USA piti ruotsia välillä melkein pilkkanaan, noh ei ehkä ihan mut melekein. Ruotsin paras pelaaja filip Forsberg ei ole makarooni-kiekkoilija kun siellä on kaksi velttoilevaa tähteä; William nylander ja Zibandjev (nimi ei menny oikein että on kyl hankala muistaa toi nimi!) mut Forsberg yrittää aina sata lasissa , tosin joskus liikaakin eikä meinaa tulosta tulla maalien /pisteiden muodossa näissä kisoissa.
Noh ruotsin osalta kisat ei ohi viel kun pronssipeli on tulossa tännään.
jotenki noi jenkit niinku taktillisesti voitti 100-0 Ruotsin. ihan liikaa sirkustemppuja, tais studiossa legendaarinen Risto Dufva sannoo , että peesaan kyllä hänen kommenttia että hyvinsanottu ruotsin pellaajista. Ois tarvinnu lissää ojankaivaja-pellaajiakuten Dufva sanoi myös ton eeppisen kommentin.
Sveitsi vs Tanska noh mitä siihe vois sannoo? On aika surkiaa että neljän parhaan joukossa ku ollaan nii pelataan noin luokattoman huonosti että tanskan pelluu näytti umpisurkialta mun silmissä ja moni varmaan sammaa mieltä. Ei taisteluakaan että oiskojhan kanada voiton jälkeen tullu puseroon hyvänolon tunne että oisko tanskan pellaajat tulleet menestyksestä jo täyteen? voi olla.
viestin kirjoottaja Pohjolan juha
sveitsi vs tanska & USA-Ruotsi otteluista mietteitä
Anonyymi-ap
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147384
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434704- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301820- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307