Laittaa Somerjoen paratiisin soemmaan ja ottaa aamucapputtsiinon seuraksi puoli pulloa Skåneacvatiittii. Vana Tallin sopii myös.
Voiko ihanammin aamun enää alkaa.....kohti päivän suurenmoisia seikkailuja ja elämyksiä. Erotiikkaa tihkuvan päivän.
Annan yhden neuvon ihanaan aamuun.
7
88
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä aloitan päivän pircalla ja sipuliteemakkaralla.
- AnonyymiUUSI
Voiko ihanammin päivä alkaa kuin anopin viereltä?🥰
- AnonyymiUUSI
Voi, heppi appiukon ahnuksessa 🥰
- AnonyymiUUSI
Kontiorannassa helmikuussa 1973. Ihanin aamu. Nautin vieläkin siitä hetkestä, alikessun äänestä. Sitä en voi unhoittaa. Voittaa kaikki Euroviisut, Abban ja muut.
Nyt olette armeijassa, jättäkää lapsuutenne ja olkaa kuin miehet.""
Voe hyvä luoja niitä aekoja.- AnonyymiUUSI
Kuulostaa siltä että ennen vanhaan alikessutkin oli miehiä. Ei tainnut olla enää minun aikaan puheista päätellen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä että ennen vanhaan alikessutkin oli miehiä. Ei tainnut olla enää minun aikaan puheista päätellen
VK: ssa oli alikessu joka huusi kuin hinaaja, hän oli kasvoiltaan aivan punainen. Palvelusajan ulkopuolella eikö tämä reppana pitäny ylimääräisiä aseotteita, komppanian takana. Ja huuto oli aivan valtava, kyllä hän kessun jämät sai ja oli käyny itsensä ikuistamassa kuvaamossa. Oli hankkinu kapiaisten koppa lakin ja niin kessun jämät oli ikuistettu.
Tämä huutaja ei meinannu lähteä lomalle, kun komppaniaan tulee epäjärjestys, lomalla ollessa. Vanhemmilleen oli puhunu saman suuntaista, että on niin levoton olo että mitenköhän ne siellä koppaniassa pärjää?!
Viesti kun tuli ruokalan eteen, niin kyllä sitä otettiin ojennusta, aina uudelleen ja uudelleen, seinät raiku kun yksi huusi ja mekasti.
Luulen että hänen olis pitäny olla Tykkikomppaniassa siellä mekastus olis ollu ihan paikallaan.
- AnonyymiUUSI
Prkle! Unohtukos pesservisseriltä notta nyt on sunnuntai?!
Mistä niitä akvaviittijä ja vanatallinnoita suapi kun alko on kiinni kuin pankki arkena?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440