Haluan ostaa Juvalla polttopuita n. 500 kuutiota per säkki. Olen valmis maksamaan 50 euroa per säkki jos jollain on myydä. Voin tulla noutamaan puut mistä tahansa Juvalta. En kuitenkaan muilta paikkakunnilta! Huom. Tarve mahdollisimman pian kaupoille koska polttopuut ovat loppu lähes täysin. Jäljellä on enää kuutio puita ja talo lämpiää pääasiassa puilla sähkön hinnan vuoksi. Ei ole varaa pitää pattereita päällä joka huoneessa. Talo on iso rintamamiestalo Juvan keskustassa lähellä kauppoja ja teollisuusaluetta.
Nopeat yhteydenotot numeroon 040 889 7561 tai sähköpostilla [email protected].
Huom.
Ostaa halutaan polttopuuta Juvalla
10
225
Vastaukset
- Anonyymi
Aika isot säkit on hakusessa...
- Anonyymi
Yhessä paikassa mäni nii paljo puuta talavessa että kaikkia ei keriny panna uunii ni piti osa polttoo nuotiossa pihalla
- Anonyymi
Tuolla Fb:n Juvan puskaradiossa joku ilmoittaa parhaillaan myynnissä olevista polttopuista.
- Anonyymi
Kuiva koivuklapi voi painaa noin 245 kg/irtokuutio.
Tässä tapauksessa säkki painaisi n. 122 500kg.- Anonyymi
No siinäpä olisi 50 eurolla polttopuuta ens talveksi.
- Anonyymi
Millaisethan mitat olisivatkaan sellaisella pöllillä, joka tehtäisiin liimaamalla kaikki nuo irtopuut yhteen?
- Anonyymi
Ostan myös puita. Tosin en maksa niitä lainkaan. Olen räpyläjalka ja olen huijari ja minulla ei ole rahaa.
- Anonyymi
Ostan myös puita. Tosin en aio maksaa niitä. Nimeni on räpyläjalka, ja olen tehnyt muutaman konkurssin ja olen huijari ja pääni on tyhmä kuin saapas.
- Anonyymi
Oli kutsuvieraana vennäin suurlähetyksen voitonpäivän juhlissa, tietää valtakunnan lehti.
- Anonyymi
Laaja sanavarasto; räpylä, räpylä, räpylä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976