Ihmettelen minä kyllä melko isosti sitä että jos jollakin on ollut niin paljon järkeä että on saanut säästettyä isot rahat tililleen, niin miten ihmeessä sellainen ihminen voi sitten olla niin pohjattoman tyhmä että antaa nettihuijareiden viedä vaikkapa 50 000 euroa?!
Onko tässä nyt käyttöaineena ahneus, jota nettihuijarit käyttää hyväkseen, kun huijattu luulee tienaavansa lisää rahaa, mutta menettääkin kaiken, vai mikä ihme tähän voi olla selitys?
Nettihuijaukset
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalainen on niin viranomaispelkoinen että jos joku sanoo olevansa poliisi niin tyhmä suomalainen antaa vaikka kotinsa avaimet.
- AnonyymiUUSI
Enimmäkseen juuri noin. Kalliiksi tulee, mutta ehkäpä kymmenen vuoden kuluttua suurin osa kansasta on jo oppinut.
"Konstit olivat monet, kun itäsuomalaisilta huijattiin viime viikolla lähes 400 000 euroa"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/konstit-olivat-monet-kun-rikolliset-huijasivat-itasuomalaisilta-viime-viikolla-lahes-400-000-euroa/9161538
- AnonyymiUUSI
huijjaaminen hyvä pisines. Ja huijattavia riittää.
- AnonyymiUUSI
On ammattikunta joka ottaa tyhmiltä löysät rahat pois kuleksimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398