Uskotko tosiaan tämän Leenan kertomuksiin? Hän on tosin eläinrakas, muttei sitä saa sitä toteuttaa toisenkustannuksella ja ei ole ollut varaa ostaa arvokoiraa. Varmaan sinua käyttänyt sinua hyväkseen lainatakseen rahaa vuokratakuisiin, koska ei ole muita ns. "ystäviä" Pakomatkalla aina petturuudentakia ja sinä hyväuskoisenako luotat häneen? Osaa kaikki temput, miten saada korvauksia. Lueppa S24 sivustolta-keskustelut-Kankaanpää-hauvat Pomarkussa, niin saat miettiä, kenen kanssa olet tekemisissä👌
Tarja Einonkujalla Noormarkussa.
23
537
Vastaukset
- Anonyymi
Yritin soittaa sinulle, kertoakseni asiasta, mutta en saanut numerosi. Se on Leenalla, jos haluat soittaa, niin teeppä se, että asiat selkiintyy. En ole pahoinpidellyt häntä, muutenkuin työntämällä sänkyynsä ja hän kysyi, että soitetaanko poliisille ja ehdotin, että soita vaan, että nähdään mikä on tilanne rauhoittuakseen.Ilmoitin hänelle, että olen kyllästynyt ikuisuuteen rahojeniperimiseen ja olin hakemassa tavaroitani sekä vaatimaani haukkua itselleni. Se ei sopinut Leenalle, vaan aloitti eräänlaisenkäsikähmän. Vastaile kiitos-Vesku👍
- Anonyymi
Toivon Tarjan ajattelevan, lähteekö todistajaksi oikeuteen, kun tämä Leena väittää, että olisin lyönyt häntä nyrkeillä? Mahdoton väite, sillä omaan kyllä nyrkkeilyn hyvinkin ja jos kohteena olisi vanhempi nainen, tai nainen yleensäkään, niin lopputulos olisi ihan toisenlainen. Minä en pahoinpitele naisia, enkä kitaristina saattaisi raapia toista olemattomilla kynsillä.Hän itse on jonkinasteisessa humalatilassa voinut aiheuttaa vammansa korvauksientoivossa koska on nähnyt pankkitilien arvon. Miksiköhän ei kukaan entisestäelämästään ole yhteydessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon Tarjan ajattelevan, lähteekö todistajaksi oikeuteen, kun tämä Leena väittää, että olisin lyönyt häntä nyrkeillä? Mahdoton väite, sillä omaan kyllä nyrkkeilyn hyvinkin ja jos kohteena olisi vanhempi nainen, tai nainen yleensäkään, niin lopputulos olisi ihan toisenlainen. Minä en pahoinpitele naisia, enkä kitaristina saattaisi raapia toista olemattomilla kynsillä.Hän itse on jonkinasteisessa humalatilassa voinut aiheuttaa vammansa korvauksientoivossa koska on nähnyt pankkitilien arvon. Miksiköhän ei kukaan entisestäelämästään ole yhteydessä?
Tarja siis Seuraava uhri? Lennulle terkkuja. En tiedä saanko Vili koiraani koskaan enään tavata?
- Anonyymi
No siinä on kaksi pääperkelettä salaiset puhelinnumerot ja osoitteet. Tuskin ihan puhtaat paperit kummallakaan?
- Anonyymi
En voi soittaa, ku on KAKKAHÄPEÄ
- Anonyymi
Ootko kakkapelle päässyt suljetulta avohoitoon?
- Anonyymi
Soitan huomenna. Käyn nyt pisulilla portaiden alla, koska on niin ihanan lämmin yö. Voi että!
- Anonyymi
Kuse ihan korvastasi vaan pääsi tyhjäksiasti...
- Anonyymi
Leena vetäsee kohta elämämleivällä naamariin jos ei piruilut lopu
- Anonyymi
Se syö Pomarkussa sen ylijäämäruokakaapin tyhjäksi ja muuttaa noormakkulaisten riesaksi kohta, varastetun koira kanssa. Ajelee vanhalla v40 punaruskealla Volvolla, minkä joku muu on maksanut.
