Näkijänainen Naomi

Anonyymi-ap

Aikamme todellinen ennustajanainen.
Minä en tarkoita nyt pelkästään, että on hyvä ennustaja, vaan että on sellainen viisas näkijänainen, jonka ajatuksia olen kuullut ja lukenut paljon vuosien ajalta, ja ne ovat kaikki osoittautuneet oikeiksi.

Silloin kun kännyköitä alkoi ilmestyä, ihan pienten lasten käsiinkin, alkoivat niitä kouluissa käyttää, muistan kun Naomi sanoi että "pienten lasten päät säteilytetään, ja miehiltä munat. Ei tiedä hyvää, lapset sekoaa ja miehistä tulee steriileitä."
Ja miten on käynyt. Mietin vaan kun näitä viimeisimpiäkin uutisia lukenut ja kuinka paljon on kouluissa alkanut tapahtua ikävää.
Ja se toinen asia, tuttavat, nuoripari koittanut hankkia lasta, käynyt ilmi ettei ole mahdollista. Monilta muiltakin kuullut, että miesten isäksi tulo ei ole enää onnistunut.

Kun alettiin Korona aikaan puhua rokotteista, muistan miten sanoi että kukaan järkevä ihminen ei mene sellaisia ottamaan, että vakavaa seuraa.

Hiljattain sanoi eräässä tilaisuudessa, että kun G-voimia lisätään, on ihmiskunta ajamassa itseään vääjäämättä kohti sukupuuttoa. Tarkoitti siis noita 5-G asioita, kun joku otti puheeksi.

Ennustanut monia asioita myös politiikan tapahtumista niin suomessa kuin maailmalla, ja toteen ovat käyneet.
Luonnon asioista puhunut ja ennustanut myös jo pitkään sellaisia mitä eivät muut, mutta nyt on alkaneet merkit näkyä ja toteutua.
Monien olen kuullut mainostavan itseään ennustajiksi, mutta harvassa taitavat olla ne oikeat, aidolla lahjalla siunatut, kuten hän.

59

963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy olla ihmenainen kun sitä jaksaa joku kehua vuodesta toiseen jatkuvasti. Vasta tuntui että ei saanut mitään kyseenalaistaa edes kun kehujillla pinna paloi heti.

• Anonyymi

Antaa palaa, samanlainen näkemispalvelua tarjoava hän on kuin muutkin eikä kritiikin ulkopuolella.

• Anonyymi

Jostakin lehdestä luin oli iäkseen sanonut noin 500 vuotta. Kyllä hänessä sellaista kaukaa kumpuavaa tietoa vaikuttaa olevankin.
      Minun ruokavalioni osasi laittaa kerrasta kohdilleen. Katsonnassa kävin, ja silloinen huomattava ylipainoni painoi mieltäni. Naomi sanoi minulle mitä minun olisi hyvä tehdä, mikäli haluaisin saada painoni normaaliksi. Laittoi myöhemmin samana iltana minulle ystävällisesti vielä sähköpostitse lisätietoa, kuten oli luvannutkin. Se oli sellainen hänen asiakkailleen suunnittelema ohjelma.

Silloin en pitänyt mahdollisena, olisin vielä normaalipainossa. Olin 30 kg ylipainoinen, ja tuntui että kaikki oli kokeiltu. Aina sama tulos, jojoilu alkoi heti kun muutaman kilon sain putoamaan.

Nyt, kolme vuotta tuosta on, olen siinä painossa, mitä olin ennen kuin kilot alkoivat ryöpsytä.
      Normaalipainoon pääsin sitä ohjelmaansa noudattamalla jo viime syksynä, siinä olen pysynyt ja sen jälkeen on vielä kilo pudonnut.

Tuttavat ovat kysyneet, mitä oikein on tapahtunut. Ystävänpäivänä tapasin vuosien takaisen ystäväni, hän ei ollut tunnistaa minua.

• Anonyymi

Oli vuoden 2020 tammikuussa, kun kysyin häneltä että näkeekö, tuleeko vielä kolmas maailmansota.
      Katsoi minuun hyvin vakavasti, surumielisesti, ja sanoi että hänelle on näytetty niin, että ei se ole maailmansota vaan maailmojen sota.

Pelästyin oikein ja kysyin että mitä hän tarkoittaa, mutta ei sanonut enää mitään.
      Joku kysyi sitten että tuleeko se maailmojen sota piankin?
      Siihen muistan miten vastasi että pelottavan pian. Vaihtoi sitten nopeasti puheenaihetta.
      Olen tulkinnut sen niin, että tarkoitti tätä aikaa, kun eri puolilla maailmaa käydään näitä kauhistuttavia sotia.

• Anonyymi

Varmasti hyvä näkijä monelle.

Itselläni on hänestä myös kokemusta eikä ole nähnyt minulle, sekoittaa ihmiset ja tapahtumat eikä kertomiaan asioita ole toteutunut. Elämässä on aika paljon meneillään, mutta yleensähän sitä pidetään hyvänä asiana näkijöiden mukaan, verrattuna siihen, ettei pahemmin mitään tapahtuisi tai että odottaisi tapahtumia. Osaa koukuttaa kysyjän siten, että kysyy jatkossakin, vaikka näkemiset eivät toteudukaan eli markkinointimielessäkin taitava. Enää en toki häneltä kysy, mutta eipä tätäkään olisi voinut tietää ellei olisi kokeillut.

Monissa asioissa olen samaa mieltä hänen kanssaan yleisesti, vaikka tapansa kirjoittaa onkin kärjistävä varmastikin tarkoituksella.

• Anonyymi

Olipa sekavaa tekstiä, taitaa jollkin itsellään asiat ja tapahtumat sekasin. Onko joku kirjoituksensa osunnu ja uponnu kun noin käärmeissässään oloista vuodatusta, josta en tosin tajunnut oikein mitään. Ei kai kellään ole näin alkuviikosta vielä korkki auennut?
        Mä en tiedä mistään koukutuksista kun itse otan hältä säännöllisesti tulkinnan ihan siksi että ne aina toteutuu.
        Joidenkin toteutumisessa on mennyt vuosia, mutta niin hän on ne sanonutkin, että tulevaisuudessa. Osa on tapahtunut hyvin lyhyellä aikavälillä mutta yhtäkään ennustusta en muista mikä olisi mennyt jotenkin metsään tai eri lailla, mitä on sanonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa sekavaa tekstiä, taitaa jollkin itsellään asiat ja tapahtumat sekasin. Onko joku kirjoituksensa osunnu ja uponnu kun noin käärmeissässään oloista vuodatusta, josta en tosin tajunnut oikein mitään. Ei kai kellään ole näin alkuviikosta vielä korkki auennut?
        Mä en tiedä mistään koukutuksista kun itse otan hältä säännöllisesti tulkinnan ihan siksi että ne aina toteutuu.
        Joidenkin toteutumisessa on mennyt vuosia, mutta niin hän on ne sanonutkin, että tulevaisuudessa. Osa on tapahtunut hyvin lyhyellä aikavälillä mutta yhtäkään ennustusta en muista mikä olisi mennyt jotenkin metsään tai eri lailla, mitä on sanonut.

Mikä tuossa oli sekavaa? Ymmärsin oikein hyvin etteivät ennustukset käyneet toteen.

Oliko Naomi juuri se jolla oli aiemmin niitä erikoisia tarjouksia tyyliin kun varaat nyt saat 5 minuuttia kaupan päälle? Eihän näkeminen ole mitään minuuttipeliä. Pitkäkin aika voi mennä tyhjiin lörpötyksiin ja toisaalta lyhyessä ajassa olla paljon sisältöä. Riippuu ihan ihmisestä ja taidoista ja myös asiakkaasta paljonko on asioita ja paljonko aikaa mikäkin vie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuossa oli sekavaa? Ymmärsin oikein hyvin etteivät ennustukset käyneet toteen.

Oliko Naomi juuri se jolla oli aiemmin niitä erikoisia tarjouksia tyyliin kun varaat nyt saat 5 minuuttia kaupan päälle? Eihän näkeminen ole mitään minuuttipeliä. Pitkäkin aika voi mennä tyhjiin lörpötyksiin ja toisaalta lyhyessä ajassa olla paljon sisältöä. Riippuu ihan ihmisestä ja taidoista ja myös asiakkaasta paljonko on asioita ja paljonko aikaa mikäkin vie.

Uuno? Hänellehän ajat vatrataan etukäteen. Minuutilleen.
        Ei ole mikään ennustuslinjojen feikkisöpöttäjä vaan aito näkijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi sama on nyt monissa yhteyksissä selittänyt tota samaa että näkee mitä sattuu ja sekoittaa ihmiset ja plää plää. Alkaa mennä kyllä aika sekaseksi . Yhtään en löydä Naomia noista. On ihan päinvastoin ainakin omalla kohdalla.
        Ihan todella tarkoin, ihan ulkoisestikin kuvailee henkilöt ja näkee todella pitkälle aikavälille. En myös yhtään ymmärrä mitä muka sekoittaa?

Taitaa olla joku kateudesta kiemuroiva nyt asialla. Huomaahan sen nyt kaikesta, kuka näissä keskusteluissa on eniten esillä, ja ketä eniten kehutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi sama on nyt monissa yhteyksissä selittänyt tota samaa että näkee mitä sattuu ja sekoittaa ihmiset ja plää plää. Alkaa mennä kyllä aika sekaseksi . Yhtään en löydä Naomia noista. On ihan päinvastoin ainakin omalla kohdalla.
        Ihan todella tarkoin, ihan ulkoisestikin kuvailee henkilöt ja näkee todella pitkälle aikavälille. En myös yhtään ymmärrä mitä muka sekoittaa?

Taitaa olla joku kateudesta kiemuroiva nyt asialla. Huomaahan sen nyt kaikesta, kuka näissä keskusteluissa on eniten esillä, ja ketä eniten kehutaan.

Saman huomannut, joku täällä hämmentää soppaa ja koittaa vähätellä Naomin kykyjä.
        En näe Naomia kyllä tuossakaan, että muka jonain symboleina tulkitsisi? Koska, kenelle? Minulle tulee kyllä ainakin ihan selkokielellä ne katsonnat.
        Symboleita saan toisinaan itse uniini, ja ne hän on tulkinnut minulle myös ihan selkokielellä.
        Jos jollekin on tullut jotain "mitä sattuu -tulkintoja, niin olisiko ne asiakkaan asiat sitten itsessään mitä sattuu.

Muistan hänen, ja jonkun muunkin ennustajan sanoneen, että kaikkein ikävämpiä ovat ne asiakkaat, joiden elämässä ei kerta kaikkiaan lehtikään liikahda, ja sitten pitäisi heille hienot tulevaisuusennusteet kehittää.
        Jos on tyytymätön ennustajiin, tai vaikka johonkin vaan, niin onneksi on valinnanvaraa. Se on sitten eri asia, miten moni on aitoja.

Itse olen saanut häneltä hyvin toteen käyneitä ennustuksia aina, ja korostan, olen ollut asiakkaansa vuodesta 2009 alkaen!

• Anonyymi

"Osaa koukuttaa kysyjän siten, että kysyy jatkossakin" hihihi:)
      voi kevät, hihihi:) enpä ole kuullut typerämpää. Olisipa kiva tietää miten sellainenkin tapahtuu.
      Saatko häneltä jotenkin unessa viestin jossa kuuluu:--- nyt on hyvä hetki kysyä nyt on hyvä hetki kysyä....hihihi:)
      kannattaisiko pitää pieni breikki.

• Anonyymi

Moni jää koukkuun näihin palveluihin ja rahaa menee. Yksi lupaa jotakin niin halutaan tietää lupaako seuraavakin ja sitten selvitellään monenlaisia yksityiskohtia ja varataan lisää aikoja. Ennustus ei välttämättä ikinä toteudu mutta rahan meno ainakin on varmaa. Moni näkijä saa myös kanta asiakkaita jotka soittavat liiankin usein ja välillä pitää sanoa ettei aikoja ole kun jäävät koukkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni jää koukkuun näihin palveluihin ja rahaa menee. Yksi lupaa jotakin niin halutaan tietää lupaako seuraavakin ja sitten selvitellään monenlaisia yksityiskohtia ja varataan lisää aikoja. Ennustus ei välttämättä ikinä toteudu mutta rahan meno ainakin on varmaa. Moni näkijä saa myös kanta asiakkaita jotka soittavat liiankin usein ja välillä pitää sanoa ettei aikoja ole kun jäävät koukkuun.

Mut eiks se ole silloin sen soittajan oma onkelma jos koukuttuu, ei kai siinä voida alkaa näkijää syytellä tyyliin "osaa koukuttaa" emmää ainaskaan ole kuullu koskaan näkijän sanbovan tai edes antavan ymmärtää että sun on mnyt soitettabva uus kerta.
        Se on jokasen oma onkelma mihin jää koukkuun. Mun ymmärtääkseni on ihan vapaaehtosta soittaaks näkijälle vai ei.

• Anonyymi

Että minuu on harmittanut etten päässyt osallistuun parfyymikurssillee, yks tuttu oli ollu ja siel oli kuulemma jokaine saanut tehdä itselleen oman tuoksun.
      Se hänen tuoksu on aivan ihana. Mun omat hajuvedet lakkaa heti tuoksumasta, mutta se hänen vaan kestää, vaikka hän ite sanoo ettei haista sitä juurikaan.
      Kaiken lisäks kävi meillä yks päivä, ja mun miesystävä sano, ko oli lähteny, että voisinko mä ostaa itselle samaa parfyymii, et olipa ihana ja seksikäs hajuvesi.

• Anonyymi

Minulle ei ole kovin hyvin nähnyt. On ihastuttava persoona kyllä ja täysin keskittyy itseeni sen tunnin, minkä olen varannut eli palvelu todellakin hyvää Ha ammattimaista. Kokemus virkistävä. Moni muu nähnyt minulle niin, että toteutunut. Näkee symboleja minulle, jotka pystyn itse tulkitsemaan eli näkee jotain kyllä mutta ei osaa sanoa, miten joku henkilö on elämässäni mukana esim parin vuoden päästä.

• Anonyymi

On ns. lyhyen aikavälin näkijä käsittääkseni, eli näkee selkeästi vain muutaman kk:n päähän, jotain isoja linjoja varmaan pidemmällekin. Nämä lyhyen aikavälin näkijät eivät kiinnosta enää, koska näillä nimenomaan näkemiset muuttuu. Näkijän tulisi ehdottomasti kertoa näkemisensä rajat, ettei asiakas tuhlaa turhaa aikaa ja rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ns. lyhyen aikavälin näkijä käsittääkseni, eli näkee selkeästi vain muutaman kk:n päähän, jotain isoja linjoja varmaan pidemmällekin. Nämä lyhyen aikavälin näkijät eivät kiinnosta enää, koska näillä nimenomaan näkemiset muuttuu. Näkijän tulisi ehdottomasti kertoa näkemisensä rajat, ettei asiakas tuhlaa turhaa aikaa ja rahaa.

Juuri toissaviikolla kävin ja sain ennustuksen, jossa näki asioita hyvin pitkälle tulevaisuuteen, osa tulee tapahtumaan eläkeiässä, osa aivan vanhuudessa, kuten eräs asia nykyiseen puolisooni liittyen. Että miten pitkälle näkijän pitäisi ennustaa?

Ovat vielä asioita, jotka on ennustanut jo vuosia sitten.
        Osa on tietysti läheisemmän tulevaisuuden asioita, olen niihin erityisesti kaivannutkin selkeyttä, sillä nyt tuntuu että koko elämä on jonkinlaisessa myllerryksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsitäpä kuule ihan keskenäsi ja uudelleen.
        Kun saa ennustuksen mikä menee vanhuuspäiviin asti, niin mun mielestä ei ole kovin lyhyen aikavälin näkijä.
        <<Näkijän tulisi ehdottomasti kertoa näkemisensä rajat<<
        mitääääääh? halojaa, ketään kotona<<

• Anonyymi

Voi käydä kuin mulle, että joutuu pyörtäämään puheensa. Annoin Naomille kerran palautetta, ettei mennyt yhtään miten ennusti, ettei sinne päinkään.
      Naomilta tuli vaan vastaus että jaa, oletko jo elämäsi elänyt?

Tuosta on jo vuosia, mutta meni näin.
      Ajoin Turusta, missä silloin asuin, luokseen. Kysyin silloisesta miesystävästäni asioita.
      Sitten, että mitä minun elämässäni näkyy tulevassa.
      Naomi sanoi, että näkyy kolmas lapsi ja kesähäät. En siis ollut kertonut, että mulla oli jo 2 lasta. Näki mulle vielä, että tulevaisuudessa asuisin omakotitalossa. Kuvaili vielä tuota taloa, väriä myöden.

Miesystävän kanssa oli ollut suunnitelmaa, mentäisiin naimisiin, mutta meille tuli ero. Olin nelissäkymmenissä, enkä todella aikonut enää hankkia lisää lapsia.

Sitten alkoikin tapahtua. Tapasin nykyisen mieheni ja aika pian aloin odottaa. Suunnitelma oli, että pitäisimme häät talvella, ja siinäkin vielä vähän jo ilkikurisesti mietin, että no tämä ei ainakaan mene nappiin. Monien sattumusten summana, jouduimme siirämään häitä, ja kesähäät niistä tuli. Ja sen talon väri, johon muutimme, se todella on vaaleanvihreä.

• Anonyymi

Suomessa on aikojen kuluessa ollut monia vahvoja ja tunnettuja nimiä, joista edelleen puhutaan.
      Naomi M. on oman aikamme nimi. Sanoisin oikeasteaan että hän on ilmiö. Olen ollut asiakkaansa jo yli vuosikymmenen, ja lukenut hänestä monia lehtijuttuja. Silti, on todettava, hän on itsellenikin edelleen täysi mysteeri. Hyvin salaperäinen ja kiehtova persoona.
      Hyvin vaatimattoman oloinen ja kohtelee kaikkia tasavertaisesti. Tiedän, että hänen luonaan käy hyvin vaikutusvaltaisiakin asiakkaita. Koskaan ei sanallakaan puhu asiakkaistaan mutta olen joskus yhyttänyt, kun olen mennyt hiukan etuajassa.

• Anonyymi

Erään tunnetun julkkiksen näin poistumassa luotaan, joitakin vuosia sitten Tampereella, odotin vuoroani hotellin aulassa.
        Naomi ei mainosta missään, monilla, jotka väittää itseään ennustajiksi, on sellaisia maksullisia mainosilmoituksia Facessa ja muualla netissä, Naomista tuntuu tieto menevän puskaradiossa, suusta -suuhun. Itsekin sain aikoinaan hänestä vahvan suosituksen työkaverilta.

• Anonyymi

en ota kantaa naomista kun en tiiä mut yks ennustajan tärkeistä asioista on se ettei ennustajan pijä koskaan lähteä ennustamaan liian vakavia asioita kuten maailmanloppu tai liian henkilökohtaiset asiat.

viestin lähettäjä Juha pohjola

• Anonyymi

Eikös niistä maailmanloppuasioista ole ennustanee iät ja ajat ihan muut tahot kun ennustajat.
      Ennustuksia on varmaan vaikee tehdä ihmiselle misttään muista kun henkilökohtasista asioista. Eikös se ole koko homman juju.

• Anonyymi

joo mut kun isä otti kerran yhteyttä ennustajaan ja kysyi siltä että ovatko hänen lapset minä ja pikkuveljeni hänen biologisia lapsia niin ennustaja kieltäytyi vastaamasta liian arkaan henkilökohtaiseen asiaan eli tätä mä niinku tarkoitin nyt.

viestin kirjoittaja juha pohjola

• Anonyymi

siis että ennustaja tiesi myös sen äitini kotipaikan kun sano että "järven lähellä assuu" että mun äiti assuu tosiaan joo järven ihan lähellä siinä järven kuppeessa että talo noin 100 metriä järvenrannasta.

• Anonyymi

Tässä ketjussa nyt kai keskustelua Selvänäkijä Naomista eikä "joku ennustajista".
        mielenkiintoisia tarinoita mutta miten liittyy Naomiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ketjussa nyt kai keskustelua Selvänäkijä Naomista eikä "joku ennustajista".

ei liity naomiin mut otin esille arkaluonteisen aiheen ja Naomista en tiijä sannoo mitään mitkä on hänen käytäntötavat kun ennustaa mut yleensäottaen minusta on täysin väärin jos ennustaja sanoo että maailmanloppu tulee ja sama juttu myös kuka muu tahansa jos joku tietää sen tulevan niin ei sitä julkisesti pijä kertoa kun aiemmin tässä keskustelussa puhuttiin ennustajista että voi ennustaa maailmanloppua niin minä halusin ottaa asiaan kantaa koska mulla on yleensäkin paljon mielipiteitä joita kerron.

terveisin Juha pohjola

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pahoittelut off-topic kirjoottelusta niin että olis pitäny mun erikseen tehhä tästä oma uusi avauspostaus tälle palstalle että tota noin mä funtsin ny että ehkäpä mä luon tästä aihepostauksen tälle palstalle mut pithää viel miettiä että teenkö vaiko en =)

juha täällä taas

• Anonyymi

Pitkään kävin muutamilla aikansa tunnetuilla, sittemmin Naomilla. Hänelle niitä samoja asioita nousi, niin aidoksi tiesin.
      Sastamalan noitanaiseksihan häntä sanotaan, taisi olla Hymy -lehdessä missä oli otsikkokon jotenkin niin jotta noita vai enkeli.

Hänellä on ihan valtaisa määrä tietoa erilaisista yrteistä ja hoidoista ja on minullekin monet avut vaivoihin antanut. Kyllä on tietäjänainen tässä ajassa. Monenlaista humppuukia on nykyisin tarjolla vaan harvassa ovat joilla on tosiasiallista tietoa.

• Anonyymi

Ai vaivoihisi. Luulisi että menet lääkärille jos sinulla on monia vaivoja. Samalla rahalla saat lääkärin kun mitä laitat jollekin ennustelijalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai vaivoihisi. Luulisi että menet lääkärille jos sinulla on monia vaivoja. Samalla rahalla saat lääkärin kun mitä laitat jollekin ennustelijalle.

Ne kun ei vaan osaa aina ne lääkäritkään auttaa. Hirveän määrän on minullekin määrätty vuosien mittaan jos jonkinlaisia lääkkeitä, millä saanut ehkä hetkeksi oireita piiloon, valitettavasti tullut vielä uusia siinä sivussa!
        Miulla on ollut tarve saada kehoani kuntoon ja hoidetuksi enkä tykkää tunkea kroppaani kaiken maailman lääkkeitä.
        Teinkin omalla kohdallani vuosia sitten päätöksen, en enää suostunut lääkkeisiin. Käännyin hyvän homeopaatin puoleen. Sieltä kautta sain hyviä neuvoja ja vahvistusta.

Kun alkoi pikku hiljaa keho toipua, sain vahvaa suositusta Naomista. Ystävätär kysyi että etkö ole Sastamalan noidalta kysynyt? Minä kysyin että mikä sellainen noita on?
        Hän se sitten kertoi että oli saanut neuvoillaan vatsavaivansa kuriin.
        Jossakin terveyslehdessä oli ollut Naomista haastattelua, sieltä oli itse hänet kekannut.
        Minä siitä paikasta hänelle varasin, nyt ei ole mitään lääkkeitä itselläni, monia ravinteita sitä vastoin käytän ja vointi on erinomainen. Paino laskenut myös useita kiloja kun huomaamatta. Voin kyllä lämpimästi suositella.

• Anonyymi

Kyllä niin hyviä postauksia hällä siellä Facebookissa, että pakko mennä aina lukemaan.

• Anonyymi

no mene.

• Anonyymi

Minä olen kaksi kertaa elämässäni soittanut näkijä NM, ennustukset eivät ole toteutuneet. Ekalla kerralla näki sen hetkisen tilanteen hyvin, tokalla kerralla näki jotain. Ennen kaikkea mennyttä/taustoja.

Pidän häntä miellyttävänä ihmisenä mutta minulle hän ei näe juuri mitään. Sen sijaan kaksi muuta näkijää näkee myös tulevan, toteutuu. Kysyin toiselta (en tietenkään maininnut nimi), kerroin kun ihmetteli, miksi muka tunnettu näkijä sanoi väärin. Tämä iäkäs, kokenut näkijä arveli, että hän sanoisi, ettei tuo henkilö vain nähnyt kysymiäni asioita. Miksi eivät sano, että nyt en näe???? Eihän se mitään hävettävää ole.
      Tiedän, että otsikossa mainittu näkee monille, minulle ei, vaikka suuret odotukset. Ei voi toteutua enää.

Annan tässä tunnustuksen kauan sitten soittamalleni näkijälle (Elli Roth). Pisteet rehellisyydestä. Hän toisteli, ettei osaa sanoa/ei näytetä. Puhelu kesti pari minuuttia, ei tullut kalliiksi. Näin pitää toimia, jos ei näe!

• Anonyymi

"Ekalla kerralla näki sen hetkisen tilanteen hyvin, tokalla kerralla näki jotain. Ennen kaikkea mennyttä/taustoja.
        Pidän häntä miellyttävänä ihmisenä mutta minulle hän ei näe juuri mitään."

Sekavia horiset?
        Kun kerran näkee, on nähnyt, niin mitä selität ettei näe juuri mitään.

Minulle on nähnyt kaikista näkijöistä parhaimmin, juuri tämän hetkiset, menneet kuin myös tulevat.
        Kuten olen ymmärtänyt, myös kaikille muille.
        Miksi silloin sanoisi ettei näe, kun kerran oikeen näkee ja on nähnyt.
        Voi näkijä parkoja, jos tuollaisia kiittämättömiä aaseja on asiakkainaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ekalla kerralla näki sen hetkisen tilanteen hyvin, tokalla kerralla näki jotain. Ennen kaikkea mennyttä/taustoja.

Sekavia horiset?

Minulle on nähnyt kaikista näkijöistä parhaimmin, juuri tämän hetkiset, menneet kuin myös tulevat.

On varmaan niitä rutkunrutkun rutkuttajia. <<Kysyin toiselta,,,<< eli juoksee näkijältä toiselle kun ei saa sitä tulkintaa väkistenkään keltään väännettyä minkä haluaisi kuulla.

><Miksi eivät sano, että nyt en näe????<<
        mutta huomenna taas näen, niikkö??? kyllä aidot näkijät kuule ihan varmana näkee niikko tuo Naomi mitä tossa nyt koitat mollia. se on sitten taas eri asia että onko se näkemänsä sitä mitä koitat vääntää. Miksi menet, mene niille muille juoksemaan ja valittaan.
        Me häneen erittäin tyytyväiset saadaan häneltä ehkä nopeammin aikaa kun tuollaset rutkuttajat ei vie aikoja.

• Anonyymi

Nykytilanteen näkee yleensä, mutta senhän tietää jo itsekin, enkä nykytilanteen kartoituksen vuoksi näkijälle soita. Ja erityisesti se alussa tehtävä yleisiin energioihin kohdistuva tarotkatselmus on ollut oikeasuuntainen sen hetkisestä tilanteesta. Mutta muuten ei kyllä osu mikään, ei talouteen, asumiseen, sopimuksiin ym. liittyvät neutraalimmat asiat, eikä varsinkaan ihmissuhdeasiat. Ei näe itselleni selvästi, kuten ilmeisesti joillekin näkee ihan yksityiskohtia myöten. Hän täyttääkin ajan paljolti yleisellä keskustelulla, mistä on tulkittavissa, näkemiseen käytettävä osuus on suhteellisen pieni kokonaisajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekavia horiset?

"Kuten olen ymmärtänyt, myös kaikille muille." Mihin tämä ymmärrys perustuu? Kukaan näkijä ei näe kaikille ja häirikön pilaamat keskustelupalstat eivät todellakaan kerro totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekavia horiset?

Samaa kauhistelen. ja niitä kiittämättömiä aaseja taitaa riittää, vaiksten selvästi tässä ketjussa nyt joku yksi ja sama mikä haukkuu kaikkia muita joksikin mentaaleiksi.

Ihmeen kitinää että kun ei näe selvästi ja näkee muttei näe ja näkee vain 2kk päähän jne.
        Mä olen kymmenen vuotta ollut Naomin asiakas ja kerran kertaa en ole saanut katsantoa, mikä olisi ollut vaan 2 kk päähän.
        Ihan nyt tänä kesänä on tapahtunut asia, minkä sanoi mulle jo silloin 10 v sitten tapahtuvaksi.
        Taitaa joku kateuksissaan mustamaalata, tahtoisi tietty ite olla näkijä, mutta ei ole eväitä. Eri nimiä tossa nostellut, mitkä mielestään parempia, niin luulisi että pysyisi sitten niitten asiakkaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa kauhistelen. ja niitä kiittämättömiä aaseja taitaa riittää, vaiksten selvästi tässä ketjussa nyt joku yksi ja sama mikä haukkuu kaikkia muita joksikin mentaaleiksi.

Ihmeen kitinää että kun ei näe selvästi ja näkee muttei näe ja näkee vain 2kk päähän jne.
        Mä olen kymmenen vuotta ollut Naomin asiakas ja kerran kertaa en ole saanut katsantoa, mikä olisi ollut vaan 2 kk päähän.
        Ihan nyt tänä kesänä on tapahtunut asia, minkä sanoi mulle jo silloin 10 v sitten tapahtuvaksi.
        Taitaa joku kateuksissaan mustamaalata, tahtoisi tietty ite olla näkijä, mutta ei ole eväitä. Eri nimiä tossa nostellut, mitkä mielestään parempia, niin luulisi että pysyisi sitten niitten asiakkaana.

Joku "avohoito" jankuttaa kun ei ole saanut mieleistään tulkintaa.
        Naomi tunnetaan siitä, että kertoo juuri mitä nousee, ei lurita mitä asiakas ehkä toivoo.

Viime kesänä olimme porukalla tapahtumassa, missä saimme kysellä hänen työstään. Muistan kun tokaisi, että hän on jo niin pitkän linjan näkijä, ettei hänen tarvitse selitellä kenellekään lahjaansa.
        Jatkoi vielä että onneksi hän on jo siinä asemassa, että voi itse valita asiakkaansa.
        Itse olen äärettömän onnellinen, että saan olla asiakkaanaan, kyllä se aina huononkin päivän pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykytilanteen näkee yleensä, mutta senhän tietää jo itsekin, enkä nykytilanteen kartoituksen vuoksi näkijälle soita. Ja erityisesti se alussa tehtävä yleisiin energioihin kohdistuva tarotkatselmus on ollut oikeasuuntainen sen hetkisestä tilanteesta. Mutta muuten ei kyllä osu mikään, ei talouteen, asumiseen, sopimuksiin ym. liittyvät neutraalimmat asiat, eikä varsinkaan ihmissuhdeasiat. Ei näe itselleni selvästi, kuten ilmeisesti joillekin näkee ihan yksityiskohtia myöten. Hän täyttääkin ajan paljolti yleisellä keskustelulla, mistä on tulkittavissa, näkemiseen käytettävä osuus on suhteellisen pieni kokonaisajasta.

Mistä tiedät?
        Jos olet kerran kyvykäs tekemään itsellesi selvänäkökatsannon, että tiedät jo etukäteen, miten asiat menee, miksi olet silloin kääntynyt oikean näkijän puoleen?

Itse käyn Naomilla juuri siksi, että tiedän tasan tarkkaan, että mitä nousee, se on mitä tulee tapahtumaan.
        Ei tulisi mieleenkään alkaa kyseenalaistamaan, että nyt ei ole oikein talous tai asuminen tai ihmissuhteet. Vaikka ne usein sillä kyseisellä hetkellä on voineet tuntua huimilta, niin niin ne vaan on toteutuneet.
        Naomi ei muuten tee mitään tarotkatselmuksia. Hän on sen moneen kertaan selittänyt eri tilanteissa, että korttien tilalla voisi olla vaikka teen lehdet tai kahvinporot. Ne on hänen työväline, ei ne katsomiset mistään taroteista tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?
        Jos olet kerran kyvykäs tekemään itsellesi selvänäkökatsannon, että tiedät jo etukäteen, miten asiat menee, miksi olet silloin kääntynyt oikean näkijän puoleen?

Itse käyn Naomilla juuri siksi, että tiedän tasan tarkkaan, että mitä nousee, se on mitä tulee tapahtumaan.
        Ei tulisi mieleenkään alkaa kyseenalaistamaan, että nyt ei ole oikein talous tai asuminen tai ihmissuhteet. Vaikka ne usein sillä kyseisellä hetkellä on voineet tuntua huimilta, niin niin ne vaan on toteutuneet.
        Naomi ei muuten tee mitään tarotkatselmuksia. Hän on sen moneen kertaan selittänyt eri tilanteissa, että korttien tilalla voisi olla vaikka teen lehdet tai kahvinporot. Ne on hänen työväline, ei ne katsomiset mistään taroteista tule.

Tollaiselle kannata mitään selittää. <Hän täyttääkin ajan paljolti yleisellä keskustelulla,< voi marjat! Että tommonenkin on sitten aihaeena valittaa.
        Eikö ymmärrä, että se yleinen keskustelu juurikin on sitä katsomista. Luuleeko tosiaan, että siinä nyt näkijä vaikka kolne varttia peräjälkeen pyörittää jotain kristallipalloa ja laukoo sieltä oooo, nyt näen sinulle nousevan sitä ja oooo nt tätä.
        Siinä keskustelussahan se näkijä kertoo juurikin niitä asioita, mitä sen asiakkaan elämässä on. Ei hitto!
        Tollaselle kannata edes selittää. Täytyy olla hielkkaa jossain, että viittii edess moista typeryyttään noin selkeesti osoittaa. Ihme vinkuja.

• Anonyymi

Nyt avohoitotapaus pilaa ketjun…

Minä olen aiemman kommentin kirjoittaja.

En häntä (näkijä N) millään lailla ”mollaa”, vaan kerroin, että MINULLE hän ei ole paras näkijä.

Naomi on todella mielenkiintoinen ilmiö, todellinen kaunotar ja lahjakas vähän joka saralla (puutarhuri, paikallisaktiivi, kirjailija, perheenäiti, taiteilija, floristi, sisustaja). Ihana, lämmin ihminen myös, huumorintajuinen ja älykäs. Mitä yritin sanoa, että MINULLE hän ei nähnyt erityisemmin, ei erottunut kaikista muista. Jokainen yleensä saa koppia jostakin nykytilanteessa. Kävisin mielelläni hänellä, jos osuisi paremmin. Minulle on nähnyt max 2 kk:n päähän. Sitten osa on tapahtunut ehkä jollekin muulle. Tiedän, että joillekin elämän loppuun.

Minulle parhaiten nähneet: Tarja Suorsa, Aada R (ent Leena P?), Helle, Saara Rautio. Helle on nähnyt elämäni loppuun saakka.

• Anonyymi

Sinä "avohoitotapaus" joka pahoittelet pilaavasi ketjun, tuskin sentään,

Mutta j os nuo muut niin hyvin nähneet, niin miksi olet sitten Naomille mennyt? Ja miksi tulet noita muita tähän ketjuun kehumaan, kun tässähän on kai keskustelu aloitettu nimenomaan Naomista.

Tee ihan oma ketjusi noista kehumistasi. Itseni on todettava, että noissa useampi nimi, joista olen kuullut, ettei todella kannata tulkintaa kysellä, , että on pelkkiä feikkejä.
        Mutta kukin ottaa tulkinnan mistä tykkää

• Anonyymi

Noista nimistä on itselläni kokemusta kolmesta. Yhdestä ei, ja harmitus jokaisen jälkeen, kun rahat meni hukkaan, eikä talouteni ole muutenkaan kovin hyvä.
        Mikään ei ole vielä tähän päivään mennessäkään toteutunut, oli pelkkää tyhyjää lätinää, tuli tunne että kertoivat mitä olettivat minun haluavan kuulla.
        Naomille soitin ekan kerran vuosi sitten, tuli niin vahva tunne että piti soittaa. Sen jälkeen olen käynyt kaksi kertaa ihan henkilökohtaisessa katselmuksessa, ja muilla en enää käy.

Kyllä aidon tunnistaa.

• Anonyymi

Minkä vuoksi jatkat toisten kiusaamista täällä? Jokaisella, myös minulla, on oikeus sanoa mielipiteeni ketjussa otsikon näkijästä/meediosta. Minun mielipide on, että ei ole erityisen hyvä näkijä kun mikään ei ole toteutunut, painotan että jostakin syystä minulle ei toteutunut ja se ei tarkoita, etteikö jollekin muulle voi. Hienoa, että jollekin on toteutunut!

Miksi kävin Naomilla, jos muut tiesivät? No olisko syy ihan tässä, että kun netistä etsi meedioiden nimiä nii.n ensimmäisiä nimiä, jotka tuli vastaan oli Naomi. Oli eka näkijä/ meedio, jolla ikinä kävin aikuisena. Palstojen perusteella menin mutta olin pettynyt. En ihmiseen, kuten sanoin on ihastuttava, vaan siihen että kaikki tuleva meni aivan eri tavalla. Sitten sisuunnuin ja yritin etsiä tietoa tältä palstalta.

On tärkeää että tällä palstalla kerrotaan niin se, kuka on nähnyt ja se, kuka ei näe niin ihmiset voivat vertailla. Jos menet uudessa kaupungissa kampaajalle tai ripsien laittoon tai tatuointiin, ihan samalla tavalla haluat etsiä kokemuksia palveluista.

Kokonaan eri keskustelun aihe onkin, näkeekö yksikään ihminen tulevaa? Minusta omien kokemusten perusteella vaikuttaa, että kukaan ei näe kaikkea mutta sopiva näkijä voi auttaa näkemään tilanteen niin että itse pystyy sen ratkaisemaan ja hyväksymään että asiat menee kuten tarkoitus on.

• Anonyymi

Minkä vuoksi jatkat toisten kiusaamista täällä?
        mikä vi"# un ongelmaa sulla o?
        Kyllä tosta kaikesta nyt huomaa, ettei sinun tarkoitus ole mikään muu, kuin MOLLATA Naomia.
        Jos olet VASTA tähän hyvin TUOREESEEN ketjuun löytänyt, olet siis aivan HILJATTAIN hänellä käynyt.
        Miksi siis tulet tänne valehtelemaan?
        Miten MIKÄÄN olisi vielä ehtinyt toteutua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tosta kaikesta nyt huomaa, ettei sinun tarkoitus ole mikään muu, kuin MOLLATA Naomia.
        Jos olet VASTA tähän hyvin TUOREESEEN ketjuun löytänyt, olet siis aivan HILJATTAIN hänellä käynyt.

Törkeetä väittää toisen valehtelevan. Et taida ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia kokemuksia ja oikeus ilmaista mielipiteitään. Voit vapaasti palvoa NM, mutta älä kuvittele, että on erehtymätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määkin koen sen ikään kuin valehteluna, että tulee tänne väittämään, että mikään ei ole toteutunut. Jos on kerran ihan hiljattain käynyt, niin miten voisi ollakaan?

Varsinkin kun omana kokemuksena voin kertoo, kävin ekoja kertoja Naomilla vuosii sitte. Näki mulle asioita, joista sanoin mun äitillekin, että meni kyllä niin metsään, että tasan ei tapahdu.
        Kului muutama vuos, ja KAIKKI, mikä Naomille oli noussut, toteutui, asia kerrallaan.

Että mäkin pidän törkeenä sitä, että tulee tänne meuhkaamaan, ketjuun, jonka koen, Ap ei ole edes tarkoittanut miksikään kokemusten jaoksi, vaan toteaa siinä, että Naomi on TÄMÄN ajan näkijänimi.
        Munkii toive ois, toi jankuttaja, veisi ihan pikaseen ton tosi negatiivisen energiansa muualle. Kukaan täällä ei nyt varmaan näänny, vaikkei enempää täällä tillittäis. Jokasella on joo, oikeus omaan mielipiteeseensä, niin eiköhän se hänen ole jo moneen kertaan luettu.
        Jos Naomi on tuollasen huolinut asiakkaaksi niin joo, ei tosiaan ole erehtymätön. Tai sitten on ottanut vaan säälistä.
        Olen ihan tasan varma, ei saa jatkossa Naomilta aikaa. Ihme että on saanut ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määkin koen sen ikään kuin valehteluna, että tulee tänne väittämään, että mikään ei ole toteutunut. Jos on kerran ihan hiljattain käynyt, niin miten voisi ollakaan?

Varsinkin kun omana kokemuksena voin kertoo, kävin ekoja kertoja Naomilla vuosii sitte. Näki mulle asioita, joista sanoin mun äitillekin, että meni kyllä niin metsään, että tasan ei tapahdu.
        Kului muutama vuos, ja KAIKKI, mikä Naomille oli noussut, toteutui, asia kerrallaan.

Että mäkin pidän törkeenä sitä, että tulee tänne meuhkaamaan, ketjuun, jonka koen, Ap ei ole edes tarkoittanut miksikään kokemusten jaoksi, vaan toteaa siinä, että Naomi on TÄMÄN ajan näkijänimi.
        Munkii toive ois, toi jankuttaja, veisi ihan pikaseen ton tosi negatiivisen energiansa muualle. Kukaan täällä ei nyt varmaan näänny, vaikkei enempää täällä tillittäis. Jokasella on joo, oikeus omaan mielipiteeseensä, niin eiköhän se hänen ole jo moneen kertaan luettu.
        Jos Naomi on tuollasen huolinut asiakkaaksi niin joo, ei tosiaan ole erehtymätön. Tai sitten on ottanut vaan säälistä.
        Olen ihan tasan varma, ei saa jatkossa Naomilta aikaa. Ihme että on saanut ollenkaan.

täällä ei ole kellään niin negatiivista energiaa kuin sulla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

täällä ei ole kellään niin negatiivista energiaa kuin sulla.

Tämähän se on. Pilaa jokaisen ketjun. Ilmoittakaa nuo poistoon + perustelut poistolle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän se on. Pilaa jokaisen ketjun. Ilmoittakaa nuo poistoon perustelut poistolle.

Mikä se perustelu on? Negatiivinen energia? Pilaa ketjun? Silloinhan sinun jokainen kommentti menisi poistoon.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe