kannatti olla kärsivällinen.

cauris

Eilen härkäkultani kanssa kävimme tilaamassa kihlat:)Päivä on heinäkuun loppupuolella...

*huokaus* kyllä härkämiehen sitoutumisen kanssa kannattaa olla kärsivällinen, se tuottaa hedelmää. Hän ei malta odottaa, että saa laittaa sormuksen sormeeni;)

5

1608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakanainen79

Hieno juttu, että jollain on onni elämässään mukana :o)
      Oma härkäni kertoi vihdoin, ettei lähde kaukosuhteeseen, siitäkin huolimatta että hänellä on tunteita minua kohtaan (asumme usean sadan km:n etäisyydellä toisistamme). Eikä sekään riitä, että pääsisin puolet lähemmäksi, vaan ilmeisesti pitäisi asua "kävelymatkan" päässä. Tuskin pystyn elämään ikäväni kanssa enää kokonaista vuotta, ennen kuin seuraavan kerran lähelle muutto olisi mahdollista (molempien opinnot pitävät tiukasti omilla äärilaidoillaan Suomea). On vaan niin kovin puolinainen olo ilman häntä. Hänessä koin löytäneeni toisen puoliskoni, mutta jos hän ei ole valmis tulemaan puoleenväliin vastaan tässä asiassa, niin hankalaahan se on yksin mitään alkaa rakentaa.
      Cauris, sinun kirjoituksia lukiessani sain potkua ja kärsivällisyyttä odotella oman härkäni vastausta, mutta nyt tilanne on jo niin toivoton, etten tiedä miten tästä jaksan eteenpäin. Kun toisaalta en saa häntä pois ajatuksistani, mutten myöskään vastakaikua tunteilleni. Hän tuntuu mielummin kieltävän itseltäänkin ne helpottaakseen elämäänsä. Mielummin ilman suhdetta kokonaan, kuin etäsuhteessa - hänen sanojaan lainatakseni.
      Olen yrittänyt olla pitkäpinnainen, mutta tulevaa vuotta tuskin pystyn enää viemään läpi tälläisessä tilanteessa roikkuen. Toisen puoli vuotta olisin varmasti jaksanut jos puolet lähemmäksi muuttaminen olisi ollut se taikasana, mutta koska hän tuntuu olevan niin ehdoton tässä asiassa, enkä pysty olemassa olevia olosuhteita muuttamaan, niin siksi koen olevani umpikujassa. Omien tunteitteni syvyydestä olen erinäisten sattumuksien kautta päässyt selville, mutta mitäpä se enää auttaa.

• cauris

Tuollainen on todella surkeeta:( Härän kanssa tulee mutkia matkaan, mutta kun härkä huomaa, mitä hänellä on, hän lähestyy taas.
        Härkä on tunneihminen, kaipaa kosketusta ja toisen läheisyyttä.
        Onko teillä mahdollisuutta tapailla vaikkapa kavereina (sillä pitää hyvin kontaktia yllä...hih)?
        Härkä saattaa olla näissä asioissa liian järkevä, mutta toisaalta ymmärrän hänenkin kantansa. Ehkä se kaipuu toisen lähelle koskisi häneen liikaa?

Minä olen monesti miettinyt mitä ihmettä härkämieheni haluaa tulevalta, siitä ollaan varovaisesti aina välillä juteltu. Kihlat tuli kyllä kuin salama kirkkaalta taivaalta, hän oli varmasti miettinyt sitä jo todella pitkään härkäni tuntien:)Härät miettivät kaiken niin, että he ovat aivan varmoja. Härkä kun on sellainen ihminen, että sitoutuu sitten loppuelämäkseen.(Toteutuuko se sitten on eri juttu ja varmasti paljon on kortteja minulla siinä asiassa, mutta näin perusluonne menee härällä.)

Tiedän härkämiehet, he ovat vastustamattomia ja ero härästä on raastavaa...Koita sinnitellä vaakakuppiseni, jospa se kaikki tuska ja kyyneleet tuo vielä voiton sinunkin tiellesi tavalla tai toisella;)Nauti elämästä ja pidä silmät auki, mutta älä yritä haudata tunteitasi vaan vaali niitä. Anna tuon härkämiehen kuitenkin muistaa kuinka välität:)
        Jos se sitten kuitenkin on torvelo, niin härkämies voi asua vaikka kulman takana ja viedä sydämesi;) Nyt on kesä, laita makeet kesäkuteet päälle ja painele terassille kavereiden kanssa!:)Ole ylpeä siitä, että olet ihminen, joka kykenee rakastamaan ja kaipaamaan!:)

• neitsykäinen
        cauris kirjoitti:

Tuollainen on todella surkeeta:( Härän kanssa tulee mutkia matkaan, mutta kun härkä huomaa, mitä hänellä on, hän lähestyy taas.
        Härkä on tunneihminen, kaipaa kosketusta ja toisen läheisyyttä.
        Onko teillä mahdollisuutta tapailla vaikkapa kavereina (sillä pitää hyvin kontaktia yllä...hih)?
        Härkä saattaa olla näissä asioissa liian järkevä, mutta toisaalta ymmärrän hänenkin kantansa. Ehkä se kaipuu toisen lähelle koskisi häneen liikaa?

