Paras kosto on kun näyttää vihollisille että pärjää paremmin kuin ne

Anonyymi-ap

Näin se vaan menee ja niin se on.

16

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen oman onnensa seppä.

• Anonyymi

Sinä roikut vieläkin niissä vihollisissasi!!!

Kaiken parasta on kun kokee ja näyttää, että elämä on hyvää ja antoisaa, elämisen arvoista. Unohda siis vihamiehet ja nauti elämästä. Miksi kiikkua vihamiesten pillin mukaan vanhoissa kaavoissa?

• Anonyymi

Juuri aloittaja sitä sanoi. Että näyttää,että pärjää paremmin.

• Anonyymi

Unohdin aikoinaan kaikki ja en edes tiedä mistä ja mitä ihmiset keksineet syitä vihata,kun pääsin ihan hyvään virkaan ja rahaa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri aloittaja sitä sanoi. Että näyttää,että pärjää paremmin.

Pieksämäellä kaikkia ja kaikkea kadehditaan. En tiedä miksi ihmiset ei itse kouluttaudu ja hanki hyvää virkaa,vaan käyttää sen ajan muiden kadehtimiseen ymss. Kannattaa käyttää energia oman elämän kohentamiseen. Niin minä olen tehnyt.

• Anonyymi00012

Minä edes tiedä kaikkia ketä vihaa tai on kateellisia. Miksi miettiä. Teen työni, elän elämääni,olen sellainen kuin olen ja ei sitä mietitä mitä muut on.

• Anonyymi00013
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin aikoinaan kaikki ja en edes tiedä mistä ja mitä ihmiset keksineet syitä vihata,kun pääsin ihan hyvään virkaan ja rahaa on.

No tämä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Monestiko Suomi on loukannut Venäjän ilmatilaa? Tahallisesti ei kertaakaan rauhanaikana. Ja jos näin tapahtuisi, painaisiko Venäjä sen villasella kerta toisensa jälkeen. Käännetään vaan toinen poski..Suomi ryömii.

• Anonyymi

Olen aina pärjännyt paremmin. Ja ei minua ole kiinnostanut koskaan kuin omat läheiset.

• Anonyymi

Joskus joku kyseli rahaa sanoin erään edesmenneen tyyliin Autan vain omiani. Minua ei kiinnosta joku randomi.

• Anonyymi

Kivaa päivää kaikille. Täällä on paljon tänään puuhaa.

• Anonyymi00015

Myös täällä. Onneksi töihin vasta iltavuoroon.

• Anonyymi00011

Miksi pitää kostaa

• Anonyymi00014

Kuka kostaa ja mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1720
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      292
      1319
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      905
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe