Kokoomuksen kansanedustaja Tere Sammallahden mukaan vasemmistoliitto asettaa Minja Koskelan johdolla erityisesti Lähi-idän seksuaalivähemmistöt hengenvaaraan.
Asettaako vasemmistoliitto Minja Koskelan johdolla erityisesti Lähi-idän seksuaalivähemmistöt hengenvaaraan? Ja jos asettaa niin miksi? Pitäisikö vasemmistoliitto sulkea pois tämän kesän Helsinki Pride kulkueesta?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0ffd99a3-5393-4c13-8c2b-77e70a4cb5f9
Kokoomuksen kansanedustaja tylyttää vasemmistoliiton puheenjohtajaa
15
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ihme kun Orpo ei oo tota heittänyt persunatseihin .
- Anonyymi
Niinjoo ne yli 15000 kuollutta lasta on varmaan ollut jottain transui .. Israel on vaarallinen transuille .
- Anonyymi
Minä toivotan Teren tervetulleeksi kesän natsiprideen . Kuuma kesä on hyvä aika tulla kaapista !
- Anonyymi
Sammallahden mukaan vasemmistoliitto asettaa Koskelan johdolla erityisesti Lähi-idän seksuaalivähemmistöt hengenvaaraan tukemalla epäsuorasti terroristijärjestö Hamasin tavoitteita.
– Onhan tämä nyt jo täysin uskomatonta! Sammallahti lausuu.
Sammallahti ihmettelee vasemmistopuolueissa elävää sinisilmäisyyttä ja kaksoisstandardia islamismin suhteen.
– Erityisesti vasemmistoliitto saarnaa juhlapuheissaan demokratiasta ja ihmisoikeuksista. Silti se vaatii Palestiinan tunnustamista, mikä antaisi islamistiselle terroristijärjestö Hamasille valtavan poliittisen voiton ja näin kaventaisi niin demokratiaa kuin ihmisoikeuksiakin palestiinalaisalueilla, Sammallahti sanoo. - Anonyymi
Tere on kyllä täyspelle.Pellenenä päähän ja kaupungille pomppimaan ja sirkusmusiikki soimaan taustalle
- Anonyymi
Miten niin, eikös tuo ole aiheellinen kysymys?
- Anonyymi
Eduskunnan kyselytunnilla laitavasemmiston kansanedustajat olivat huolissaan kun leipäjonoissa on nälkäisisä lapsia. Lastensuojelulaissa sanotaan, mikäli lapsen lakisääteiset huoltajat laiminlyö lapsen huollon elatuksen, sosiaaliviranomainen valvoo lapsen etua. Ko. keskustelussa tuotiin esille että perheissä saattaa olla alkoholiongelmia ja vanhemmat tarvitsevat apua, siis lisää rahaa että voivat ryypätä enemmän. Leikkauksista huolimatta perheillä joilla alkoholin käytöstä on tullut ongelma, heillä kyllä pitäisi olla rahaa myös lastensa ruokaan, vanhempien vastuuta ei saisi ulkoistaa muille.
- Anonyymi
Hyvä Tere!
- Anonyymi
kkk
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Tere Sammallahti oli aloituksen perusteella Pridessa.
Koskela on mitä on, Sammallahti tuntuu keskittyvän poliittisessa toiminnassa muiden väheksymiseen, mikä ei ole ehkä paras tapa tuoda omaa osaamista esille. - Anonyymi
Tere on rasistipersu.
- Anonyymi
Sharialaissa homoudesta tuomitaan kuolemaan, kertoi Mellunmäen imaami islamillassa.
Mutta koska kyseinen vihapuhuja on muslimi, kysymys ei ole rasismista. Tähän tukeutuen laitavasemmistolla on oikeus syyllistää kaikkia vääräuskoisia rasisteiksi. - Anonyymi
Vasemmiston tavoite on tuhota vallitsevat rakenteet ja luoda uutta sharian avulla.
- Anonyymi
Minja Koskela haluaa uimarannoilla kuulutuksia somali- ja arabikielillä. Missähän muulla? Varmaan julkisissa kulkuvälineissä olisi aiheellista, jotta "osaavat" hommata liput. Mutta silloinhan se olisi rasistista erikseen ikään kuin heitä osoittaa sormella. Samoin se olisi uimarannoilla, jos arabi- tai somalikielellä kuulutettaisiin, niin silloinhan ikään kuin rasistisesti osoitettaisiin, että juuri nämä ovat huonompia uimataidossa ja aiheuttavat vaaratilanteita. Nyt, Minja - terävyyttä ja johdonmukaisuutta näin helteenkin keskellä kommentointiin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665