Nyt kun kaupunki on antanut luvan, ja kun sitä tulevaa Pride tapahtumaa tuetaan, oikein verovaroin, niin miksi siihen samaan viisipäiväiseen tapahtumaan voitaisi yhdistää myös niin Oluset, Runnirok, Seurakunnat, Hetero ym tapahtumat kulkueineen ja ohjelmallisine tapahtumisiniin. Kyllä viiden päivän sisälle mahtuisi mitä vaan. Iisalmi saisi näkyvyyttä, nyt eletään jo toisen laista aikakautta, kertoo tekoäly!
Vai ettei Iisalmeen saada tapahtumia.
Anonyymi-ap
10
180
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Milloin ja missä heterot marssii?
- AnonyymiUUSI
Huomenna kello kymmenen kustaan kirkolta torille 🚶🏼♀️🚶🏻👨🏼🦯🚶♂️🚶🏾🚶🏼♀️🧑🏻🦽👩🏼🦽👨🏿🦼👩🏼🤝👨🏻👫………🏃♂️🏃🏼♀️
- AnonyymiUUSI
Mielenterveyskuntoilijat marssii. Lepopaikka Koljonvirralle.
- AnonyymiUUSI
Paska paikka. Ei kannata mitään järjestää.
- AnonyymiUUSI
Lähde pois niin paska lähtee samalla😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lähde pois niin paska lähtee samalla😂
Ja ottaisi vielä sinut p..kat mukaan 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ottaisi vielä sinut p..kat mukaan 🤣🤣
...ja sinut myös hahahahohoho
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
...ja sinut myös hahahahohoho
....ja äitis
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
....ja äitis
En suostu lähtemään mutta entäs sinun äitisi?
- AnonyymiUUSI
Le Cock sopii teemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233