Ostaa halutaan polttopuuta Juvalla

Anonyymi-ap

Haluan ostaa Juvalla polttopuita n. 500 kuutiota per säkki. Olen valmis maksamaan 50 euroa per säkki jos jollain on myydä. Voin tulla noutamaan puut mistä tahansa Juvalta. En kuitenkaan muilta paikkakunnilta! Huom. Tarve mahdollisimman pian kaupoille koska polttopuut ovat loppu lähes täysin. Jäljellä on enää kuutio puita ja talo lämpiää pääasiassa puilla sähkön hinnan vuoksi. Ei ole varaa pitää pattereita päällä joka huoneessa. Talo on iso rintamamiestalo Juvan keskustassa lähellä kauppoja ja teollisuusaluetta.

Nopeat yhteydenotot numeroon 040 889 7561 tai sähköpostilla [email protected].
Huom.

10

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika isot säkit on hakusessa...

• Anonyymi

Yhessä paikassa mäni nii paljo puuta talavessa että kaikkia ei keriny panna uunii ni piti osa polttoo nuotiossa pihalla

• Anonyymi

Tuolla Fb:n Juvan puskaradiossa joku ilmoittaa parhaillaan myynnissä olevista polttopuista.

• Anonyymi

Kuiva koivuklapi voi painaa noin 245 kg/irtokuutio.
      Tässä tapauksessa säkki painaisi n. 122 500kg.

• Anonyymi

No siinäpä olisi 50 eurolla polttopuuta ens talveksi.

• Anonyymi

Millaisethan mitat olisivatkaan sellaisella pöllillä, joka tehtäisiin liimaamalla kaikki nuo irtopuut yhteen?

• Anonyymi

Ostan myös puita. Tosin en maksa niitä lainkaan. Olen räpyläjalka ja olen huijari ja minulla ei ole rahaa.

• Anonyymi

Ostan myös puita. Tosin en aio maksaa niitä. Nimeni on räpyläjalka, ja olen tehnyt muutaman konkurssin ja olen huijari ja pääni on tyhmä kuin saapas.

• Anonyymi

Oli kutsuvieraana vennäin suurlähetyksen voitonpäivän juhlissa, tietää valtakunnan lehti.

• Anonyymi

Laaja sanavarasto; räpylä, räpylä, räpylä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7239
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3430
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2403
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2362
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2256
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2169
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1829
    Aihe