Et sinä välitä

Anonyymi-ap

Olin sua varten siellä, et tullut. Ymmärrän kaiken.

20

821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

missähä mahdoit olla

• Anonyymi

Tiedät kyllä hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä hyvin

Harmi kin en tienny, jos jossain olin :(

• Anonyymi

Olisiko kannattanut ilmoittaa, että mihin olet menossa odottaman ja monelta? On minua haukuttu vaikka miksi, mutta ekaa kertaa fakiiriksi.

• Anonyymi

Voiko tyhjäpäisempää aloitusta olla? Kai miehelle laitoit pettyksen täyttämän aloitus viestis?

• Anonyymi

No onpa tyhjänpäiväinen kommentti, sinä joka itse olet se joka elää palstaäijän sanojen mukaan mahdollisesti valmiina painamaan talla pohjassa. Hanki todellisuudentaju. Terveisin eräs nainen, joka tunnistaa sinut antisosiaaliseksi. Näin voi tulkita kaikista vastaavista kekeistä ketkä nolaa itseään avautumalla tällaista omista luuloistaan jotain naista syytellen.

• Anonyymi

Otetaan nyt oksennustauti vaikka esimerkiksi, kannattaako mihinkään mennä paikanpäälle oksentelemaam???

• Anonyymi

ai missä? Toivottavasti et ole nyt ymmärtänyt täysin väärin..

• Anonyymi

Ei minulta ainakaan.
        S joka odottaa koska taas ehditään tavata. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulta ainakaan.
        S joka odottaa koska taas ehditään tavata. ❤️

S! P- mies on varattu. Ei jätä vaimoaan ja vaikka mitä tekisit. Koukuttanut monia tällä tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S! P- mies on varattu. Ei jätä vaimoaan ja vaikka mitä tekisit. Koukuttanut monia tällä tavoin.

Nyt muutti palstaäijä taas mielenkiintoiseksi tämä hubbabubba-aloituksesi, lisää kirjaimia kiitos kansa tahtoo tietää🙄

• Anonyymi

Mistä min ois pitänyt se tietää että mua varten?

• Anonyymi

Oletko se sama joka vastasi tuossa aiemmin palstaäijän provoon tunteet tulvahtaen? Kyllä olet. Vaikutat epätasapainoiselta.

• Anonyymi

Palstasetä ei ole liiku koneelta missään, eli on provo.

• Anonyymi

Miksiköhän ne on miesolettuja jotka käy äyästämässä näihin palstaäijän avauksiin? Kai se korreloi jotenkin äikän naisperformanssien kanssa, mutta silti huhhuh mitä huuruja.

• Anonyymi

Kyllä välitän.

• Anonyymi

Mulla oli treffit just siihen aikaan, sori.

• Anonyymi

Hyvä juttu, että oli olit tietysti aivan että let’s menen? Sivusta hymähdys ja pieni myötähäpeä. Kipua on jostain näköjään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu, että oli olit tietysti aivan että let’s menen? Sivusta hymähdys ja pieni myötähäpeä. Kipua on jostain näköjään

Minusta se, että jos tulee rukkaset ei oikeuta esim kertomaan eeppisiä tarinoita miten on rahat kavallettu ja sitä sun tätä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3494
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3147
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2654
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2443
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2418
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2094
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      49
      1701
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1700
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1686
    Aihe