Sinänsä kaikki koneet oikenevat syöksykierteestä, edellyttäen kuitenkin tomimista tilanteen vaatimalla tavalla. Syöksykierteestä oikaistaan työntämällä sauvasta ja antamalla vastajalkaa. Manööverissä menetetään korkeutta konetyypistä riippuen ja siksi syöksykierre on vaarallisen matalissa lentokorkeuksissa.
Syöksykierre
9
108
Vastaukset
- Anonyymi
Puolueen mentyä syöksykierteeseen tarvitaan samantyyppisesti vastavoimaa ja vauhtia lisääviä toimenpiteitä kierteen oikaisemiseksi. Normaalisti tarvitaan myös muita toimenpiteitä, kuten kapteenin vaihto ja puolueen ryvettyneen nimen uudistaminen.
- Anonyymi
Sakkaustilasta alkanut puolueen syöksykierre on saatava oikenemaan. Mutta millä keinoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sakkaustilasta alkanut puolueen syöksykierre on saatava oikenemaan. Mutta millä keinoin?
Lentokorkeus on jo hälyttävän alhaisella tasolla. Kolmet viime vaalit ovat sen osoittaneet. Rysähtääkö oikaisuyrityksistä huolimatta suoraan tonttiin? Etenkin kun puoluekokouksessa on ehdolla kaksi kapteeniehdokasta, jotka vetävät ohjaussauvaa täysin eri suuntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sellaisia keinoja ei löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lentokapteeni Soini tietää niksit, mutta kokematon Purra on liian ylpeä kysyäkseen neuvoa.
- Anonyymi
aletaan himmaileen niin syöksykierre siitä seuraa
- Anonyymi
Parin vuoden kuluttua todella moni nykyinen persukansaedustaja joutuu anomaan sopeutumisrahaa. Eikö lopetettaisi sekin valtion tuki elämiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parin vuoden kuluttua todella moni nykyinen persukansaedustaja joutuu anomaan sopeutumisrahaa. Eikö lopetettaisi sekin valtion tuki elämiseen?
Jostain syystä kermaperseet eivät leikanneet omaa työttömyysetuuttaan.
- Anonyymi
Persujen syöksykierre on ylittänyt kriittisen pisteen. Oikaisu ei ole enää mahdollinen, ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720