jopa viikonloppuisin? Kun vihdoin haluun unohtaa sut kokonaan 🫠
Miksi näen autosi kaikkialla
21
398
Vastaukset
- Anonyymi
Siks, kun rakastat mua?
- Anonyymi
En mä rakasta…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä rakasta…
Vaan istut juomassa pillimehua muiden kiesien vänkärin paikalla? Jo sinun jutut ja kuvitelmat on niin niin nähty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan istut juomassa pillimehua muiden kiesien vänkärin paikalla? Jo sinun jutut ja kuvitelmat on niin niin nähty
Älä jaksa dissata
- Anonyymi
Ehkä se on lainassa.
- Anonyymi
Ikävä tekee sulle tepposet.
- Anonyymi
No kyllä. Hän on ainoa, jonka tapaan sattumalta 🥲
- Anonyymi
Se on varmaan limerenssiauto eli se on tavallaan totta jos haluaa niin.
- Anonyymi
Taitaa palstamiehen eli aloittajan autottomuus olla sille kastroiva kokemus, mutta kiva kun jaksat suoltaa näitä tulkintoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan limerenssiauto eli se on tavallaan totta jos haluaa niin.
Niinpä kai..
- Anonyymi
Ihan oikein sulle.
- Anonyymi
Tee heti ilmoitus nimismiehelle.
Lähestymiskielto. Sillä se vainooja lähtee.
Seuraavaan kaupunkiin...- Anonyymi
Todellakin kaikkien pitää laittaa hösseliksi ja kiusata paikallispoliisia apgubbe on kaupungilla. Eiköhän lause ole ymmärrettävä siinä mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin kaikkien pitää laittaa hösseliksi ja kiusata paikallispoliisia apgubbe on kaupungilla. Eiköhän lause ole ymmärrettävä siinä mielessä
Olen hidas verkkomiliisi enkä ymmärrä sarkasmia, kerro hitaammin ja uudestaan kulti
- Anonyymi
Mikä auto?
- Anonyymi
Musta auto. Numeron eka kirjain on hänen nimensä eka kirjain.
- Anonyymi
Varmaan ritariässän auto, se missä on namiskaa joka lähtöön tai sitten aloittajaäijä ajelee mielestään jollain kllinjatkehummerilla
- Anonyymi
En onneksi näe hänen autoansa, mutta samanmerkkisiä tulee jatkuvasti vastaan. Tänään kun lähdin ajelemaan yritin olla huomaamatta tarkoituksella niitä, mutta heti eka auto oli sellainen samanlainen. Vähän ehkä huvitti ja ärrrsytti, ja nyt naurattaa. On tää ihan hölmöä.
- Anonyymi
rrrrrrrrrrrr
- Anonyymi
Ei oo enää sitä kotteroa
- Anonyymi
Lähtikö kilpiä pölykapselia myöten?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311