Olen lapsuuteni viettänyt Pielisjärven pikkukylällä 1950-60 luvuilla.
Silloin ei ollut yhtään karhua, eikä sutta niillä kylillä, vaan ilmeisesti silloin oli miehiä, jotka hoiteli sen puolen.
Silloin oli suuret savotat käynnissä Hattuvaaran suunnalla ja koko Lieksan rajaa myöten Ilomantsista Kuhmoon. Ei tullut sillon ryssänkarhut ja jos tuli,niin ne ammuttiin.
Nyt vihervassarit itkee, jos Lapinlahella Miehet toimi, niinkun miesten kuuluu. Sillähän ei ole mitään merkitystä, voiko ihminen elää, antaa karhun mellastaa pihoilla. Tämähän on Helsinkiläisten Kallion vihervassarifemakkojen orgasmin paikka.
Karhu-ja susikeskustelu nykyään...
14
317
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään on lahtarit kiimassa ja jälki on sen mukaista.
- Anonyymi
Isäsi?
- Anonyymi
Olen noin 65-vuotias mies. Nuorena minulla oli kutsumanimi "karhu" tosin nykyisin testo arvoni ovat laskeneet.
- Anonyymi
Aikoinaan oli vielä korpimökeissä asutusta, jotka huolehti, ettei karhut ja sudet päässeet silmille hyppimään. Eräskin nyt jo edesmennyt korpimökin vaimo kertoi, että kovimpia töitä oli kesähelteellä kantaa isoja esimerkiksi hirven ruhon osia soisessa maastossa saunaan palvattavaksi. Varmaan kukaan ei hävinnyt, kun perhe sai ruokaa pöytään, eikä tarvinnut notkua kelan luukulla.
- Anonyymi
Onnexu on kela. En palvaa päätäni raskailla ajatuksilla.
- Anonyymi
Lapinlahdella ei oo yhtään miestä.Korkeintaa paskat housussa kulkevia .Ei miehen mitta ole jos saa pedon tapettua.Pohjanmaalla sudenampuja lopetti myös itsensä onko se miehen mitta ampua itsensä jonkun rakin takia.
Liekasassahan on näitä urveloita jotka kulkee jalat harallaa johtuu tenasta ovat omasta mielestä miehiä.Paskahousuja ovat.- Anonyymi
Nykyään on häpeä ja mainehaitta näyttäytyä julkisesti Lieksan urveloitten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään on häpeä ja mainehaitta näyttäytyä julkisesti Lieksan urveloitten kanssa.
Paree olla omissa oloissaan tosiaan ja vältellä sekopäitä.
- Anonyymi
Paskahousuja on kadulla makaajat. Mitään saamattomia urveloita jotka ovat vaatimassa kaiken suojelemista kun niistä ei muuhun ole. Ovat kasvaneet järjestäytyneen ja toimivan yhteiskunnan puolelle. Tenat onkin näillä tarpeen niin ovat vähän pehmikkeenä kun kadulla istuvat. Joku kun vielä kävisi niille vaihtamassa kun eivät itse osaa edes sitä tehdä, tukan ja parran leikkaamisesta puhumattakaan. Samaan vajakkien lahkoon liittyy myös joitakin seniileitä eläkeläisiä jotka ovat yleensä päänuppinsa vuoksi ennenaikaiselle eläkkeelle työelämästä jääneitä. Molempia yhdistää samat asiat, kuten vaikkapa todellisuudesta vieraantuminen, omien pilvilinnojen rakentelu ja niissä eläminen sekä muihin ihmisiin kohdistuva vihamielisyys ja vainoaminen.
- Anonyymi
"Nyt vihervassarit itkee, jos Lapinlahella Miehet toimi, niinkun miesten kuuluu."
Vaikutat todella vähäjärkiseltä.- Anonyymi
Vähäjärkisiä ne vihervassarit on aina ollut ja tulevat olemaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähäjärkisiä ne vihervassarit on aina ollut ja tulevat olemaankin.
Eikä niistä saa täysijärkisiä tekemälläkään.
- Anonyymi
"Lapinlahella Miehet toimi, niinkun miesten kuuluu"
Tämä on totta, miehet veteli toisiaan ahnukseen minkä kerkesi. Mies miehelle, roisisti 😘- Anonyymi
Miten sukusi lisääntyy?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818