HOX, HUOM! OBS!
HOTELLIRAVINTOLA SEO LERVONHOVI JA BUPI LÄRVITUOPPI JÄRJESTÄÄ PIERESKELYN PIIRIN MESTARUUS KISAT LAUVVANTAINA. SARJOJA LÖYTYY ALOITTELIJOILLE, AMMATTILAISILLE JA LERVOILIJOILLE.
TERVETULOA MUKAAN PASKANKÄRYISEEN TAPAHTUMAAN!
Lervolla vappu kestää helpostikin juhannukseen. Vapun ja jussin väliin mahtuu toki parit saudikeikat, mantereen molsakeikka ja porkkanakuorma norjaan. Keikoista Lervo ei muista mitään. Niin on kuuppa sumeena.Myös Jussin ja Vapun välin lervo tumuttaa huolellisesti. Mylvii ÄLLAAssa vitospöydän alta keikka kuulumisiaan.
LERVON JA KASSUN TOUHUT JATKUU
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
MEILLÄ MUMMI LUKEE AINA TÄTÄ PSLSTAA
https://ylilauta.org/satunnainen/262qe7#post-278379510 - Anonyymi
TERVEYS MARKKU MENI MUTTA RAHTI PYSYY RAAKANA VITOS PÖYTÄÄN TEREYDET KAIKKILLE PITÄKÄÄ KOLITISIT JALASSA JA PUUKKARIT MATOLLA AJOIN ITEKKIN 1984 - 1986 MELKEIN 20 VUOTTA ja MIJONLAA KILO METRIÄ TERVEISIÄ KÄLVIÄN TEROLLE JA KLAUKKALAN KLUNSSILLE WANAH TIEN KUKLIJA MARTTA
- Anonyymi
Lervon kaikki jutut on aina tosia, mutta kerran Seompaarim vitospöydän rahtimullit epäilivät LERVOn laskettelevan luikuria. LERVO näet kertoi ajaneensa karmivassa lumituiskeessa ja muutenkin tuiskeessa Kasselin mäet ylös Bropssoni rullat eli Telikarhut pyörien välissä. Lervo oli miettinyt siinä perkeleellisessä sumussa ajeassaan että olis kiva ku olis ohjaava akseli mitä nostaa näissä saatanan pahoissa paikoissa, siinä samassa LERVOn usvaisissa aivoissa syttyi lamppu: RIPPELI!! Saatana, rippeli pitää olla juu! Vuosi oli 1974 ja autona Lervolla lasikuitukeula Jyry, TIR kilpineen. Lervo Suomeen päästyään soitti ÄLLAALLA Veijo Tapio Auneskoskelle, kaverien kesken "veeteeaana" tunnetulle sepälle, joka alkoi kehitelle Lervon rippeli ideaa. VTA teki ekan rippelin Lervon Rolssi-Jyryyn jonka Lervo vappuna hutikkapäissään upotti suohon täys molskottikuorma päällä. Tätäikin tarinaa Lervo kertoilee ällaa kerhossa kavereilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318