Kestääkö ajamisen ilo kuukauttakaan

Anonyymi-ap

Bemareita myyvä autoliike mainostaa olevan tarjolla ajamisen iloa koko kesäksi. Siinä kehutaan myös auton suorituskykyä ja muita ominaisuuksia.
Kuitenkin usealle tähän merkkiin langenneelle ajamisen ilo jää lyhytaikaiseksi kun asenne ratkaisee. Liikennesäännöistä piittaamattomuus aiheuttaa ajo-oikeuden menetyksen ja onhan siitä merkittävä hyöty yleiselle liikenneturvallisuudelle.
Jokainen jalkaväkeen kotiutettu bemaristi on voitto muille!

13

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviin ominaisuuksiin tottuu ja niistä on iloa päivittäin, mutta huonoihin ei totu koskaan ja aina ajaessa vituttaa.

• Anonyymi

Siksikö bimmerillä pitää sudittaa ja päätyä jokeen kun ajotaidot ja -ominaisuudet ovat surkeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksikö bimmerillä pitää sudittaa ja päätyä jokeen kun ajotaidot ja -ominaisuudet ovat surkeita.

Allekirjoitan tuon joen mutta jälkimäsen laitan kateuden piikkiin.

• Anonyymi

Hah. Mulla 225 neliveto pikku bemu ja ihan kulkee rajoitusten puitteissa ja tarvittaessa lähtee ihan riittävästi. Lämmin talvella ja sähkölläkin pääsee kohtuumatkan. Meille just sopivan kokonen. Mitään vikaa ei ole ollu ja 107000 km ajokilsoja takana.

Ei ole ollut kortti hyllyllä, eikä ole koskaan sakkojakaan tullu.

En tiedä miksi bemun omistus on muille sitte ongelma. Minun mielestä mitään kadehdittavaakaan ei ole. Auto kuin auto.

• Anonyymi

BMW ui syvällä Keravanjoessa kun karkasi kuskin käsistä jokeen. Taas hyvä esimerkki kun pitää yrittää näyttää olemattomia ajotaitojaan. Onneksi kukaan ei hukkunut.

• Anonyymi

VW Golf farmari jossa kuoli 5 teiniä Klaukkalassa.

• Anonyymi

Olipa mielenkiintoista katsella kahden Bemarikuskin henkistä vääntöä väistämisvelvollisuudesta Töölössä eilen. Vasemmaltta tullut tunki keulaa väkisin toisen eteen, mutta joutui antamaan periksi ja koukkaamaan vaarallisesti jalkakäytävän kautta ja vielä lisäksi väistämään muunkin merkkisiä oikealta tulevia autoja.
      Mikä ihme noita bimmeristejä vaivaa kun ei malteta odottaa paria sekuntia ja antaa oikealta tulevien mennä.

• Anonyymi

Koppiautojen, joita kutsutaan katumaastureiksi, kuljettajat eivät edes ymmärrä miltä oikean auton ajaminen voi tuntua. Pitoa riittää eikä auto heilahtele joka suuntaan.

• Anonyymi

Auto vaan on liian hyvä ajaa se pesee muut merkit mennen tullen.

• Anonyymi

Tuo on totta mutta kun saat alle Bemarin niin ajo-ominaisuudet ovat sitä luokkaa että rajoituksia on vaikea noudattaa.

• Anonyymi

Iha höpöhöpö juttuja. On se vaan kaameaa tuo kateus.

• Anonyymi

Kyllä kateus taas kukoistaa Toyota ja Skoda kuskeilta. (ainiin Kia)

• Anonyymi

Ei käy Bemarikuskia kateeksi, kun polkupyörän ketjun näköinen moottorin jakopäänketju bemarista katkeaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      160
      9091
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4834
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4612
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4002
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3573
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3570
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3458
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3203
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2921
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2714
    Aihe