Vai alkaako ollenkaan? Ei ole mitään tietoa missään. Olen n 64 v mies ja haluan torille
Milloin alkaa tiistain iltatorit?
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys jota on useampikin pohtinut.
- Anonyymi
Kaisan makoisat karjalanpiirakat ohrasta ja leipiä myyntiin. Kiitos.
- Anonyymi
Itsensä myyminen Lieksan torilla ei ole vastaus rahapulmiin 64v miehelle.
- Anonyymi
Yksi niitä harvoja tapahtumia mihin tavallinen ihminen voi osallistua ei ole pakko olla kultturelli tai hienostunut monolan aitta
- Anonyymi
Varhaisperunoita ja sipulia ym. myyntiin ja kirpputorit ja rihkamanmyyjät vähemmälle.
- Anonyymi
Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Mukavaa siitä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Mukavaa siitä tulee.
Millon se alakaa la loka laa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon se alakaa la loka laa
Loka laa lokakuussa lalkaa pinpppiiii öööääärrrrttt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909