Onneksi ei enää tule gallupeja ja ensi kuussa päivät alkaa lyhenee ja jaakko heittää perään kylmän kiven niin Kansa unohtaa meidän notkahduksen!!
Tämä oli kauhujen kesä meille persuille - onneksi se on kohta ohi!
18
169
Vastaukset
- Anonyymi
ennen unohdettiin nykyään googletetaan vanhat sanomiset
- Anonyymi
Onneksi vanhat lehtijutut eivät tietyn ajan jälkeen enää aukea kuin tilaajille. Sinun antipersuKOPIOKONE massapostatessa tänäänkin arkistoistasi valtavia määriä vuosia vanhoja lehtijuttuja SÄÄNTÖJEN VASTAISESTI jokaiseen aktiiviseen viestiketjuun.
- Anonyymi
''Onneksi ei enää tule gallupeja....''
Galluppeja tulee kuukausittain seuraavaan eduskuntavaaliin asti. (18. 04. 2027)- Anonyymi
Tietenkin.
- Anonyymi
Voi ressukkaa.
- Anonyymi
''Aina siihen asti kun persujen kannatus alkaa nousemaan niissä.''
En voi odottaa kymmeniä vuosia, ikävuodet tulee täyteen:)
- Anonyymi
Persut on turha puolue. Joutaa historian roskatynnyriin.
- Anonyymi
Ei unohda. Turhaan haaveilet. Kun viimeisellekin persulle realisoituu hintojen nousu ja palvelusten lasku. Gallupit näyttää alle 10%
- Anonyymi
Mihin persuja tarvitaan? Mihin ruttoa tarvitaan? Sama Homma.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755854Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275037Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213058- 1802478
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2052194- 172096
- 1031521
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3221341- 751273
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171186