Tulla keittämään aamukahvit. Tiedän, että oot hyvä siinäkin.
Voisitko mies
19
359
Vastaukset
- Anonyymi
No olen minä aika hyvä keittelemään kahvia kyllä ,koska se merkitsee mulle aika paljon kuten sinäkin.
- Anonyymi
Maailman parhainta rakkautta olis miehen keittämä kahvi ja aamupala ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman parhainta rakkautta olis miehen keittämä kahvi ja aamupala ❤️
Helppo homma.
- Anonyymi
Suunnilleen 14000 kertaa olen keittänyt aamukahvit että kyllä se onnistuu. Viimeksi tänään 5.30.
- Anonyymi
En tule..
- Anonyymi
Älä ihmeessä mene palstaäijän kammariin, ei sulla sinnekään ole asiaa. Voi luoja tätä töhöilyä
- Anonyymi
Kiva viesti!!! Useimmat miehet pitäisivät aamukahvin keittämisestä rakkaalle naiselleen. Aamussa on naisen seurassa lämpöinen ja hellä tunnelma, venyttelevä nainen varastaa helposti pääosan, vaikka ikkunasta tervehtisi kaunis auringon paiste ja pikkulintujen herännyt aamusoitto. Nainen osaa nauttia aamupala sämpylänsä hyvin elegantisti, pienin suupaloin kuin ei suu liikkuisi ollenkaan, sitä seuraa mielellään vuoteella käden tarjotessa katselutuen. Nainen on myös aamupalan jälkeen hyvätuulinen, sokeritasapainon saa testattua suudelmalla sormenpäästä ja lämpimien vuodevaatteiden lämmittämä vartalo tuntuu lämpimältä ja pehmeältä halata, kuin auringon säteen läpäisemä pilvenhattara.
https://www.youtube.com/watch?v=Ve4qKQq17PQ - Anonyymi
Miksi et kysynyt suoraan viestillä henkilökohtaisesta numerosta?
- Anonyymi
Eikö sulla päätä särje jankuttaa tälle ns bottiäijälle näitä typeriä itsestäänselvyyksiä?
- Anonyymi
Koska ei ole sitä henk.koht. numeroa.
- Anonyymi
Saanko purra varpaitasi?
- Anonyymi
Jos saan purra kaulasta...
- Anonyymi
Sängyssä kaikki elegantti teeskentelyä on surkeaa.
- Anonyymi
Jaha, että ei tarvi suotta hihkaista, ei mene läpi kuitenkaan
- Anonyymi
Puhuin kahvista, en sängystä. Mutta toki sekin maistuisi. Mutta jos nyt ensin ne kahvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin kahvista, en sängystä. Mutta toki sekin maistuisi. Mutta jos nyt ensin ne kahvit.
Miten olis kahvit sänkyyn ,siis sulle kun oot sängyssä.
- Anonyymi
Ihminen on monesti hyvä siinä mitä rakastaa.
- Anonyymi
Mies vois tulla tänne ja keitettäisiin yhdessä aamulla ne kahvit 😉
Osattaisiinkohan olla puhumatta aamuun asti 😁 - Anonyymi
joo. hoituu. muutamasti tässä elämän varrella tullu keiteltyä ja eri keittimillä jonka vuoksi anna mikä vaan ni mä HOIDAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311