Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
Tiedätkö nainen sen tunteen
71
964
Vastaukset
- Anonyymi
Sä ja sun hovis nauratte kyseiselle henkilölle koko ajan.
- Anonyymi
Sairasta.
- Anonyymi
Narskun hovi. Ne kannattaa ignoorata.
- Anonyymi
🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narskun hovi. Ne kannattaa ignoorata.
Kuutiopäiden klaanilaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥺
😑
😑 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuutiopäiden klaanilaiset
Niitähän juuri. Tähteläisiä kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän juuri. Tähteläisiä kaikki
Täytyy tehdä vanhanaikaiset !
- AnonyymiUUSI
Miksi halusit luoda tällaisen mielikuvan tämän aloituksen yhteyteen- joku hymyilee jollekin, eli nauraa eikö tämä ole nyt hieman banaali skeema? Ehkä saat jotain mielihyvää siitä, että suollat tänne tällaista. Outoa on kyllä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta.
Minusta sairasta on se, että joku kirjoittelee tällaista skeemaa ja muut uskoo
- Anonyymi
Ai sellainen tunne että onpas naurettavan näköinen akka??
- Anonyymi
Sanoo narttu.
- Anonyymi
Tiedättekö hyvät "ihmiset" Teette pahaa vahinkoa ihmiselle joka ei tunne teitä eikä kukaan teistä tunne häntä. Mikä on oikea motiivinne? Miksi haluatte jollekulle noin paljon pahaa? Olette pahoja ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedättekö hyvät "ihmiset" Teette pahaa vahinkoa ihmiselle joka ei tunne teitä eikä kukaan teistä tunne häntä. Mikä on oikea motiivinne? Miksi haluatte jollekulle noin paljon pahaa? Olette pahoja ihmisiä.
Maksun aika tulee vielä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tehdään pahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko he kaikki sateenkaari ryhmään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksun aika tulee vielä!
Mikä katti strofi !!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo narttu.
Voihan miehistäkin niin toki sanoa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tehdään pahaa?
No enpä tiedä, joku palstamies ainakin haluaa koostaa tällaista tarinaa jostain syystä. Hönöä touhua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maksun aika tulee vielä!
Sehän on aivan tuossa nurkan takana. Sivusta
- Anonyymi
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
Tiedän ja mulla on samanlainen tunne susta. 🙃- Anonyymi
Ihan liian harvinaista herkkua
- AnonyymiUUSI
Esiintyjä on esk mies! ,ei mikään nainen !
- Anonyymi
Näin tapahtui kahdelle ihmiselle kun jälleen nähtiin kuukauden tauon jälkeen. 🩷
- Anonyymi
Niin kävi siellä 💘
N>M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kävi siellä 💘
N>MOlen N 💘 ja M kanssa kävi tämä. 💘💘💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kävi siellä 💘
N>MIkävä kyllä täytyy todeta,että transmiehiä ovat molemmat! Juoppoja,mielisairaita,työttömiä ym.näillä nauraa loput kyläläiset!esiintyvät naisina useasti ym.Toinen näistä kalju mies,vaihtaa tukkaa aina sopivasti,......Ei kannattai nauraa teillä kelleen,vai otetaanko totuudet esille!toinen elää varastamalla......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä täytyy todeta,että transmiehiä ovat molemmat! Juoppoja,mielisairaita,työttömiä ym.näillä nauraa loput kyläläiset!esiintyvät naisina useasti ym.Toinen näistä kalju mies,vaihtaa tukkaa aina sopivasti,......Ei kannattai nauraa teillä kelleen,vai otetaanko totuudet esille!toinen elää varastamalla......
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä täytyy todeta,että transmiehiä ovat molemmat! Juoppoja,mielisairaita,työttömiä ym.näillä nauraa loput kyläläiset!esiintyvät naisina useasti ym.Toinen näistä kalju mies,vaihtaa tukkaa aina sopivasti,......Ei kannattai nauraa teillä kelleen,vai otetaanko totuudet esille!toinen elää varastamalla......
Mitä sinulla on mielessä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
???
Palstasetä tuottaa tätä proosaa joka toiseen aloitukseen, en näkis vaivaa mutta hyvä jos joku jaksaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinulla on mielessä ?
Tällä palstaäijällä vai? No varmaankin muun muassa osallistua keskusteluun. Koetko että tässä hölönpölössä olisi jotain johon kannattaa paneutua ja jos, niin miksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eihän tuossa vielä mitään jotkut elää paskaa jauhamalla
- Anonyymi
Kuitenkaan et mitään tehnyt sen hyväksi että suhde tulisi.Antaa olla vaan tämän näin.
- Anonyymi
Sulla on aina pokerinaama, kun näet mut vilaukselta 😬
- Anonyymi
Ei sulle voi paljastaa kortteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla pelkkä ässähai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein 2 vuotta 🙄
- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Tiedän, mulla on sama tunne.
- Anonyymi
Ei. En tiedä.
- Anonyymi
Sehän on vaan hyvä tunne, näkemisen riemu. Ei tarvii olla kuin pajazon kuppi tai norsun veellä.
Mutta voihan se olla joku kulttuurierokin eri murteiden välillä 😃- Anonyymi
Meillä on sama murre.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on sama murre.
Tampereen murre…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on sama murre.
Ei mulla ole Mansen murretta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on sama murre.
Ja sama kohdekin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen murre…
Hang in there big guy
- Anonyymi
Joo tiiän…
- Anonyymi
Empä oikeastaan. 🙄
- Anonyymi
Höpsö.
- Anonyymi
Eiks oo hyvä? Mä aina leviän.
- Anonyymi
Se on aika söpöä, kun aikuinen mies yrittää olla hymyilemättä, mutta silti se iloisuus vaan näkyy 😘
- Anonyymi
No hän on siihen syyllinen. Ja hymy sopii naisellekkin tottakai😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hän on siihen syyllinen. Ja hymy sopii naisellekkin tottakai😊
Ei sovi, pilaa imagon
- Anonyymi
Tiedän. Spontaani hymy tulee jos näkee ihastuksen ilman että on vaaraa että joutuisi juttelemaan koska se olisi liian jännittävää. Säälittävää tiedän.
- Anonyymi
Hänen kanssaan en jännitä vaan on hyvä olla. Semmonen mangneetti kun vetää,tekee mieli hivuttaa liki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kanssaan en jännitä vaan on hyvä olla. Semmonen mangneetti kun vetää,tekee mieli hivuttaa liki.
Hivuttaudu vaan.....lupa myönnetty 😉
Samoin tunnen. Hänen, miehen lähellä on aina ollut merkillisen hyvä olla ja siitä läheisyydestä on vaikea irrottautua. Aika vahva mangneetti on kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hivuttaudu vaan.....lupa myönnetty 😉
Samoin tunnen. Hänen, miehen lähellä on aina ollut merkillisen hyvä olla ja siitä läheisyydestä on vaikea irrottautua. Aika vahva mangneetti on kyllä.Tarkoitat varmaankin magneetti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaankin magneetti.
Tällä äijällä on sen verran kova kiire kehua itseään, ettei ehdi kiinnittää huomiota kieliasuun. Mutta tykkäsltkö äkkimakiasta kuvauksesta noin muuten?
- Anonyymi
Tiedän, aiheutat samaa mulle. Tiedätkö mies sen tunteen, kun toinen saa hymyilemään vaikka ei olisi edes vieressä?
- Anonyymi
Pelkkä ajatus riittää,tiedän. Voikohan se olla molemminpuolista? Ehkä,saahan jotkut lottovoittojakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä ajatus riittää,tiedän. Voikohan se olla molemminpuolista? Ehkä,saahan jotkut lottovoittojakin.
Samaa miettinyt, voisiko ehkä olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa miettinyt, voisiko ehkä olla.
Haaveilu riittää tällä kertaa, E naiselle hyvät yöt😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät yöt, ikävä sanoa että en ole E.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sulle 😘
- Anonyymi
Itse etäännyn hänestä päivä päivältä yhä enemmän. Hänestä ja minusta ei tule valiettavasti koskaan mitään, johtuen hänen kylmyydestä, etäisestä käytöksestä ja kieltäytymisestä/ pakenemisesta, olen hänelle kuin ilmaa. Elämääni en tuhlaa ihmisiin joiden perässä saa juosta kenties ikuisuus saamatta mitään vastaan. Toivon että hän saa olla sellaisen kanssa jota ei tarvii paeta. Jolle hän antaa aikansa.
- Anonyymi
Arvasin, mutta sullahan se hassu paita oli päällä 😂
- Anonyymi
Selvä. Odota siinä, palaan pian.
- Anonyymi
Minä hymyilen ulkona kävellessäni, kun ajattelen ihanaa suunnilleen ikäistäni miestä. Tuntuu siltä että elämä viimeinkin kulkee sitä kohti mistä olen jo vuosien ajan haaveillut!
- Anonyymi
Kaveri näki kai jonkun radion ja kuuli ....
- AnonyymiUUSI
Taas nää kaks naismaista kiusaamassa,eiks noille ole mitään lakia,ett rauhoittuisivat!Lapsellisia aikuisia miehekkeitää!
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko ihan sellaisia vanhanaikaisia LA-puhelimia? Aina tekniikka ei häikäise moderniudella tai jotain sinne päin. Mutta mitä sieltä kenkäpuhelimesta olisi pitänyt kuulua? Alkoi ihan kiinnostaa, että mitähän hittoa ny😄
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873