ja alin 4,387 euroa. Ei tuo minusta ole "suunnilleen samalla tasolla". Jos satuit huhtikuussa 2020 ostamaan parhaaseen hintaan, nyt on tilaisuus tehdä lähes 200% voitto. 20.5.2025 kurssi kävi 13 euron päällä ja on siitä jo lasketellut hieman. Seuraava osinko irtoaa luultavasti vasta ensi maaliskuussa.


    • Anonyymi

      Nordea on osinkosijoittajan osake. Ei sillä kannata treidata.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Iso osa alkkuryhmästä, hoidan 4 salkkua hyvin symmettisiä eläkesalkkuja

        Gurut tarjosivat jos mitä nestettä rinkulaa tietoa kamuksia ... en ottanut kukaan ei tarjonnut N
        Ja juuri se tuotti. Sampo ja Manta kuuluvat minulla samaan sarjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Iso osa alkkuryhmästä, hoidan 4 salkkua hyvin symmettisiä eläkesalkkuja

        Gurut tarjosivat jos mitä nestettä rinkulaa tietoa kamuksia ... en ottanut kukaan ei tarjonnut N
        Ja juuri se tuotti. Sampo ja Manta kuuluvat minulla samaan sarjaan

        No onhan Nestekin tuottanut 15 vuodessa melkein 3 kertaa hankintahinnan verran osinkoja. Kurssi vaan on heilunut aika reilusti matkalla.


      • Anonyymi

        Nordea on osinkosijoittajan suosikki, eikä se estä treidaamista. Päinvastoin, Nordea on likvidi osake ja lähihistorian perusteella myös varsin volatiili. Pelipaperi parhaasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordea on osinkosijoittajan suosikki, eikä se estä treidaamista. Päinvastoin, Nordea on likvidi osake ja lähihistorian perusteella myös varsin volatiili. Pelipaperi parhaasta päästä.

        joo mulla on kova ylipaino Nordeassa enkä ole myynyt juurikaan koronan jälkeen
        kyllä ostanut viimeksi huhtikuussa, nyt keskihinta hiukan alle kypän

        Neste kävi lähes kuudessa kympissä loppuvuonna 2022 ja nyt on alle kypän
        haen paikkaa jossa myisin loppyhännänkin pois pari prosenttia salkussa
        ei paljon kiinnosta juuri nyt

        kerään sotakassaa koko ajan jos tulis massiivinen pudotus trumpin jne puuhien
        takia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      658
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      39
      500
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe