Hei Elina siellä jossain

Anonyymi-ap

Mua harmittaa.. Voi kunpa olisimme edes pysyneet edes ystävinä. Toki olemme luoneet omat elämämme ja niissä ei ole sijaa toisillemme. Miksi sitten kirjoitan tämän. Arvostan sitä mitä koimme yhdessä. Tapasin vanhan :) kolleegamme asuinalueellamme ja se antoi jälleen kerran sysäyksen ajattelemaan sinua.

23

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun elämääni mahtuu uusia ihmisiä, nyt kun asumiseen liittyvä kuormitus vähenee.

• Anonyymi

Täällä joku kaipailee harva se päivä jotain Elinaa nykyään liekö sama nainen kyseessä vai kuka mutta täältä ei Elina varmaan löydy vähän luulen niin ... Harmi :( Mutta onnea etsintään josko joku päivä törmäätte. 😊👍🏻

• Anonyymi

Aloittaja. Olimme erilaisia ehkä liinakin erilaisia. -Ja se viehätti minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja. Olimme erilaisia ehkä liinakin erilaisia. -Ja se viehätti minua.

No ei kai se haittaa jos se viehätti kerran sinua ja vastakohdat voi usein vetää toisiaan puoleensa helppoa sellaisesta ei ehkä tule vaan omat haasteensa on mutta kyllä monia pariskuntia tiedän jotka hyvin erilaisia ja hyvin menee kun oppii olemaan toisen kanssa ja sovitaan ehkä tietyt pelisäännöt ja jutut. Kyllä se voi hyvinkin onnistua. Liian samanlaista ei ehkä jaksa kauaa. 😂

• Anonyymi

Eikä kaipailee. Tää on kalastelua selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kireitä siimoja jotka lähteneet yökalalle nyt varmaan onnistuu hyvin kun satelee mukavasti vettä. Ois pitänyt itsekin lähteä. Vaan ei jaksa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä tiiät miten syvästi ap kaipaa tai joku muu, iskikö sulla mustis 😯. Älä nyt turhaan oo. 😊

• Anonyymi

Elinan kaipaus on ollut tosiaan viime aikoina täällä useamman kerran nähtävissä. Kyllä se kaipailu kannattaa kertoa irl. Aika harva "normaali" ihminen täällä palstalla elelee niin että huomaisi tällaiset viestit. Rohkeasti moikkaamaan jossain muualla vaan. Tsemppiä! :)

• Anonyymi

Minne lie matkustanut omaan elämään. Unohtanut sinut ja unelmoi paremmasta.

• Anonyymi

Pakko myöntää että yksi Elina on kyllä aika kiva tapaus. Mielessä meinaa pyöriä. 😍

• Anonyymi

Kyllähän nyt ystävälle aina löytyy sijaa elämässä eihän se ole keneltäkään pois vaikka teillä olisi jotkut uudet elämät. Ystävyys on kallisarvoista! ❤️

• Anonyymi

Niinpä ja sen olen oppinut vasta vanhemmalla iällä. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ja sen olen oppinut vasta vanhemmalla iällä. :(

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

• Anonyymi

Elinasta kannattaa ehdottomasti pitää kiinni kuka hänet on onnistunut saamaan. Jos ei muuta enää niin edes ystävänä. Harmittaa myös täällä kun en tajunnut sitä tarpeeksi ajoissa. Nyt ei enää kehtaa mitään ja yhteystiedotkin on tainneet muuttua kokonaan. 😞😕 Eli no can do. Tehkää te joilla vielä mahis.

• Anonyymi

Kauniita unia Elinalle jonnekin toukokuun yöhön!

• Anonyymi

Kuka Elina? Tarkempia vinkkejä kiitos??? Yhtä vain aattelen mutta ei ihan Elina vaan........

• Anonyymi
        UUSI

Yhtä kaipaat mutta ei siis ole ihan Elina vaan joku toinen...no ei kai ne vinkit sit hyödytä sua mitenkään. Täällä huudellaan ihan sitä Elinaa selvästi. :)

• Anonyymi
        UUSI

Nii just, toinen nimi Elina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nii just, toinen nimi Elina.

Ok no mutta jos kutsutaan muulla nimellä niin tuskin tätä itselleen tunnistaa...mutta jos oot kutsunut häntä toisella nimellä niin sit tietää varmasti. Ei taida nyt vaan Elina tai Elinat olla täällä päinkään. Elämä taitaa olla muualla kuin palstalla. Muut reitit etsiä heidät käsiin kannattaa ottaa käyttöön. Todella hakuammuntaa tämä harmi kyllä. :(

• Anonyymi
      UUSI

Elina mitä mä teen...sun kanssa...

• Anonyymi
        UUSI

Soita vaikka yksinkertaista eikös 😊 tai jos et uskalla niin kirjoita edes pullopostia jos et muuta. Ehkä joku päivä löytää joltain rannalta. Tai joku toinen löytää ja vie niinkin voi käydä.

• Anonyymi
      UUSI

Täälläkin Elina mielessä, toivottavasti ei kaikilla meillä kuitenkaan se sama sit ois paha. 😣

• Anonyymi
      UUSI

Mä tunnen ainakin yhden hyvin musikaaalisen ja erittäin kivan ja nätin sellaisen neitosen. Terkkuja vaan missä nykyään menetkin. 😘 Ehkä joskus vielä nähdään jotenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe