Ne toimii varjo Mediainkin ehdoilla, kuin se olisi suurinta,tasa-arvoa!?
Meidän Venjä vastainen varjo Hallitus,demokratiasta ja tasa-arvosta välitä !?
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Aina väittäneet Venjää ja Kiinaa vaoilusta,mutta kun Fasebookikin vakoilee minua,estäenkin, nyt julkisesti mainitsi !?
- Anonyymi
Mä en ymmärrä tätä pelon lietsontaa lehdissä muussa mediassa. Ihmiset odottaa koska Venäjä hyökkää. Ovat pakokauhussa ja alakuloisia.
- Anonyymi
Ilman Putlerin hyökkäystä Ukrainaan Suomi ja Ruotsi eivät olisi nyt Naton jäseniä.
Joko kävit kiittämässä natsijohtajaasi Putleria, Abrahamm? - Anonyymi
Hei Abrahamm. Sinun ihailemasi Trump kehottaa Euroopan maita lisäämään puolustusmenojaan. Eikö olekin hieno mies, HÄH?!
Onneksi USA:ssakin on vielä järkeviä ihmisiä, jotka uskaltavat vastustaa Trumpia ja teitä äärioikeistolaisia. - Anonyymi
Suomen vientiarvo,on Venjän hyökkäys uhka ja saanut jo Eglannista vastakaikua,lapin harjoituksiin(viimesodan hyökkäysaika petturina,Yhdysvaltain kanssa ) !?
- Anonyymi
Ei mitään hätää. Sun idolisi Trump käskee Euroopan maita nostamaan puolustusmäärärahojaan 5%:iin. Eiks oo hienoo ?
Jätkä fanittaa Trumpia, Putinia ja muita hulluja ja sitten ihmettelee, kun maailma on sekaisin.
Häpeä, natsiretku!
- Anonyymi
Pura tunnusti Ukrainan sodan alkaneen 2014 ja vois paljantaa Poroshenkon aloittajaksi ja jatkosodan Zelenskin yhteistyöllä, Lännenkin ylyttämänä !? Niin Trumppi, kuin Pura,voisi pettyneenä paljastaa valtio salaisuuksia ,jos tiukkapaikka tulee !?
- Anonyymi
Vituttaako nazi-Abrahammia etteivät persut nuole Putlerin ahteria kuten iso osa Euroopan äärioikeistosta? Vituttaako?
Kerropa sinä asiantuntijana, miten komusta tulee äärioikeiston eli Putlerin kannattaja?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195274- 503088
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342678Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232059En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111837- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231485Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101458- 971417