Uudistuksen idea on, että voit painaa bussilla täyttä häkää mahdollisimman suoraa viivaa lähiöiden läpi sivuillesi vilkuilematta. Et pääse bussilla lähikauppaan, et Cittariin, lähiapteekkiin, et harrastuksiin, jos eivät ole keskustassa, et kaverin luokse lähialueilla, et mihinkään. Et pysty enää liikkumaan lähialueilla. Esimerkiksi vanhalla systeemillä bussimatka kodistani liikuntapaikkaani kesti 15 minuuttia. Uudistuksen myötä sinne pääsee jos VAIHTAA KOLME KERTAA BUSSIA! Olen kaikkialta kuullut ihmisiltä samanlaista palautetta, että arjesta tulee ihan sotkua. Ei pelota, ei jännitä, ei ole vuosisadan uudistus vaan todella todella epäonnistunutta johtamista! Se, mikä voi olla jossakin miljoonakaupungissa toimivaa, on Turun alueiden kokoisella alueella lähinnä älyttömyys. Eikä mikään tässä tuo mitään lisää, vaikka puhuttaisiin tiheästä liikennöinnistä. Käytetyimmät linjat ovat liikkuneet nytkin tiheästi - ja mitä tekee uusilla linjoilla, joita ei voi käyttää. Päävaikutelma on tämän idean ovat rustanneet ihmiset, jotka eivät käytä linja-autoa (kokoomuksen valtakaudella). Piirretty kiva kuvio, jossa on sädemäisesti linjat ja siihen jokin kaari yhdistämään linjoja, mutta käytännössä ei mietitty toimivuutta, ei ainakaan suurimman osan asukkaista ja linja-auton käyttäjien kannalta. Asia, joka on hyvä tietää alueesta.
Turun runkolinjauudistus yksi typerimmistä
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kappas. Siinä valmistellaan jo ratikkalinjojen perustamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184