Mikset päästä irti ja hae apua

Anonyymi-ap

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saada apua.

78

886

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ollut mulle tämäkään, koska ei ole rahaa. Enkä pysty luottamaan kehenkään muuhun täysin kuin Veeraan, sitä paitsi psykiatriselle on yhä hirveä jono vaikka lähete mennyt jo. :,( anteeksi jos olen tuottanut pahaa mieltä.. rakastan niin paljon, että et ymmärtäisi.

• Anonyymi

Hauska, että pettäjä sanoo ettei voi luottaa 🤣

• Anonyymi

Taas sä käännät ja manipuloit. Ei ollut juttua siihen aikaan. Lopeta jo tuo pelottelu. Hae apua. Oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas sä käännät ja manipuloit. Ei ollut juttua siihen aikaan. Lopeta jo tuo pelottelu. Hae apua. Oikeasti.

Kannattaa varata aika testeihin. Sinulla voi olla aikamoinen kirjo tauteja. Olen huolissani sinusta, vaikka olet kohdellut ilkeästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa varata aika testeihin. Sinulla voi olla aikamoinen kirjo tauteja. Olen huolissani sinusta, vaikka olet kohdellut ilkeästi.

En jaksa korjata väitteitäsi. Saat Suomessa kyllä rahalla apua. Jos olisin vanhempasi olisin huolissani. Sulla on ihmisiä jotka välittää ja haluaa auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa korjata väitteitäsi. Saat Suomessa kyllä rahalla apua. Jos olisin vanhempasi olisin huolissani. Sulla on ihmisiä jotka välittää ja haluaa auttaa.

Ilmainen terveyden hoito, mutta rahalla saa apua. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tarvitset taitavan psykiatrin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hohhoijaa. Sä olet kyllä julma ja inhottava ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hohhoijaa. Sä olet kyllä julma ja inhottava ihminen.

Ei ollut loukkaus. Sinä tosin olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän sulla oo yhtä paljon mt ongelmia kun harhaisena luulet tietäväs kelle puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on loukkaus. Ja miksi olisi rahaa? Mistä luulet sen tietäväsi? Kerro.

• Anonyymi

Kuulut heihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulut heihin

Keitä työ vitun ihmiset täällä oikeesti ootte?😂Yritätte pakottaa toisen alistumaan seksuaalirikollisen tahtoon. Entä jos ei alistu. Suututteko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka paljon rahaa niin yksikään psykiatri ei kykene traumaa parantamaan myöntävät sen itsekin. Jos ajatellaan vaikka ihmistä jota on kauniisti sanottuna "nöyryytetty" kaupungin keskustassa yleisön keskellä ja otettu vielä kuvia niin mitään ei ole tehtävissä noin niinku parantamisen kannalta. Palkan siitä toki ottavat ja puhelevat vuosien terapiasta mutta lopputulos on kuitenkin sama kuin ilman terapiaa. Kertokaa ja todistakaa ihmeessä jos olen väärässä. Todistukseksi ei kelpaa että joku psykiatri kirjoittaa tänne että no kyllä mä ainakin olen saanut apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olisi kuinka paljon rahaa niin yksikään psykiatri ei kykene traumaa parantamaan myöntävät sen itsekin. Jos ajatellaan vaikka ihmistä jota on kauniisti sanottuna "nöyryytetty" kaupungin keskustassa yleisön keskellä ja otettu vielä kuvia niin mitään ei ole tehtävissä noin niinku parantamisen kannalta. Palkan siitä toki ottavat ja puhelevat vuosien terapiasta mutta lopputulos on kuitenkin sama kuin ilman terapiaa. Kertokaa ja todistakaa ihmeessä jos olen väärässä. Todistukseksi ei kelpaa että joku psykiatri kirjoittaa tänne että no kyllä mä ainakin olen saanut apua.

Ja minäkö pystyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkiset haavat lähtee pistoolilla ja 9millisellä buranalla.

Yt Pökiatri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minäkö pystyn?

Kuka edes olet? Tuskin kukaan muu kuin Jumala pystyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta traumoihin psykoterapia. Päivä kerrallaan elän ja yritän pitää fiilistä edes vähän korkealla. Aina en siihen pysty ja silloin kärsitään. Mutta huomattavasti helpompi olisi elää ilman traumoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta traumoihin psykoterapia. Päivä kerrallaan elän ja yritän pitää fiilistä edes vähän korkealla. Aina en siihen pysty ja silloin kärsitään. Mutta huomattavasti helpompi olisi elää ilman traumoja.

Ei niin se on vähän huono kun kumminkin ne saavat palkkaa tyhjästä. Jos työläinen ei tee työtänsä niin se saa kenkää. Psykiatrin työ on vähän sellaista piilorikollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä sveitsiläisestä pankkitilistä on varmasti hyötyä eläkepäivinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä sveitsiläisestä pankkitilistä on varmasti hyötyä eläkepäivinä

Paljonko siellä on , miljoona ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko siellä on , miljoona ?

Puolitoista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolitoista ?

Parempi sinulla kuin huumekauppiailla 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi sinulla kuin huumekauppiailla 😀

Mitä höpiset siinä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolitoista ?

Viisi 💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisi 💪

Olet ansainnut ne 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ansainnut ne 😀

Älä huoli, sinähän pesit ne.
        Niitä ei voi jäljittää ;)

• Anonyymi

Portugalissa en ole ollutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Portugalissa en ole ollutkaan.

ap on varmasti myöskin lahjottavissa 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulut heihin

Tuo ei sovi poninhäntääsi 😀

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yt Pökiatri

Sinähän se pökääpeli tiiät, ku näitä sattuu siellä teidän piireissä tämän tästä. Terkuin T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä taitaa pyöriä tiettyjä pulkan kiskojia unelmoimasta siitä, että heidän touhu muistuttaa edes etäisesti sitä mitä sinä palstaäijä kertoilet. Let’s go ja itketään itsemme uneen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yt Pökiatri

Myös vr, eli valtion rautatiet voi auttaa, siellä lempoossa on varsin vilkas liikenne jos tulee tarve soveltaa joku päivä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän sulla oo yhtä paljon mt ongelmia kun harhaisena luulet tietäväs kelle puhut.

Onko sinulla jokin erityinen syy roikkua tämän aloittajaäijän monologeissa ja huikkia omia juttujasi väliin, eikö tällä äijällä ole kaiken logiikan mukaan juttu kesken itsensä kans? Et taida päästellä ihan täysillä kuules

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä luulet yksärinkertainen olisiko tämä aloittajaäijä peräti itse Lauerman osaamista edellyttävä tapaus? Sinä kun tykkäät proosailla oikeuspsykiatrisesta hyvin sanoisinko joustavasti käyttökelpoisuutta soveltaen

• Anonyymi

Ostan mielummin uuden auton niillä rahoilla. jos se auttais seuraavaks.

• Anonyymi

Sorry, omin sen viestin missä luvattiin pussata nenänpäähän 😁

• Anonyymi

Omi vaan ihana nainen. 🫶

• Anonyymi

Rahaa ei ole saada apua ja miksi sanot tämän täällä?

• Anonyymi

Toivot löytäväsi jonkun muun ja mihin tarkoitukseen??

• Anonyymi

ohi

• Anonyymi

Sulla aloittaja on kyllä melko pahat harhat.

• Anonyymi
        UUSI

Sulla on ollut aika kauan tämä sama stabiili tila, jossa syyttelet aloittajaa harhaiseksi. Aloittaja on muuten aina se sama trolliäijä ja sinä paljastat omasta henkisestä tilastasi kaiken kun pyörit täällä uhriutumassa kirjoituksista

• Anonyymi

Kuinka kauan olette tunteneet?

• Anonyymi

Mistä luulet tietäväsi että hän ei ole jo avun piirissä. Oot kyllä melko tyhmä.

• Anonyymi

En ole. Saako se pitää muka kännykän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Saako se pitää muka kännykän?

Suljetullakin saa pitää kännykkänsä ja läppärinsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pois ne ja heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi. Jätän ketjun

• Anonyymi

Ja miksi pelkäät? Sanot kuitenkin irl toista?

• Anonyymi

Mikä saa sut uskomaan et hän on täällä?

Ja oletko se naimisissa oleva? Miksi tarvitset muita?

• Anonyymi

sano sille niin että kävele mereen ja huku sinne, sille ihailijamiehellesi, sitten tekee täsmälleen kun kerran määräsit, tai että hyppää junan alle, sitten toteuttaa määäryksesi ja kuin hausitkin hänen tekevän.

• Anonyymi

By your command, käskystäsi ihastukseni kohde tapan itseni.

• Anonyymi

Mielummin mä tapan itteni

• Anonyymi

Suosittelen sulle itsellesi apua

• Anonyymi

Suosittelen kiusaajaporukalle peiliin katsomista. Kukaan ei voi olla noin tyhmä.

• Anonyymi
        UUSI

Suosittelen sinulle apua, joka kuvittelet olevasi näiden palstaäijän provotöräysten aiheena ja syytät siitä jotain yksilöä.

• Anonyymi

Olen päästänyt jo! Mitä tää sun sepustus on?

• Anonyymi

Ei vaikuta siltä. Osaat valehdella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta siltä. Osaat valehdella.

Hohhoijaa. No sanopa kuka olen kun näytät tietäväs? Nyt oikeasti paranoidiseen apua sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hohhoijaa. No sanopa kuka olen kun näytät tietäväs? Nyt oikeasti paranoidiseen apua sulle.

Erehdyin, sori.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erehdyin, sori.

Olipa helposti kuitattu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kuun kuluttua aamukasteet on kypsemmät.

• Anonyymi

Paita pois !

• Anonyymi

Mitä höpiset siellä oikein ?

• Anonyymi

😆-😂×🤣=😅

• Anonyymi

Hame hänellä on mutta veljeksiä olemme.

• Anonyymi

Jotkut vannovat sähköshokkihoidon nimeen traumoissa.

• Anonyymi

Toiset sieniin 🍄🍄🍄. Mä vannon maton alle lakaisemiseen, patenttitoimisto käsittelee vielä, yötä!

• Anonyymi

En itse uskaltaisi ottaa, koska lähimuisti menee niissä hoidoissa hetkellisesti. Tiedä vaikka tulisi pysyvä aivovaurio. Toisaalta se voi tulla muutenkin, kun traumaperäinen stressi jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En itse uskaltaisi ottaa, koska lähimuisti menee niissä hoidoissa hetkellisesti. Tiedä vaikka tulisi pysyvä aivovaurio. Toisaalta se voi tulla muutenkin, kun traumaperäinen stressi jatkuu.

Vähän kuin Samantha Brick? :)

• Anonyymi

En tiedä, oletko mielestä täydelliset naiset oikeasti kohdanneet kuvailemaanne kohtelua vai kuvitteletteko kaiken, mutta johtopäätös on yhtä kaikki sama: valtaosa naisista on kyvyttömiä toimimaan työpaikoilla tai muissa tavoitteellisissa yhteisöissä.

Siitä se lasikatto - vai pitäisikö sanoa lasikanahäkki - syntyy.

• Anonyymi
      UUSI

Rahat menee viunaan

• Anonyymi
        UUSI

Ja pojat saunaan

• Anonyymi
      UUSI

Niin tas jälleen yksi palstaäijän aloitus, jossa muutama on todellakin todistanut jälleen kerran sen, ettei pää pelaa😬

• Anonyymi
      UUSI

Ydinongelma ei ole se, että olet penseä, et koko sydämestasi mukana. Vaan se ettet vain näe minua kyllin tarkasti. Pidät sellaisena joka tyytyy siihen että sovitat elämääsi jollain osittaisella tavalla. Ei minulla ole ollut koskaan identiteettikriisiä. Tiedän olevani hyvä omalla tavallani ja ansaitsevani paikan elämäsi keskipisteenä.

• Anonyymi
      UUSI

Emme tule koskaan olemaan ohi. Ja tiedän että pidät tätä kurjana. Ehkä se onkin, en vain tajua. Ehkä sinäkään et osaa rakastaa kunnolla, ja tämä on kieroutunut tapamme osoittaa välittämistä. Tai ehkä molempien pitäisi olla mielisairaalassa. Olen saattanut vilahdukselta nähdä silmissäsi sellaista holtittomuutta, joka tekisi jokaisesta kanssasi vietetystä hetkestä elämän ja kuoleman kokemuksen. Että voisin tuntea sinut suonissani. Olet kovin makea harhaluulo jossa alkaa olla hieman melankolinen maku. Ihailen sinua sellaisen rakkaudella, joka haluaa tehdä kaikkea vain nähdäkseen miten suhtaudut mihinkin. Ymmärrätkö mitä tarkoitan. Uteliaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tässä ketjussa näkyy hyvin
      Sairas --------------------------------Terve
      Ei kohtaa niin ei kohtaa toisiaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2043
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe