LERVON JA KASSUN TOUHUT JATKUU

Anonyymi-ap

HOX, HUOM! OBS!
HOTELLIRAVINTOLA SEO LERVONHOVI JA BUPI LÄRVITUOPPI JÄRJESTÄÄ PIERESKELYN PIIRIN MESTARUUS KISAT LAUVVANTAINA. SARJOJA LÖYTYY ALOITTELIJOILLE, AMMATTILAISILLE JA LERVOILIJOILLE.

TERVETULOA MUKAAN PASKANKÄRYISEEN TAPAHTUMAAN!

Lervolla vappu kestää helpostikin juhannukseen. Vapun ja jussin väliin mahtuu toki parit saudikeikat, mantereen molsakeikka ja porkkanakuorma norjaan. Keikoista Lervo ei muista mitään. Niin on kuuppa sumeena.Myös Jussin ja Vapun välin lervo tumuttaa huolellisesti. Mylvii ÄLLAAssa vitospöydän alta keikka kuulumisiaan.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

TERVEYS MARKKU MENI MUTTA RAHTI PYSYY RAAKANA VITOS PÖYTÄÄN TEREYDET KAIKKILLE PITÄKÄÄ KOLITISIT JALASSA JA PUUKKARIT MATOLLA AJOIN ITEKKIN 1984 - 1986 MELKEIN 20 VUOTTA ja MIJONLAA KILO METRIÄ TERVEISIÄ KÄLVIÄN TEROLLE JA KLAUKKALAN KLUNSSILLE WANAH TIEN KUKLIJA MARTTA

• Anonyymi

Lervon kaikki jutut on aina tosia, mutta kerran Seompaarim vitospöydän rahtimullit epäilivät LERVOn laskettelevan luikuria. LERVO näet kertoi ajaneensa karmivassa lumituiskeessa ja muutenkin tuiskeessa Kasselin mäet ylös Bropssoni rullat eli Telikarhut pyörien välissä. Lervo oli miettinyt siinä perkeleellisessä sumussa ajeassaan että olis kiva ku olis ohjaava akseli mitä nostaa näissä saatanan pahoissa paikoissa, siinä samassa LERVOn usvaisissa aivoissa syttyi lamppu: RIPPELI!! Saatana, rippeli pitää olla juu! Vuosi oli 1974 ja autona Lervolla lasikuitukeula Jyry, TIR kilpineen. Lervo Suomeen päästyään soitti ÄLLAALLA Veijo Tapio Auneskoskelle, kaverien kesken "veeteeaana" tunnetulle sepälle, joka alkoi kehitelle Lervon rippeli ideaa. VTA teki ekan rippelin Lervon Rolssi-Jyryyn jonka Lervo vappuna hutikkapäissään upotti suohon täys molskottikuorma päällä. Tätäikin tarinaa Lervo kertoilee ällaa kerhossa kavereilleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe