https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011253222.html
Kuka on vastuussa? Tietysti Hyvinvointi alueen johtaja.
Hänelle kenkää pikemmiten!! Vetävät älytöntä palkkaa ja ihmiset jotka tarvitsevat hoitoa niin sitä eivät saa.
Tämän kyllä huomaa!
5
288
Vastaukset
- Anonyymi
Lista ongelmista on niin pitkä, että herää kysymys mikä siellä enää toimii? Ongelmat ovat sitä luokkaa, että siellä ei selvästikään osata alkeellisintakaan organisointia ja ongelmia piilotellaan eikä niitä yksilöidä tarkemmin tuossakaan ISn jutussa. Kuinka pitkiä hoitojonot oikeasti ovat? Ainoat jotka uskaltavat kommentoida ongelmia täälläkin ovat lopettaneet työnsä sotella, mutta siellä työskentelevät vaikenevat vaikka varmasti näkevät nuo ongelmat. Miksi näin? Ei ne asiat maton alle lakaisemalla parane. Johdon toiminta on täysin ala-arvoista.
- Anonyymi
Jos esim. tuohon IS:n jutun lopussa olevaan kommenttipyyntöön vastaisi joku asiasta tietävä ammattilainen niin silloin olisi tulisi esiin jotain konkreettistakin johdon toiminnasta. Nythän tuntuu, että johto ei kanna vastuutaan.
- AnonyymiUUSI
Pohjois-Savon hyvinvointialueella lääkärijonot vuoden mittaiset!!
Käsittämätöntä. Kyllä hyvinvointialueen johtajalle pitäisi antaa pikemmiten kenkää.- AnonyymiUUSI
Herää kysymys kuinka paljon ihmisiä kuolee vuoden mittaiseen jonoon? Käsittämättömän vastuutonta toimintaa päälliköistä johtajiin!
- AnonyymiUUSI
Miten tämä "vastuullinen" savon media ei löydä tästä mitään uutisoitavaa? Vai onko se niin, että kepulainen päätoimittelija jättää uutisoimatta oman puolueen negatiiviset asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195