Minä olen monesti miettinyt mitä ihmettä härkämieheni haluaa tulevalta, siitä ollaan varovaisesti aina välillä juteltu. Kihlat tuli kyllä kuin salama kirkkaalta taivaalta, hän oli varmasti miettinyt sitä jo todella pitkään härkäni tuntien:)Härät miettivät kaiken niin, että he ovat aivan varmoja. Härkä kun on sellainen ihminen, että sitoutuu sitten loppuelämäkseen.(Toteutuuko se sitten on eri juttu ja varmasti paljon on kortteja minulla siinä asiassa, mutta näin perusluonne menee härällä.)

Tiedän härkämiehet, he ovat vastustamattomia ja ero härästä on raastavaa...Koita sinnitellä vaakakuppiseni, jospa se kaikki tuska ja kyyneleet tuo vielä voiton sinunkin tiellesi tavalla tai toisella;)Nauti elämästä ja pidä silmät auki, mutta älä yritä haudata tunteitasi vaan vaali niitä. Anna tuon härkämiehen kuitenkin muistaa kuinka välität:)
        Jos se sitten kuitenkin on torvelo, niin härkämies voi asua vaikka kulman takana ja viedä sydämesi;) Nyt on kesä, laita makeet kesäkuteet päälle ja painele terassille kavereiden kanssa!:)Ole ylpeä siitä, että olet ihminen, joka kykenee rakastamaan ja kaipaamaan!:)

ai että pitäis pitää yllä kaveruutta nyt sitte ku ei härkämies ole kiihkeimmillään??? just tässä illalla kysyin saanko tulla luokseen, hän vastasi että ei! Koska pitää saada nukkua!!! muutenkin on välillä tosi etäinen mutta sitten taas ihan lähellä toisinaan, ota tästä sitten selvää. Haluun kuitenkin tuon miehen!!! ja olen kyllä tunteeni tuonut esille. Mikä neuvoksi?

• cauris
        neitsykäinen kirjoitti:

ai että pitäis pitää yllä kaveruutta nyt sitte ku ei härkämies ole kiihkeimmillään??? just tässä illalla kysyin saanko tulla luokseen, hän vastasi että ei! Koska pitää saada nukkua!!! muutenkin on välillä tosi etäinen mutta sitten taas ihan lähellä toisinaan, ota tästä sitten selvää. Haluun kuitenkin tuon miehen!!! ja olen kyllä tunteeni tuonut esille. Mikä neuvoksi?

Härkämiehen käsittely vaatii sitä, että kun hän on tietyllä tuulella, pitää itse omalla käytöksellä osoittaa toisinaan vastaavanlaisuutta. Jos oma härkäni on oikutellut, olen toisinaan antanut olla, toisinaan kysyn mikä on. Jos hän ei anna itsestään mitään irti, alan itse menemään morkkikseen, jolloin hän unohtaa oman oikuttelun ja pyrkii lepyttelemään minua. Eli toisinaan härälle pitää osoittaa, miltä hänen käytöksensä tuntuu! Mutta ehkäpä tuo sinun härkäsi tosiaan oli väsynyt, eihän siinä sen kummempaa. Härkä testaa sinua olemalla etäällä ja sitten taas lähellä.(Toisinaan härkä vaikuttaa etäiseltä, mutta ei se tarkoita, ettei ole tunteita). Hän ei valitse kumppania itselleen ennenkuin on täysin varma, siinä menossa pitää vain kestää. Härkä haluaa olla varma, että rakastat häntä myös niinä huonoina hetkinä. Vaikka härkämies yleensä onkin niin miehekäs ja rauhallinen, hän suojaa itseään todella paljon. Sinun pitää pysyä sitkeän naisellisesti maisemissa olematta liian tyrkky tai töykeä. Härkä aukaisee lopulta sydämensä sinulle kun maltat odottaa, mikäli hän kokee, että olet hänelle oikeanlainen.Muista olla vain avoin ja rehellinen tunteittesi kanssa. Opettele käsittelemään häntä, tutki hänen mielialojaan paremmin:)
        Huom. Jos olette vielä nuoria esim. (20 jotain) niin härällä voi olla vielä pahasti etsintävaihe kesken.
        Vaikea vastata mitään muuta, taustatietoja et suhteestanne suuremmin antanut:)

• Täällä toinen kauris

Härkiä väitetään hitaasti syttyviksi, mutta mun härkämieheni syttyi minulle ensi silmäyksellä ja siitä hetkestä lähtien olemme olleet erottomattomat! Ei ole tosiaan ollut merkkiäkään hitaudesta tai epäröinnistä mun miehen kohdalla. Niin ihanaa yhdessä ettei sanat riitä kuvaamaan! Voidaan jutella kaikesta, luotetaan toisiiimme ja seksiä on mieletöntä. ;)

Kyllä se niin on, että kauris ja härkä vaan vievät toistensa sydämet.... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27