Aikamoinen heppatyttö.
Diandra laittoi kuvan jossa lähtee korkokengissä ja pitkässä nahkatakissa ratsastamaan
14
254
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko ottanu mallia p-korean ping pongista, joka oli lumisen vuoren huipulla valkoisen ratsunsa selässä, pomppa päällä, kiiltonahkakengät jalassa, ilman hattua? Eikö sille kukaan sanonut, että voipi vilustua?
- Anonyymi
Typeryyden huippu !
- Anonyymi
Diandra ja P-Korean johtaja ovat kuin kaksi marjaa.
- Anonyymi
Huikea emäntä 😂
- Anonyymi
Voi hevosparka.
- Anonyymi
Joku kuvaus? Kuulostaa siltä. Villin lännen tyyliä.
- Anonyymi
Ei ne ratsastussaappaatkaan korottomat ole. Ja sitä paitsi, ehkä hän vaihtoi vaatteita vasta myöhemmin, oisko mitenkään mahdollista...
- Anonyymi
Kuulostaa eläinrääkkäykseltä. Ratsastukseen pitäisi olla joku painoraja.
- Anonyymi
Ilmankos sinä et ratsasta...
- Anonyymi
Hän osaa laulamisen jalon taidon.
- Anonyymi
Voisi laulaa minun nahkamikkiin.
- Anonyymi
Voisin tikata saumaan.
- Anonyymi
Nolasi itsensä ja pahanpäiväisesti, pysyisi kaukana hevosista noissa kengissään 🐴.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolasi itsensä ja pahanpäiväisesti, pysyisi kaukana hevosista noissa kengissään 🐴.
Kävi rääkkäämässä hevosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452