- Anonyymi
Voi miten Älykkäitä vastauksia??? - Toivottavasti ei kuitenkaan Noormarkkulaisilta. Fiksuaporukkaa suuri osa ja ystäviäkin toistasataa t:Vesku.
- Anonyymi
Luuletko Tarja, vaikka ihminen on eläinrakas, niin se kykenee huijaamaan läheisiään ja käyttämään ihmisiä hyväkseen. Älä mene siihen ansaan, sillä TIEDÄN, ETTÄ SINULTA KISUTETAAN VIIMEISETKIN EUROT. Leena on vasta päässyt alkuun. Kusetus jatkuu, ainakin Leena Haista atoisten rahat. Miksi ihminen olisi paiskattu niinmonestipihalle väkivalloin? Mietippäsitä. Hänellä ollut hyvätuloisia miehiä ennenkin, mitkä yrittänyt pummata erilaisilla menestyksillä-Mieti, mihinkä olet ja kennkäkanssa lähdössä tekemisiin. Ei siihen riitä Kissanherkut. Kuten sanoin, itselläni ystäviä Noormarkussa vähintäänkin riitävästi🤗🤗🤗
- Anonyymi
Odotan soitoasi, jos olet fiksu, niin soita, että saadaan käsitykset kohdalleen. Kuten sanoin. Noormarkussa on hyviä ystäviä minulla ja Leenalla ei ketään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan soitoasi, jos olet fiksu, niin soita, että saadaan käsitykset kohdalleen. Kuten sanoin. Noormarkussa on hyviä ystäviä minulla ja Leenalla ei ketään...
et sä Leenaa saa vaikka täällä vingut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et sä Leenaa saa vaikka täällä vingut
Eikäku ulvon Onnesta, että viimein pääsin eroon kyseisestä henkilöstä, joka taas vaihtaa paikkakuntaa. Luulin, että sillä on farkkuVolvo, mutta onkin mustalaisvankkurit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikäku ulvon Onnesta, että viimein pääsin eroon kyseisestä henkilöstä, joka taas vaihtaa paikkakuntaa. Luulin, että sillä on farkkuVolvo, mutta onkin mustalaisvankkurit?
Kun ei sillä raukalla ole kunnon ystäviä, niin tuskin muuttaa noormarkkuun takaisin. Lähtee kauemmaksi, koska noormarkussakin tiedetään ihmisen maine. - Ensin hyödyntämään hyväntahtoisella tyylillä,, sitten pummaamaan rahoja ja sitten varastettu koira kainalossa ties mihin. Mutta on äärettömän kiero ihmisenkaltainen hyväksikäyttäjä.
- Anonyymi
Mäkin oon käyny noormakusssa. Mä sain pinppiä siellä
- Anonyymi
No voi hyvänenaika. Johan olikin saavutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi hyvänenaika. Johan olikin saavutus.
porilainen sormieläin sai minhua noormarkun leenalta, kannattaa tarkistaa tiliote
- Anonyymi
Eikö se ollut urospuolinen ja peppureikä😖😖😖
- Anonyymi
Lemmikit yhdistää kyllä ihmisiä, mutta Lennikissasi on aggressiivinen, koska olet myös laiska huolehtimaan kissan hyvinvoinnista ja annat neuvoja toiselle ihmiselle koirasta. Pitäisikö käydä jossain hoidossa, sillä Noormarkkukaan ei ole mikään isopaikka?
- Anonyymi
Koiraihmiset ovat toisten hyväksikäyttäjiä? Kissaihmiset empaattisia toisten palvelijoita?
No onhan tuo karkea yleistys, mutta läydät varmasti itsesi jommalta kummaölta puolelta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiraihmiset ovat toisten hyväksikäyttäjiä? Kissaihmiset empaattisia toisten palvelijoita?
No onhan tuo karkea yleistys, mutta läydät varmasti itsesi jommalta kummaölta puolelta?koira tarvitsee narsistin taluttamaan, kissa pärjää paremmin oikeiden ihmisten kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196