Ajatuksissa välillä saada olla tilattuna naisena miehen nautintoja varten. Voisi olla ihan kainalossa hellittelyä ja viettelyä rohkeasti ja koskettamista ronskisti. Saunaa, ruokaa, leffoja, rentoutumista väliin. Pääasia kuitenkin olisi siinä, että olen paikalla vain sinua varten. Olisin hetken oma lutkasi. Mielesi tekee pillua, niin minun kuuluu auliisti levittää sääreni ja antaa sitä.
Iloa arkeen
Anonyymi-ap
5
236
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea noita saat, mutta mistä noudan sut?
- Anonyymi
Paikka mistä noudettaisiin, voidaan sopia. Rajaan aluetta kuitenkin tänne etelä Suomen alueelle.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla olen itse.
Miten saan sinuun kontaktin?- Anonyymi
Kivasti tuo pks sopii oikein hyvin. Miten tuo kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivasti tuo pks sopii oikein hyvin. Miten tuo kik
Ei ole kik, e-mail laita sun osoite tänne "peitellysti"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694801KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1883745- 1813390
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?763165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241921
- 1791724
- 301676
- 431385