niin mistä sinut edes löydän?
Jos ylihuomenna on jo myöhäistä
12
307
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voisin tunnistaa itseni tästä?
- Anonyymi
Mistä löysit aiemmin?
- Anonyymi
Sitä onkin vaikeampi selittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita edes selittää.
Ei muuten voi tietäämitä tai ketä tarkoitat.
Ja kuka oot.
Itse ainakin jossain asiassa oon sanonut
tuollasta kun aloituksessa mainitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa outoa kun olit vastannut mun kommenttiin just hetki aiemmin ku tulin käymään tääl....
- Anonyymi
Kappelilla olit rukoilemassa ja ripittäytymässä?
Oon nyt Tampereella taas, haluatko että tulen sinne , ja milloin?
- Anonyymi
Tule huomenna klo 18.00. Mitro lupasi ottaa sinun kanssa nyrkkitappelun. Voittaja saa minut omakseen.
-Veera- Anonyymi kirjoitti:
Tule huomenna klo 18.00. Mitro lupasi ottaa sinun kanssa nyrkkitappelun. Voittaja saa minut omakseen.
-Veera-Okei, tulen ja voitan.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Okei, tulen ja voitan.
Voitteko striimata sen matsin suorana youtubeen? Voin ostaa lipun 20€:lla.
Sivusta
- Anonyymi
Löydät jos tahdot. Laita Wa ja sovitaan.
- Anonyymi
On vain parempi ettei minä ja hän kohtaa koskaan missään. Sellainen saa vain huonolle tuulelle koska muistutus siitä ettei enää jaksa tätä soopaa. Olen kyllästynyt ja puutunut häneen tämän pitkän ja kaiken turhan vuoksi. Voisi vaikka vaihtaa kaupunkia tai muuttaa pois ja aloittaa ihan uuden elämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146