Vieläkö muistat ...
Tunnisteita hyvät hyssykät... ...
23
544
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä pitäisi muistaa? Mulla univaikeuksia. Pitäis olla jo unten mailla. Voi jestas. Mitenkä sä vielä valvot? Nuku hyvin sinäkin.🪽
- Anonyymi
Muistan. Kosteat reidet mekon alla, päivittyvä puhelin... :Q
- Anonyymi
Ei ollu mekko, työhousut
- Anonyymi
Laita viestiä...
Sulla nro- Anonyymi
Niin, mielelläni.. jos tiedän
Kenen numero mulla on ja olenko läheltäsi S? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mielelläni.. jos tiedän
Kenen numero mulla on ja olenko läheltäsi S?Olet, laita viestiä niin saadaan yhteys takaisin. Olen niin odottanut ja toivonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet, laita viestiä niin saadaan yhteys takaisin. Olen niin odottanut ja toivonut.
En ole uskaltanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet, laita viestiä niin saadaan yhteys takaisin. Olen niin odottanut ja toivonut.
ABC ? Milloin ja kumpi meistä laittoi viimeksi viestiä mihin tekstari vai wa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä ei siis tullut viestiä kaipaamaltasi ..
naiselle pyyntö laittaa viestiä
laittanut aikaisemmin viestiä wa,
niin, onko väliä milloin viesteilee?
S nainen kuinka läheltä ?
- Anonyymi
Muistan vaikka ja mitä mitä siitä si
https://youtube.com/shorts/uCdk4f9SH54?si=HpTimDmFqYAiauwc
Mitä erityisesti pitäisi muistaa si pitää vaan muistaa että silloin kun mulla on silmät kiinni tai olen kännisää ni en muista edes välttis nähneeni mitään - Anonyymi
Asa- pojat teki soppaa.
- Anonyymi
Ei- en pidä vahvana teitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei- en pidä vahvana teitä
Mikä eurolla nousee se niiden myötä kaatuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä eurolla nousee se niiden myötä kaatuu
Ilmiselvää pilvisellä pimitellään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmiselvää pilvisellä pimitellään
Ässillä soppaa läskillä pokkaa tjsp. Hugs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ässillä soppaa läskillä pokkaa tjsp. Hugs
Ässää piinaava läskitynnyri voisi keskittyä omaan elämäänsä ja jättää muut rauhaan.
- Anonyymi
Niin mä kyllä vaihdan numeroani kuin sukkia ja joskus voi joku ihminen kadota siinä samassa.
Hankala minuun on saada yhteyttä kun osoitekin on muuttunut vaikka ei kauas. Otsikosta ja kirjaimesta kyllä tunnistan itseni mutta en ole varma kuka olet. Yksi vaihtoehto on että laitat tän kaupungin jodel-ryhmään selkeämmillä tunnisteille tänäiltana aloituksen niin voin ottaa yhteyttä sitä kautta. - Anonyymi
Joo..mut en sillai miten sä asian kuvittelet
- Anonyymi
Ollaan kaljoteltu pari kertaa.
Oikee kyl tietää. - Anonyymi
Mitä tarvis muistaa ja miksi muistan paljonkin jopa asioita joita ei olis niin väliksi muistaa
- Anonyymi
E usko et näinki moni täällä kirjoittas. Yks ja sama täällä pitää päiväkirjaa kaikkine sivupersooniens kera🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kaks toinen mies toinen nainen.
- Anonyymi
Muistan. E
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315