Olisi mukava hieroa sitä.
Hänellä on upea hartiaseutu
27
827
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä hänen miehekkäät hartiansa. Kunpa pääsisi kosketusetäisyydelle!
- Anonyymi
Varmaan miehelle. Ei kai naisten hartiaseutua kukaan kehu.
- Anonyymi
Naiselle oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle oli.
Millainen on upea hartuaseutu naisella? Vaikea kuvitella. Kapeat hartiat? Ei kai harteikas nainen ole upea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on upea hartuaseutu naisella? Vaikea kuvitella. Kapeat hartiat? Ei kai harteikas nainen ole upea?
Harteikas lyhytkaula nainen on ku joku painija🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahva hartiaseutu on ehdottoman puoleensavetävä. Eli liikunnallisella naisella yleensä on. Kaipaamallani on myös tikkusuora ryhti.
Itse olen Notre Damen kellonsoittaja.
t. joku vain - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahva hartiaseutu on ehdottoman puoleensavetävä. Eli liikunnallisella naisella yleensä on. Kaipaamallani on myös tikkusuora ryhti.
t. joku vainOnko nainen lyhyt? Ainaskin lyhyet miehet venyttävät itseään. Pitkillä ihmisillä taas on joskus kumara ryhti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunispas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on parhaita, Petra Olli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nainen lyhyt? Ainaskin lyhyet miehet venyttävät itseään. Pitkillä ihmisillä taas on joskus kumara ryhti.
minua lyhyempi.
t. epätarkka vastaus 180cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. joku vainIlmavoimien naisilla on monilla täydellinen.
- Anonyymi
Sinulle vaaleanpunainen puku ja solmio. Minulle vaaleansininen. Tämä on todellista, karjujen välistä sydänten sympatiaa, joka alttarilla siunataa.
Palstan vakkari ukkeli - Anonyymi
En nyt tiedä mutta kiitos kuitenkin
- Anonyymi
Korvista lähtee olkapäät erikoista
- Anonyymi
Kiitos🤪
- Anonyymi
Vahvat hartiat on aina terveen ihmisen merkki.
Nykyään jopa koululaisilla heikko hartianseutu johtuu heikoista lihaksista. - Anonyymi
Minä taas tykkään hieroa miehen hartioita.
Kuuluu parisuhteessa rakkaasta huolehtimiseen.
Nyt ei vaan ole sitä rakasta jota voisin hoivata 😔 - Anonyymi
Tuu ja hiero mun hartioita ne on kapeat.
- nainen sivusta-- Anonyymi
Paljo nousee penkistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljo nousee penkistä?
Koko oman kehon paino.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko oman kehon paino.
Eli alle sata kiloa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli alle sata kiloa?
Joo. Yhtään enempää ei penkistä nouse kuin oma keho.
- Anonyymi
Juu hieronta tekis hyvää mullekin. Kokovartalo sellainen🩷
- Anonyymi
Mene hierojalle
- Anonyymi
Mul on oma
- Anonyymi
Silloin kerran kun istuin lähelläsi ja vähän huonossa ryhdissä niin huomasin että katsoit vähän sen näköisenä niinkuin olisit halunnut kysyä että saatko hieroa minua ;)
- Anonyymi
Nyt kun hieroisit kuntoon
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248