Gallup naisille:
Olen huomannut että tänäpäivänä valtaosa naisista on posliineja, oletko sinäkin?
Eli…1. Oletko posliini…vai millainen karvoitus?
2. Kerrotko vielä ikäsi?
Sitten vielä pari kysymystä jotka ei varsinaisesti aiheeseen liity mutta …
Kysymys 3. Tykkäätkö masturboimisesta ja kuin usein teet sitä?
4. Omistaako seksileluja ja jos niin millaisia ja mikä lelu on suosikkisi…vai riittääkö vaan omat sormet?
Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen 😀
Kuinka moni?
47
1071
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 51 vuotias posliini. Mieheni tykkää niin. Masturboin kerran, tai kaksi viikossa kaalimatosauvalla, tai satisfyerillä, joskus molemmilla yhtä aikaa. Toisinaan on sauva esileikkinä pimpissä värisemässä seksikkäiden pöksyjen pitämänä ennen yhdyntää.
- Anonyymi
Vastauksia:
1. Olen posliini, ollut 14 vuotiaasta lähtien.
2. Nyt olen 42
3. Tykkään todellakin, rakastan masturboimista ja sitä tulee tehtyä lähes päivittäin ja joinakin päivinä jopa useamman kerran.
4. Omat sormet on ihania ja käytän niitä mutta on minulla 5 erilaista ja eri kokoista dildoa + 1 tupladildo. Myös satisfyer löytyy ja sillä tykkään imuttaa samalla kun nautin sormistani tai dildoistani. 19v ollu posliini teinistä asti, syynä on hygienia ja biksut/uimapuku. Masturboin paljon, päivittän ainakin.. klittaväristin ja sormet käytössä sauvoja joskus.
- Anonyymi
Ootko varattu
- Anonyymi
jebardi kirjoitti:
En ole!
Mistä päin oot?
- Anonyymi
jebardi kirjoitti:
En ole!
Mistä päin oot?
- Anonyymi
jebardi kirjoitti:
En ole!
Mistä päin oot? Haluisitko tulla panemaan?
- Anonyymi
jebardi kirjoitti:
En ole!
- Anonyymi
jebardi kirjoitti:
En ole!
- Anonyymi
jebardi kirjoitti:
Hki
Haluisitko tulla panemaan?
- Anonyymi
jebardi kirjoitti:
Hki
Mikä sun sähköposti on. Voidaan jutella siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun sähköposti on. Voidaan jutella siellä
Voitko jebardi vastata
- Anonyymi
38v ja ikinä en oo ollu täysin luomu mutta todella pitkään oon ollu täysin posliini. Käyn brassilla 6vk välein. En tykkää leluista, omistan yhden pienen klitoriskiihottimen mutta käytön sitä tosi harvoin, ehkä kerran kuussa. Ei siitä oo apua vaikka saa nopeasti monta. Mielummin seksiä joka päivä siitä nautin paljon.
- Anonyymi
Oon 51, en ole posliini. Joskus vetänyt kaikki pois, mutta aiheuttaa niin pahan kutinan että en halua. Silloin tällöin vaan leikkurilla lyhennän karvoitusta.
Oon etäsuhteessa ja masturboin joskus enempi, joskus vähempi. Halut vaihtelee kuukaudessa ja saatan olla viikonkin ilman ja sitten taas toisinaan kerran päivässä kun halut hereillä.
Leluja on, mutta suosikit on satisfayer kun haluan nopeasti ja helposti ja pieni tehokas vibra delfiini hieromasauva kun vähän pidempään jaksaa leikkiä. - Anonyymi
Buaahaa, Spedellä suoltaa kummasti🤣🤣🤣
- Anonyymi
…ja sulla viiraa päässä ja pahasti🤣🤣🤣
Kokeileppa vaihtaa lääkitys, se voi auttaa et keksit edes joskus jonkun muun kommentin kun edellä mainitun. Mutta..m.toisaalta ymmärrän nuo saman repliikki. ”Kun sulle on lusikalla annettu” niin minkäs sinä sille voit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…ja sulla viiraa päässä ja pahasti🤣🤣🤣
Kokeileppa vaihtaa lääkitys, se voi auttaa et keksit edes joskus jonkun muun kommentin kun edellä mainitun. Mutta..m.toisaalta ymmärrän nuo saman repliikki. ”Kun sulle on lusikalla annettu” niin minkäs sinä sille voit.Ja sulla hurahtaa kauhallinen housuun laitospuuron jälkeen 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla hurahtaa kauhallinen housuun laitospuuron jälkeen 🤣🤣🤣
KATO KUN SÄ TAJUSIT HURAUTTAA HOUSUUSI!
- Anonyymi
Mä oon 30-vuotias sinkku nainen. Mulla ihan luomu karvoitus alhaalla. En oo hetkeen tehnyt mitään tai edes reunoja siistinyt. Helposti kyllä näkyy sivuilta kun on uikkari, pitää olla tarkkana että karvat pysyy piilossa.
Tykkään tosi paljon masturboida.. Tulee melkein päivittäin tehtyä. Usein monta kertaa päivässä kun innostuu. Satisfyer on usein käytössä se tekee hyvää. Aina olen itsetyydytyksestä nauttinut!!- Anonyymi
Haluaisitko ihan oikeaa penistä?
- Anonyymi
Se on hyvä että annat karvojen olla,siistitty tai ajamaton . Se on mielekkämpi kuin ajeltu pikku pimppi
- Anonyymi
Liikaa vaivaa pitää ihan posliinin,sänki kasvaa nopeasti ja posliinina tulee helposti hiertymiä,ainakin jos käyttää stringejä.
- Anonyymi
Aloittajan mielipiteen vastaan ainakin omakohtaisen kokemuksen perusteella. Suhteellisen viriili 28v kolli eli kumppaneitakin tarttuu mukaan tinderistä tai sitten yöelämästä jne. ja omassa kaveriporukassa suhteellisen vapaa meno sekasaunakulttuureineen, kimppoineen jne. Reipas 10 vuotta takaperin oli enemmän sääntö kuin poikkeus, että nainen oli kokonaan posliini, samaa ei voi sanoa nykyään oli sitten kyseessä salikissa tai hippityttö. Suurimmalla osalla mitä kohdannut, niin on ainakin kiitorata-siistitty kolmio kummulla. Kokonaan posliineita pari kymmenestä. Miehillä taas karv ojen ajelu lisääntynyt vuosien mittaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754377
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744215Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433619Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163203Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382850En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142592Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102414IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm331585Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571322Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli831136