Minne kadonnut uutisista Milla Madetoja?
Uutistenlukija Milla
44
783
Vastaukset
- Anonyymi
Todellakin täysin kadonnut julkisuudesta, irtisanottu Yleltä?
- Anonyymi
Milla sai fudut, jotta vettaset ja haapaset saivat jatkaa.
- Anonyymi
Eikös Milla Madetoja viime vuonna pestattu ylen pääuutisten uutisankkuriksi, kun Rönkä jäi eläkkeelle.
- Anonyymi
Yle tekee näemmä hyvin nopeita liikkeitä, jos Milla on irtisanottu.
- Anonyymi
Irtisanomiset oli jo maaliskuussa. Oli ensimmäisten joukossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävä "uutinen" ja vähän vaikea uskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävä "uutinen" ja vähän vaikea uskoa.
Eipä tuossa mitään yllättävää pitäisi olla. Suomalaisen median historian suurimmat irtisanomiset. Ei siinä sillon paljon katella oletko Ulla vai Pulla.
- Anonyymi
Pohjan Wanha Akka itse henk koht irtisanoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleltä lähti vapaaehtoisesti porukkaa,,oliko Milla yksi
- Anonyymi
Milla on ollut hiljaa, lienee tehnyt sopimuksen Ylen johdon kanssa.
- Anonyymi
Ilmeisesti sopimus, sillä hämmästyttävän hiljaa hän on ollut asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sopimus, sillä hämmästyttävän hiljaa hän on ollut asiasta
Irtisanomisessa ei tehdä sopimuksia. Se on ainoastaan tiedoksianto.
- Anonyymi
Persut haluaisivat lopettaa koko ylen. Tätä menoa loppuu ensin ohjelmat, sitten yle pyörii vuoden turhanpanttina, sitten se lopetetaan kokonaan.
- Anonyymi
Näin ei tule käymään. Ihmiset saavat jatkossa vaan vähemmän sisältöä samalla rahalla.
- Anonyymi
Ylevihaaja-Persut onkin yks persläpi, ihan suolesta ja syvältä. Toivottavasti ei enää ikinä pääse hallitukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylevihaaja-Persut onkin yks persläpi, ihan suolesta ja syvältä. Toivottavasti ei enää ikinä pääse hallitukseen!
Kerrohan ihan omin sanoin faktaa, että miten persut ovat vaikuttaneet ylen toimintaan?
"Mutta kun persut" öyhötys ei kelpaa ilman faktaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan ihan omin sanoin faktaa, että miten persut ovat vaikuttaneet ylen toimintaan?
"Mutta kun persut" öyhötys ei kelpaa ilman faktaa.Lopeta sinä öyhötykses itse! Ja mitä yleen tulee niin on Tynkkynen itse sanonut haluavansa lopettaa Ylen! Joten siinä sulle faktaa. Enkä minä ole mitään muttakunpersut-juttua kirjoittanut, sinä sitä itse kirjoittelit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lentää seuraavissa vaaleissa marginaaliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sinä öyhötykses itse! Ja mitä yleen tulee niin on Tynkkynen itse sanonut haluavansa lopettaa Ylen! Joten siinä sulle faktaa. Enkä minä ole mitään muttakunpersut-juttua kirjoittanut, sinä sitä itse kirjoittelit!
Ethän sinä täällä muuta teekään, kun itket päivästä toiseen iänikuista persuvihaasi. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä täällä muuta teekään, kun itket päivästä toiseen iänikuista persuvihaasi. 😂
Toisinkuin sinä persu, niin minä en vihaa ketään!! Enkä minä ole jokapäivä täällä saati että itkisin mitään. SINÄ sen sijaan takerrut jokaikiseen viestiin ja kuvittelet kaiken olevan mun kirjoittamani, olet siis vainoharhainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuja tuleekin vihata, ne ite vihaavat kaikkia muita paitsi itseään ja rikkaita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinkuin sinä persu, niin minä en vihaa ketään!! Enkä minä ole jokapäivä täällä saati että itkisin mitään. SINÄ sen sijaan takerrut jokaikiseen viestiin ja kuvittelet kaiken olevan mun kirjoittamani, olet siis vainoharhainen!
😂 "Luulet kaikkia minun kirjoittamiksi" ja silti sinä aina vastaat niihin. 😂
"En vihaa ketään, mutta persuja pitääkin vihata". 😂Näin sekopäistä kommenttia ei kirjoita muu kuin sivistymätön vihervassari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 "Luulet kaikkia minun kirjoittamiksi" ja silti sinä aina vastaat niihin. 😂
"En vihaa ketään, mutta persuja pitääkin vihata". 😂Näin sekopäistä kommenttia ei kirjoita muu kuin sivistymätön vihervassari.Siis sinä se sekopäinen olet, taas luulit kaikkia kommentteja minun kirjoittamakseni, etkö nyt ymmärrä vieläkään että tänne kirjoittaa useampi ihminen???
Mitä tulee vihaamiseen, niin minä en vihaa mutta ymmärrän jos joku vihaa persuja!!
Enkä minä ole mikään sivistymätön vihervassari, itse luulet olevasi sivistynyt mutta olet vain vainoharhainen joka on ottanut minut silmätikukseen ja kuvittelet että kaikki persuvastaiset kommentit on minun näppikseltäni, vaan EI OLE!
Ja vielä, sanon sulle että olen entinen persujen äänestäjä mutta nykyisin äänestän SDP:tä, joten en todellakaan ole vihervassari. Vaikkakin on sanottava että jopa jotkut vihreätkin on persuja sivistyneempiä ja empaattisempia! En silti äänestä vihreitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinä se sekopäinen olet, taas luulit kaikkia kommentteja minun kirjoittamakseni, etkö nyt ymmärrä vieläkään että tänne kirjoittaa useampi ihminen???
Mitä tulee vihaamiseen, niin minä en vihaa mutta ymmärrän jos joku vihaa persuja!!
Enkä minä ole mikään sivistymätön vihervassari, itse luulet olevasi sivistynyt mutta olet vain vainoharhainen joka on ottanut minut silmätikukseen ja kuvittelet että kaikki persuvastaiset kommentit on minun näppikseltäni, vaan EI OLE!
Ja vielä, sanon sulle että olen entinen persujen äänestäjä mutta nykyisin äänestän SDP:tä, joten en todellakaan ole vihervassari. Vaikkakin on sanottava että jopa jotkut vihreätkin on persuja sivistyneempiä ja empaattisempia! En silti äänestä vihreitä.Edelleen miten kummassa sinä sitten vastaat jokaiseen kommenttiini, kun sanon että jälleen olet täällä persuttelemassa? 😂
Älähdyksesi ja valehtelusi ei nyt mene oikein läpi etkä edes itse sitä tajua, mutta mitäpä muuta kanssaihmisiä vihaavalta vihervassarilta voi odottaakaan, kun kaltaistasi sivistymätöntä käytöstä. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen miten kummassa sinä sitten vastaat jokaiseen kommenttiini, kun sanon että jälleen olet täällä persuttelemassa? 😂
Älähdyksesi ja valehtelusi ei nyt mene oikein läpi etkä edes itse sitä tajua, mutta mitäpä muuta kanssaihmisiä vihaavalta vihervassarilta voi odottaakaan, kun kaltaistasi sivistymätöntä käytöstä. 🤭MINÄ en ole se joka täällä valehtelee vaan sinä tässä valehtelet ja kai nyt saan vastata sun harhaisiin viesteihisi! JA kun et näköjään osaa lukeakaan, (ei mikään ihme kun persu olet), niin sanon UUDELLEEN ETTÄ EN OLE VIHERVASSARI! Mitä taas tulee sivistymättömään käytökseen niin katso peiliin, sinä tässä käyttäydyt sivistymättömästi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MINÄ en ole se joka täällä valehtelee vaan sinä tässä valehtelet ja kai nyt saan vastata sun harhaisiin viesteihisi! JA kun et näköjään osaa lukeakaan, (ei mikään ihme kun persu olet), niin sanon UUDELLEEN ETTÄ EN OLE VIHERVASSARI! Mitä taas tulee sivistymättömään käytökseen niin katso peiliin, sinä tässä käyttäydyt sivistymättömästi!!
Ja kaskummaa älähdät ja rupeat itkemään jokaiseen kommenttiin, kun sinun persutteluusi puututaan. 😂 Juuri tyypillistä vihervasemmiston vallanhimoa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaskummaa älähdät ja rupeat itkemään jokaiseen kommenttiin, kun sinun persutteluusi puututaan. 😂 Juuri tyypillistä vihervasemmiston vallanhimoa. 🤭
Sinä se et osaa lukea etkä lopettaa trollaustasi ja provosointiasi, MINÄ EN OLE VIHERVASEMMISTOLAINEN, paina se jo kovaan kalloosi jos sinne mikään menee! Enkä minä ole jokaiseen kommenttiin älähtänyt, saati itkenyt, mutta puutun kyllä siihen jos sinä alat turpaasi soittamaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et osaa lukea etkä lopettaa trollaustasi ja provosointiasi, MINÄ EN OLE VIHERVASEMMISTOLAINEN, paina se jo kovaan kalloosi jos sinne mikään menee! Enkä minä ole jokaiseen kommenttiin älähtänyt, saati itkenyt, mutta puutun kyllä siihen jos sinä alat turpaasi soittamaan!!
😂 Juu et. Ihan muuten vaan uliset jokaiseen persuttelu viestiisi kuten tuolla alempanakin.🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Juu et. Ihan muuten vaan uliset jokaiseen persuttelu viestiisi kuten tuolla alempanakin.🤭
Sinähän se ite uliset täällä! Ja minä en ole persutellut vaan vain aiheesta! Sinä sen sijaan olet ottanut minut silmätikuksesi, olet siis stalkkeri ja vainoharhainenkin vielä, hommaa itelles hoitoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se ite uliset täällä! Ja minä en ole persutellut vaan vain aiheesta! Sinä sen sijaan olet ottanut minut silmätikuksesi, olet siis stalkkeri ja vainoharhainenkin vielä, hommaa itelles hoitoa!
Lues omat tekstisi uudelleen ja mieti kumpiko täällä itkee ja ulisee heti kun lapselliseen persutteluusi puuttuu. 😂🤭
- Anonyymi
Milla on ihana kaunotar! 🥰
- Anonyymi
Todella naisellinen nainen ja (oli) erinomainen uutisankkuri!
- Anonyymi
Se olikin tärkein syy hänen saamiinsa potkuihin.
- Anonyymi
Persut tulette kokeman Suomen historian suurimman romahduksen seuraavissa eduskuntavaaleissa. Palaan sitten katsomaan näitä teidän nauruhymiöitä tähän keskusteluun. Yle leikkaus sinetöi teidän lähdön.
- Anonyymi
Ja tämäkään viesti "ei ollut minun tekemä" vai mitä herra persuttelija? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämäkään viesti "ei ollut minun tekemä" vai mitä herra persuttelija? 😂😂
No ei todellakaan ollut, huomaatko että on muitakin minun tavoin ajattelevia? Tosin SINÄ et osaa ajatella lainkaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ollut, huomaatko että on muitakin minun tavoin ajattelevia? Tosin SINÄ et osaa ajatella lainkaan!!
Lisään vielä että ylläpito kyllä näkee mistä ip-osoitteista nuo no tulleet ja voisi tarpeen tullen todistaa ettei tuo ylläoleva kommentti ollut minun!
- Anonyymi
Minä EN OLE VIHERVASEMMISTOLAINEN enkä minä ole tiellä maannut, päinvastoin paheksun elokapinaa, paina se jo kovaan kalloosi ja toiseksi niin ei tuo ip selviä tavallisille kirjoittajille! Jos MUKA tiedät ip-osoitteeni niin kerro se tänne!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN OLE VIHERVASEMMISTOLAINEN enkä minä ole tiellä maannut, päinvastoin paheksun elokapinaa, paina se jo kovaan kalloosi ja toiseksi niin ei tuo ip selviä tavallisille kirjoittajille! Jos MUKA tiedät ip-osoitteeni niin kerro se tänne!!
Ip osoitteen sinä paljastat myös itsekin alkamalla öyhöttämään joka persu kommenttiisi 😂
- Anonyymi
Kuulemma Milla on kesälomalla.
- Anonyymi
Irtisanottu on. Varma tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtisanottu on. Varma tieto.
Milla ei taida palata enää koskaan kameroiden eteen ja tvhen katsojien iloksi. Tulevaisuudessa kenties täysin uudet kuviot?
- AnonyymiUUSI
Persut irtisanoi sen brutaalisti ja vulgääristi
- AnonyymiUUSI
Todistahan asia miten ja missä näin todettaisiin, että "persut irtisanoi hänet"?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5024012Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152996Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792218Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4582081Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841394- 1571313
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631198- 811085
- 611079
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411048