Bemareita myyvä autoliike mainostaa olevan tarjolla ajamisen iloa koko kesäksi. Siinä kehutaan myös auton suorituskykyä ja muita ominaisuuksia.
Kuitenkin usealle tähän merkkiin langenneelle ajamisen ilo jää lyhytaikaiseksi kun asenne ratkaisee. Liikennesäännöistä piittaamattomuus aiheuttaa ajo-oikeuden menetyksen ja onhan siitä merkittävä hyöty yleiselle liikenneturvallisuudelle.
Jokainen jalkaväkeen kotiutettu bemaristi on voitto muille!
Kestääkö ajamisen ilo kuukauttakaan
13
282
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviin ominaisuuksiin tottuu ja niistä on iloa päivittäin, mutta huonoihin ei totu koskaan ja aina ajaessa vituttaa.
- Anonyymi
Siksikö bimmerillä pitää sudittaa ja päätyä jokeen kun ajotaidot ja -ominaisuudet ovat surkeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö bimmerillä pitää sudittaa ja päätyä jokeen kun ajotaidot ja -ominaisuudet ovat surkeita.
Allekirjoitan tuon joen mutta jälkimäsen laitan kateuden piikkiin.
- Anonyymi
Hah. Mulla 225 neliveto pikku bemu ja ihan kulkee rajoitusten puitteissa ja tarvittaessa lähtee ihan riittävästi. Lämmin talvella ja sähkölläkin pääsee kohtuumatkan. Meille just sopivan kokonen. Mitään vikaa ei ole ollu ja 107000 km ajokilsoja takana.
Ei ole ollut kortti hyllyllä, eikä ole koskaan sakkojakaan tullu.
En tiedä miksi bemun omistus on muille sitte ongelma. Minun mielestä mitään kadehdittavaakaan ei ole. Auto kuin auto. - Anonyymi
BMW ui syvällä Keravanjoessa kun karkasi kuskin käsistä jokeen. Taas hyvä esimerkki kun pitää yrittää näyttää olemattomia ajotaitojaan. Onneksi kukaan ei hukkunut.
- Anonyymi
VW Golf farmari jossa kuoli 5 teiniä Klaukkalassa.
- Anonyymi
Olipa mielenkiintoista katsella kahden Bemarikuskin henkistä vääntöä väistämisvelvollisuudesta Töölössä eilen. Vasemmaltta tullut tunki keulaa väkisin toisen eteen, mutta joutui antamaan periksi ja koukkaamaan vaarallisesti jalkakäytävän kautta ja vielä lisäksi väistämään muunkin merkkisiä oikealta tulevia autoja.
Mikä ihme noita bimmeristejä vaivaa kun ei malteta odottaa paria sekuntia ja antaa oikealta tulevien mennä. - Anonyymi
Koppiautojen, joita kutsutaan katumaastureiksi, kuljettajat eivät edes ymmärrä miltä oikean auton ajaminen voi tuntua. Pitoa riittää eikä auto heilahtele joka suuntaan.
- Anonyymi
Auto vaan on liian hyvä ajaa se pesee muut merkit mennen tullen.
- Anonyymi
Tuo on totta mutta kun saat alle Bemarin niin ajo-ominaisuudet ovat sitä luokkaa että rajoituksia on vaikea noudattaa.
- Anonyymi
Iha höpöhöpö juttuja. On se vaan kaameaa tuo kateus.
- Anonyymi
Kyllä kateus taas kukoistaa Toyota ja Skoda kuskeilta. (ainiin Kia)
- Anonyymi
Ei käy Bemarikuskia kateeksi, kun polkupyörän ketjun näköinen moottorin jakopäänketju bemarista katkeaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1609091- 664834
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494612Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234002Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353573Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423570Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383458- 483203
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422921- 492714