Mahtaa tulla aika sumppu kun ympyrän koko jää pieneksi ja viiden liittymän ympyrä. Sitten vielä runsas pyörä ja potkulauta liikenne sekaan. No saa nähä meneekö tämäkin vituiksi.
Tikkamäentie /suvantosilta uusi ympyrä.
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulemma sama suunitellu kun aseman liikenne järjestelyt😂😂😂😂😂😡😡
- Anonyymi
No maalaisjantterille se tulee varmasti olemaan kauhistuksen paikka. Karjalankatua saikulle tuleva vetää jakajan vasemmalta puolelta, tietysti.
Olen katsellut sitä kuvaa jonkin verran ja sehän näyttää vallan toimivalta. Melkonen tötterö pitää olla jos ei tuossa osaa ajaa.
Jos jollakin on vaikeuksia mennä siitä, niin ajaapa sitten piilinsä vaikka jonkin huoltsikan pihaan ja tilaa taksin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No maalaisjantterille se tulee varmasti olemaan kauhistuksen paikka. Karjalankatua saikulle tuleva vetää jakajan vasemmalta puolelta, tietysti.
Olen katsellut sitä kuvaa jonkin verran ja sehän näyttää vallan toimivalta. Melkonen tötterö pitää olla jos ei tuossa osaa ajaa.
Jos jollakin on vaikeuksia mennä siitä, niin ajaapa sitten piilinsä vaikka jonkin huoltsikan pihaan ja tilaa taksin.Mikäli joitain ongelmia tulee liikenteessä esiintymään, ne ei todellakaan voi olla millään lailla tai vähimmässäkään määrin kiertoliittymän käyttäjissä, vaan luonnollisestikin syy löytyy kiertyliittymästä! Niin aina.
Kuten on nähtävillä, olisi kaikkien kuviteltavissa olevien asioiden erikoisosaaja-apua ollut saatavilla mm. viestiketjun aloittajan taholta, joten kaupungin olisikin ollut syytä sijoittaa hänet muiden vastaavanlaisten korkeasti koulutettujen älyköiden kanssa yleissuunnitelijoiksi.
Minua surettaa kovin koska tuollaiset yleisnerot ovat menettäneet mahdollisuutensa osoittaa suurten ajatustensa kelpoisuuden. Sen sijaan he joutuvat toteuttamaan elämänsä päämäärää ja tarkoitusta kirjoittelemalla internetin keskustelupalstoille uuninpankolta. 😱
- Anonyymi
Opetelkaa ajamaan ympyrässä niin liikenne sujuu.
Ympyrään tullessanne väistätte ympyrässä jo ajavia, sekä myöskin suojatien kevyttä liikennettä.
Vilkuttakaa ajoissa mihin liittymään aiotte poistua ympyrästä.
Ympyrästä poistuessanne väistätte myös suojatien kevyttä liikennettä.
Ei se sen vaikeampaa ole! - AnonyymiUUSI
No katotaa mitä tulee veikkaan et sutta taas
- AnonyymiUUSI
Sinähän se tiedät jo etukäteen kaiken mitä kukaan ihminen mistään tietää voi.
- AnonyymiUUSI
Ympyrä on jouheva risteys kun siinä osataan ajaa.
Hassuja tilanteita näkee silloin tällöin. Muutaman tapauksen uhriksi joutunut, Ilmeisesti maalaispappa pikkukylältä tulee ympyrään, odottaa kun se tyhjä ja sitten uskaltautuu lähtemään liikkeelle.
Takana seisovana töräytyskään ei auta kun pappa niska punaisena miettii..- AnonyymiUUSI
Minua tuli pappa vastaan kiertoliittymässä Tokmannin risteyksessä pari kesää sitten. Onneksi oli sillä kohtaa kaksi kaistaa. Pystyin väistämään ja niin teki perässäni tullut moottoripyöräilijäkin.
- AnonyymiUUSI
Se on vaikeeta jos ei osaa 😂😂
- AnonyymiUUSI
Kuinka monta kierrosta saa ajaa pylpyrässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450