Mua harmittaa.. Voi kunpa olisimme edes pysyneet edes ystävinä. Toki olemme luoneet omat elämämme ja niissä ei ole sijaa toisillemme. Miksi sitten kirjoitan tämän. Arvostan sitä mitä koimme yhdessä. Tapasin vanhan :) kolleegamme asuinalueellamme ja se antoi jälleen kerran sysäyksen ajattelemaan sinua.
Hei Elina siellä jossain
23
330
Vastaukset
- Anonyymi
Minun elämääni mahtuu uusia ihmisiä, nyt kun asumiseen liittyvä kuormitus vähenee.
- Anonyymi
Täällä joku kaipailee harva se päivä jotain Elinaa nykyään liekö sama nainen kyseessä vai kuka mutta täältä ei Elina varmaan löydy vähän luulen niin ... Harmi :( Mutta onnea etsintään josko joku päivä törmäätte. 😊👍🏻
- Anonyymi
Aloittaja. Olimme erilaisia ehkä liinakin erilaisia. -Ja se viehätti minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja. Olimme erilaisia ehkä liinakin erilaisia. -Ja se viehätti minua.
No ei kai se haittaa jos se viehätti kerran sinua ja vastakohdat voi usein vetää toisiaan puoleensa helppoa sellaisesta ei ehkä tule vaan omat haasteensa on mutta kyllä monia pariskuntia tiedän jotka hyvin erilaisia ja hyvin menee kun oppii olemaan toisen kanssa ja sovitaan ehkä tietyt pelisäännöt ja jutut. Kyllä se voi hyvinkin onnistua. Liian samanlaista ei ehkä jaksa kauaa. 😂
- Anonyymi
Eikä kaipailee. Tää on kalastelua selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kireitä siimoja jotka lähteneet yökalalle nyt varmaan onnistuu hyvin kun satelee mukavasti vettä. Ois pitänyt itsekin lähteä. Vaan ei jaksa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiiät miten syvästi ap kaipaa tai joku muu, iskikö sulla mustis 😯. Älä nyt turhaan oo. 😊
- Anonyymi
Elinan kaipaus on ollut tosiaan viime aikoina täällä useamman kerran nähtävissä. Kyllä se kaipailu kannattaa kertoa irl. Aika harva "normaali" ihminen täällä palstalla elelee niin että huomaisi tällaiset viestit. Rohkeasti moikkaamaan jossain muualla vaan. Tsemppiä! :)
- Anonyymi
Minne lie matkustanut omaan elämään. Unohtanut sinut ja unelmoi paremmasta.
- Anonyymi
Pakko myöntää että yksi Elina on kyllä aika kiva tapaus. Mielessä meinaa pyöriä. 😍
- Anonyymi
Kyllähän nyt ystävälle aina löytyy sijaa elämässä eihän se ole keneltäkään pois vaikka teillä olisi jotkut uudet elämät. Ystävyys on kallisarvoista! ❤️
- Anonyymi
Niinpä ja sen olen oppinut vasta vanhemmalla iällä. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja sen olen oppinut vasta vanhemmalla iällä. :(
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi
Elinasta kannattaa ehdottomasti pitää kiinni kuka hänet on onnistunut saamaan. Jos ei muuta enää niin edes ystävänä. Harmittaa myös täällä kun en tajunnut sitä tarpeeksi ajoissa. Nyt ei enää kehtaa mitään ja yhteystiedotkin on tainneet muuttua kokonaan. 😞😕 Eli no can do. Tehkää te joilla vielä mahis.
- Anonyymi
Kauniita unia Elinalle jonnekin toukokuun yöhön!
- Anonyymi
Kuka Elina? Tarkempia vinkkejä kiitos??? Yhtä vain aattelen mutta ei ihan Elina vaan........
- AnonyymiUUSI
Yhtä kaipaat mutta ei siis ole ihan Elina vaan joku toinen...no ei kai ne vinkit sit hyödytä sua mitenkään. Täällä huudellaan ihan sitä Elinaa selvästi. :)
- AnonyymiUUSI
Nii just, toinen nimi Elina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii just, toinen nimi Elina.
Ok no mutta jos kutsutaan muulla nimellä niin tuskin tätä itselleen tunnistaa...mutta jos oot kutsunut häntä toisella nimellä niin sit tietää varmasti. Ei taida nyt vaan Elina tai Elinat olla täällä päinkään. Elämä taitaa olla muualla kuin palstalla. Muut reitit etsiä heidät käsiin kannattaa ottaa käyttöön. Todella hakuammuntaa tämä harmi kyllä. :(
- AnonyymiUUSI
Elina mitä mä teen...sun kanssa...
- AnonyymiUUSI
Soita vaikka yksinkertaista eikös 😊 tai jos et uskalla niin kirjoita edes pullopostia jos et muuta. Ehkä joku päivä löytää joltain rannalta. Tai joku toinen löytää ja vie niinkin voi käydä.
- AnonyymiUUSI
Täälläkin Elina mielessä, toivottavasti ei kaikilla meillä kuitenkaan se sama sit ois paha. 😣
- AnonyymiUUSI
Mä tunnen ainakin yhden hyvin musikaaalisen ja erittäin kivan ja nätin sellaisen neitosen. Terkkuja vaan missä nykyään menetkin. 😘 Ehkä joskus vielä nähdään jotenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361