Kuinka moni?

Anonyymi-ap

Gallup naisille:
Olen huomannut että tänäpäivänä valtaosa naisista on posliineja, oletko sinäkin?

Eli…1. Oletko posliini…vai millainen karvoitus?

2. Kerrotko vielä ikäsi?

Sitten vielä pari kysymystä jotka ei varsinaisesti aiheeseen liity mutta …
Kysymys 3. Tykkäätkö masturboimisesta ja kuin usein teet sitä?

4. Omistaako seksileluja ja jos niin millaisia ja mikä lelu on suosikkisi…vai riittääkö vaan omat sormet?

Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen 😀

48

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 51 vuotias posliini. Mieheni tykkää niin. Masturboin kerran, tai kaksi viikossa kaalimatosauvalla, tai satisfyerillä, joskus molemmilla yhtä aikaa. Toisinaan on sauva esileikkinä pimpissä värisemässä seksikkäiden pöksyjen pitämänä ennen yhdyntää.

    • Anonyymi

      Vastauksia:
      1. Olen posliini, ollut 14 vuotiaasta lähtien.
      2. Nyt olen 42
      3. Tykkään todellakin, rakastan masturboimista ja sitä tulee tehtyä lähes päivittäin ja joinakin päivinä jopa useamman kerran.
      4. Omat sormet on ihania ja käytän niitä mutta on minulla 5 erilaista ja eri kokoista dildoa + 1 tupladildo. Myös satisfyer löytyy ja sillä tykkään imuttaa samalla kun nautin sormistani tai dildoistani.

    • 19v ollu posliini teinistä asti, syynä on hygienia ja biksut/uimapuku. Masturboin paljon, päivittän ainakin.. klittaväristin ja sormet käytössä sauvoja joskus.

      • Anonyymi

        Ootko varattu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varattu

        En ole!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varattu

        En ole!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varattu

        En ole!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varattu

        Sinkku!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varattu

        Sinkku!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko varattu

        Sinkku!


      • Anonyymi
        jebardi kirjoitti:

        En ole!

        Mistä päin oot?


      • Anonyymi
        jebardi kirjoitti:

        En ole!

        Mistä päin oot?


      • Anonyymi
        jebardi kirjoitti:

        En ole!

        Mistä päin oot? Haluisitko tulla panemaan?


      • Anonyymi
        jebardi kirjoitti:

        En ole!

        Mistä päin oot? Haluisitko tulla panemaan?


      • Anonyymi
        jebardi kirjoitti:

        En ole!

        Mistä päin oot? Haluisitko tulla panemaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin oot?

        Hki


      • Anonyymi
        jebardi kirjoitti:

        Hki

        Haluisitko tulla panemaan?


      • Anonyymi
        jebardi kirjoitti:

        Hki

        Mikä sun sähköposti on. Voidaan jutella siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun sähköposti on. Voidaan jutella siellä

        Voitko jebardi vastata


    • Anonyymi

      38v ja ikinä en oo ollu täysin luomu mutta todella pitkään oon ollu täysin posliini. Käyn brassilla 6vk välein. En tykkää leluista, omistan yhden pienen klitoriskiihottimen mutta käytön sitä tosi harvoin, ehkä kerran kuussa. Ei siitä oo apua vaikka saa nopeasti monta. Mielummin seksiä joka päivä siitä nautin paljon.

    • Anonyymi

      Oon 51, en ole posliini. Joskus vetänyt kaikki pois, mutta aiheuttaa niin pahan kutinan että en halua. Silloin tällöin vaan leikkurilla lyhennän karvoitusta.
      Oon etäsuhteessa ja masturboin joskus enempi, joskus vähempi. Halut vaihtelee kuukaudessa ja saatan olla viikonkin ilman ja sitten taas toisinaan kerran päivässä kun halut hereillä.
      Leluja on, mutta suosikit on satisfayer kun haluan nopeasti ja helposti ja pieni tehokas vibra delfiini hieromasauva kun vähän pidempään jaksaa leikkiä.

    • Anonyymi

      Buaahaa, Spedellä suoltaa kummasti🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        …ja sulla viiraa päässä ja pahasti🤣🤣🤣
        Kokeileppa vaihtaa lääkitys, se voi auttaa et keksit edes joskus jonkun muun kommentin kun edellä mainitun. Mutta..m.toisaalta ymmärrän nuo saman repliikki. ”Kun sulle on lusikalla annettu” niin minkäs sinä sille voit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …ja sulla viiraa päässä ja pahasti🤣🤣🤣
        Kokeileppa vaihtaa lääkitys, se voi auttaa et keksit edes joskus jonkun muun kommentin kun edellä mainitun. Mutta..m.toisaalta ymmärrän nuo saman repliikki. ”Kun sulle on lusikalla annettu” niin minkäs sinä sille voit.

        Ja sulla hurahtaa kauhallinen housuun laitospuuron jälkeen 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla hurahtaa kauhallinen housuun laitospuuron jälkeen 🤣🤣🤣

        KATO KUN SÄ TAJUSIT HURAUTTAA HOUSUUSI!


    • Anonyymi

      Mä oon 30-vuotias sinkku nainen. Mulla ihan luomu karvoitus alhaalla. En oo hetkeen tehnyt mitään tai edes reunoja siistinyt. Helposti kyllä näkyy sivuilta kun on uikkari, pitää olla tarkkana että karvat pysyy piilossa.
      Tykkään tosi paljon masturboida.. Tulee melkein päivittäin tehtyä. Usein monta kertaa päivässä kun innostuu. Satisfyer on usein käytössä se tekee hyvää. Aina olen itsetyydytyksestä nauttinut!!

      • Anonyymi

        Haluaisitko ihan oikeaa penistä?


      • Anonyymi

        Se on hyvä että annat karvojen olla,siistitty tai ajamaton . Se on mielekkämpi kuin ajeltu pikku pimppi


    • Anonyymi

      Liikaa vaivaa pitää ihan posliinin,sänki kasvaa nopeasti ja posliinina tulee helposti hiertymiä,ainakin jos käyttää stringejä.

    • Anonyymi

      Aloittajan mielipiteen vastaan ainakin omakohtaisen kokemuksen perusteella. Suhteellisen viriili 28v kolli eli kumppaneitakin tarttuu mukaan tinderistä tai sitten yöelämästä jne. ja omassa kaveriporukassa suhteellisen vapaa meno sekasaunakulttuureineen, kimppoineen jne. Reipas 10 vuotta takaperin oli enemmän sääntö kuin poikkeus, että nainen oli kokonaan posliini, samaa ei voi sanoa nykyään oli sitten kyseessä salikissa tai hippityttö. Suurimmalla osalla mitä kohdannut, niin on ainakin kiitorata-siistitty kolmio kummulla. Kokonaan posliineita pari kymmenestä. Miehillä taas karv ojen ajelu lisääntynyt vuosien mittaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe