Näin se vaan menee ja niin se on.
Paras kosto on kun näyttää vihollisille että pärjää paremmin kuin ne
15
473
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen oman onnensa seppä.
- Anonyymi
Sinä roikut vieläkin niissä vihollisissasi!!!
Kaiken parasta on kun kokee ja näyttää, että elämä on hyvää ja antoisaa, elämisen arvoista. Unohda siis vihamiehet ja nauti elämästä. Miksi kiikkua vihamiesten pillin mukaan vanhoissa kaavoissa?- Anonyymi
Juuri aloittaja sitä sanoi. Että näyttää,että pärjää paremmin.
- Anonyymi
Unohdin aikoinaan kaikki ja en edes tiedä mistä ja mitä ihmiset keksineet syitä vihata,kun pääsin ihan hyvään virkaan ja rahaa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri aloittaja sitä sanoi. Että näyttää,että pärjää paremmin.
Pieksämäellä kaikkia ja kaikkea kadehditaan. En tiedä miksi ihmiset ei itse kouluttaudu ja hanki hyvää virkaa,vaan käyttää sen ajan muiden kadehtimiseen ymss. Kannattaa käyttää energia oman elämän kohentamiseen. Niin minä olen tehnyt.
- Anonyymi00012
Minä edes tiedä kaikkia ketä vihaa tai on kateellisia. Miksi miettiä. Teen työni, elän elämääni,olen sellainen kuin olen ja ei sitä mietitä mitä muut on.
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin aikoinaan kaikki ja en edes tiedä mistä ja mitä ihmiset keksineet syitä vihata,kun pääsin ihan hyvään virkaan ja rahaa on.
No tämä.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e011b809-c237-4378-a1f8-e2758b72a002 kumpiko parempi Venäjä vai Suomi?
- Anonyymi
Monestiko Suomi on loukannut Venäjän ilmatilaa? Tahallisesti ei kertaakaan rauhanaikana. Ja jos näin tapahtuisi, painaisiko Venäjä sen villasella kerta toisensa jälkeen. Käännetään vaan toinen poski..Suomi ryömii.
- Anonyymi
Olen aina pärjännyt paremmin. Ja ei minua ole kiinnostanut koskaan kuin omat läheiset.
- Anonyymi
Joskus joku kyseli rahaa sanoin erään edesmenneen tyyliin Autan vain omiani. Minua ei kiinnosta joku randomi.
- Anonyymi
Kivaa päivää kaikille. Täällä on paljon tänään puuhaa.
- Anonyymi00015
Myös täällä. Onneksi töihin vasta iltavuoroon.
- Anonyymi00011
Miksi pitää kostaa
- Anonyymi00014
Kuka kostaa ja mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1745008- 151620
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621595Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211451Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91283Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit481036Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 181901
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757