Katselijaa

Anonyymi-ap

Onko halukasta katsojaa kun nain vaimoani? Joko ulkona hyvällä säällä tai hotelli yms. Vaimo sirpsakka nelikymppinen.

37

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä olis kiihottavaa katsella.
      Mistäpäin olette?

M64 hki

• Anonyymi

Tosiaan..missäpäin tämä olisi? Voisiko puolison kanssa tulla katsomaan touhuanne vaikkapa luontoon? Saatettaisiin itsekin innostua touhuamaan samalla..

• Anonyymi

Kyllä ois hieno kiihottava homma varsinkin luonnossa.

• Anonyymi

Saako runkata katsellessa? Entä kiihottuuko vaimosi runkkaajasta niin paljon että haluaa imeä tätä? Vai antaako peräti panna pyllyreikään?

• Anonyymi

Olisko mahdollista vähän imutella isäntää itseään ja luonnollisesti annan persettä, jos vaimo ei enää sen jälkeen kiinnosta.

• Anonyymi

Tottakai!

• Anonyymi

Mäkin voisin persettä tulla antaa jos kiinnostaa.

• Anonyymi

Mielelläni katselisin luonnossa kun rouvaa pannaan ja runkkaisin katsellessa. Missä päin Suomea voisitte esitellä ?

• Anonyymi

Kiinnostaisi kyllä
      M43

• Anonyymi

Mikkelin suunnalla olisi pari n 46 m54 jota kiinnostaisi jos joku katselisi. Olisiko tuolla suunnalla miehiä ja paikkoja luonnossa joissa tuota voisi kokeilla?

• Anonyymi

Voisin tulla joskus katsomaan. Onko teillä käytössä kik?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Voisin tulla joskus katsomaan. Miten teihin saisi yhteyttä?

• Anonyymi

Mikkelin ja Jyväskylän välillä joku luontopaikka sopis hyvin voisin katsella ja runkata. M55v

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaisi! Olisiko teillä kikkiä?

• Anonyymi

Mielelläni katselisin, olen itsekin Mikkelin seudulta Kik on Jarppijii

• Anonyymi

Täällä ois hetero mies heti valmiina toimintaan
        Raitis ja komiaksikin kehuttu 48v kestävä herrasmies
        185 89 16 jos tiedät mitä tarkoitan😉

Kik. mikkelirunner

• Anonyymi

Tarjoatko liukkarin jos vetelen sua pakaroiden väliin kun poraat vaimoas?

• Anonyymi

Tottakai. Otan liukkarit vaimon pillusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai. Otan liukkarit vaimon pillusta

Kuulostaa paremmalta kuin hyvältä! Ja vaimoakaan ei välttämättä tarvi mukaan, eiköhän me viihdytä kaksistaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa paremmalta kuin hyvältä! Ja vaimoakaan ei välttämättä tarvi mukaan, eiköhän me viihdytä kaksistaankin.

Paatteko pahaksenne jos tulen kolmanneksi pyöräksi ? Olen karvattomaksi sheivattu ja isokaluinen, tykkään kun saan suoleeni raavasta miestä ja samalla imen toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paatteko pahaksenne jos tulen kolmanneksi pyöräksi ? Olen karvattomaksi sheivattu ja isokaluinen, tykkään kun saan suoleeni raavasta miestä ja samalla imen toista.

Molemmat mukaan, mutta minä olen keskellä!!!

• erittäin mielelläni autan teit tossa,ois kiva kuulla enemmän teist

• Anonyymi

Viime kesänä oltiin M:li-Jyväskylä välillä vaimon kanssa panemassa eräällä metsätiellä kun paikalle sattui mopopoika. Poika taisi kiihottua näkemästään koska tuli aivan viereen katsomaan ja runkkaamaan. Ja lopulta spermasi vaimoni tissit.

• Anonyymi

Sovitaan treffit tälle kesälle niin tulen katsomaan m55

• Anonyymi

Koska mahdollisuus häviävän pieni niin lupasin vaimolle että jos vielä sama mopopoika sattuu kohdalle niin hän saa nussia. Ja lopuksi nuolen spermat vaimon pillusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska mahdollisuus häviävän pieni niin lupasin vaimolle että jos vielä sama mopopoika sattuu kohdalle niin hän saa nussia. Ja lopuksi nuolen spermat vaimon pillusta.

Jos mopopoika kerran on nähnyt ja päässyt jopa spermaamaan vaimosi rinnat niin hyvin todennäköisesti käy katselemassa siellä sattuisiko jotain uudestaankin näkemään.

• Anonyymi

olishan se kaunista katseltavaa ja kiihottavaa alusta loppuun saakka.Olen 60v ok näk.ja kok eronnut mies.Asuntoautolla ajeleskelen että sielläkin se luonnaisi.Misäspäin oleilette.

• Anonyymi

Hei huhuu pari!!
      Täs hoikka 38v isokyrpänen kiva kundi.
      Mä itä-suomessa, mut jonkimlinen liikkuminen ei ruota ongelmii:)

• Anonyymi

toki missä voisi katsella?

• Anonyymi

Moi,mielellään tulen katsomaan.Etelä-suomi,Savo vai missä..? T.61ukm

• Anonyymi

Kyllä luonnossa kiva katsella kun paneskelet naistasi, panetko mun pitsakkaa 43v. Naista

• Anonyymi

Pitsa-akka?

• Anonyymi

Missäpäin olisi?
        t.varamies

• Anonyymi

Eiköhän tämän keskustelun voi lopettaa, aloittaja ei vastaa kenellekkään. Pelkkä feikki.

• Anonyymi

Odotitko oikeasti muuta??? 😳

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10253
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2191
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2048
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      981
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      973
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe