En nähnyt häntä mutta hän se oli. Tämä on aivan hullua. Pääsisinpä keskustelemaan näistä asioista hänen kanssa. Yksi kysymys erottuu muista: mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Pahinta olisi jos hän olisi pelästynyt tätä. Minua ei pelota. Jos hän ei koe samoja asioita niin se on ikävää, mutta ei pahinta.
Voitko antaa jo periksi?
Ajoin jostain ohi ja yhtäkkiä tunsin hänet
23
606
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko auton ratissa vai fillarilla liikkeellä?
- Anonyymi
Tunnisteita?
- Anonyymi
Tapahtuiko tämä tänään päivällä ja olit fillarilla liikkeellä? Näin sinut mutta ihmettelin että olet fillarilla liikkeellä. Et huomannut minua. Se oli siinä tutussa risteyksessä.
- Anonyymi
Et nähnyt mutta kuitenkin ajoit ohimennen ohi? Pelkäät että kuvittelee stalkkeriksi, näinkö?
- Anonyymi
Miksi et tullut moikkaamaan, jos tunnistit minut? Olin kuitenkin yksin kävelemässä.
- Anonyymi
Milloin ajoit ohi? Kerran ohi vai useammin? Olin näkevinäni kans jotain mutten täysin varma. Olet siis mies?
- Anonyymi
Enpä taida lähteä rupsuttelemaan mitään kainalopierua tämän palstaäijän avaukseen
- Anonyymi
Liian myöhäistä.
- Anonyymi
Kainalopierukin olisi sisällöltään merkityksellisempää kuin tuo kommenttisi.
- Anonyymi
Haluan antaa periksi. En jaksaisi käydä kierroksia aina uudelleen..
- Anonyymi
Eilenkin olin pyörällä liikkeellä mutta se tapahtui aiemmin. Aloituksen ydinkysymys on että miksi tunnen hänet.
Haluan tuntea jatkossakin.
ap- Anonyymi
Mitä tarkoitat aloituksessa periksi antamisella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat aloituksessa periksi antamisella?
Sitä että hän antaisi minun jo tulla elämäänsä.
Tämä pohjautuu ajatukseen että etäältä tunteminen kertoo tarkoituksesta.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä että hän antaisi minun jo tulla elämäänsä.
Tämä pohjautuu ajatukseen että etäältä tunteminen kertoo tarkoituksesta.
apAp, tunnetko entuudesta hänet vai ollut etäällä ainoastaan nähnyt ? Millä tavalla tunsit?
Kannattaa antaa mahdollisuus (tunnisteilla) voi avautua mahdollisuus päästää elämääsi. - Anonyymi
Onko autosi hajonnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap, tunnetko entuudesta hänet vai ollut etäällä ainoastaan nähnyt ? Millä tavalla tunsit?
Kannattaa antaa mahdollisuus (tunnisteilla) voi avautua mahdollisuus päästää elämääsi.Olemme tavanneet työn kautta -21 ja -22.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme tavanneet työn kautta -21 ja -22.
apOletteko vielä samassa työssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko vielä samassa työssä?
Ei.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
apMitä tarkoitat, ett tunnet hänet? Ja haluat tuntea jatkossakin🤔.
Lähtikö hän eri paikkakunnalle töihin?
- Anonyymi
Olen antanut jo, mitä haluat vielä enemmän?
- Anonyymi
Mun ohi ei ajeta! Voitan aina!
- Anonyymi
Tota vaan että ethän ajanu päälle.
- Anonyymi
Hän vähän niinkuin tovois piäntä päälleajoa ,huom ei autolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876