Riikka kuvaa itseään myötätuntoiseksi ihmiseksi

Anonyymi-ap

”Purra sanoi puhuvansa asioista monesti huomattavan suoraan.
– Ja siitä on sitten helppo vetää jonkinlaisia ajatuksia siitä, että minä olen jotenkin kylmä tai muuta, mutta tämä ei pidä vähääkään paikkaansa.

– Mutta tästä on vedetty jonkinlainen yhtäläisyys siitä, että mielestäni empatia ei ole oleellista, että empatia ei kuulu politiikkaan. Ei tämä pidä paikkaansa enkä minä ole koskaan niin sanonut.
– Se, että minusta tehdään henkilökohtaisia arvioita sen suhteen, että minä en kokisi myötätuntoa tai en olisi empaattinen, niin se sattuu, hän sanoi ja kuvasi itseään myötätuntoiseksi ihmiseksi.”

Riikka väittää, ettei ole koskaan sanonut, että empatia ei kuuluu politiikkaan. Tapahtuuko suuri vääryys, jos vuosikymmenten kuluttuakin Riikka Purra muistetaan persuministerinä, joka sanoi, että köyhiltä ei leikata ja empatia ei kuulu politiikkaan?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e6b1dd80-c628-43e8-af21-12764e9157aa?_gl=1*12u5k4c*_ga*MjA1OTMyMDUyMy4xNzQxMDAwMjYw*_ga_3L539PMN3X*czE3NDgxNjI3NzckbzI3MyRnMSR0MTc0ODE2NDM1NiRqMCRsMCRoMA..

35

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin Riikka ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto politiikkaa .

• Anonyymi

Persun ei tarvitse olla tollo, mutta se tekee puoluetoiminan mielekkäämmäksi.

• Anonyymi

Jos joku persu uskaltaisi sanoa, että Riikka ei ole myötätuntoinen ihminen, niin hänet erotettaisiin puolueesta.

• Anonyymi

.APU 19.7.2023 Laura Myllymäki
      Haastattelusta jäi mieleen erityisesti kaksi asiaa. Purra kertoi minulle jo tuolloin, ettei hän usko empatiaan politiikassa"

• Koskahan Riikka Purra,Holohölö Mestari Jussi ja vaikkapa Jani Mäkelä alkavat väittämään että persut ovat kokeneet suurta tuskaa kun köyhiltä on leikattu vaikka he sitä itse vastustivat?

Samasta asiasta on kyse kun Riikka P. väittää olevansa muka empaattinen.Riikka P. tuntee empatiaa.Persuille tyypilliseen tapaan,itseään kohtaan.

• Anonyymi

Hallapurrapersut väittävät, etteivät he olleet tekemässä Kiky-sopimusta Sipilän hallituksessa ja että nykypersut on täysin eri puolue, jolla on täysin eri tavoitteet kuin Soinin aikaisilla persuilla, jotka olivat Kokoomuksen kavereita ja työnantajien puolella.

• Anonyymi

Riikkulia on sattunut koska on vahingossa saksinut omaan sormeensa. Ja nyt on sopiva hetki uhriutua ennen kesän puoluekokousta. Kyllä sieltä aina joku tollo löytyy joka antaa Riikkulille säälistä äänen.

• Anonyymi

En välitä Purrasta enkä persuista sentin vertaa.
      Mutta nykyään aika monilla vaikuttaa olevan kuullun ja luetun ymmärtämisessä jonkin verran vaikeuksia.
      Jo senkin takia ajoittain lähtee ihan paskaa juttua liikkeelle, ei hyvä.
      Enkä nyt tarkoita pelkästään aloitukseen liittyvää, vaan ylipäänsä kaikkia asioita.
      Vedetään jostain jutusta yksi, kaksi sanaa, tai yksi lause, ei ymmärretä jutun asiakokonaisuutta, jne.

• Anonyymi

Riikka uhriutuu. Ilta seuraa päivää. Maapallo kiertää radallaan

• Anonyymi
    • Anonyymi

naiset on empaattisia koska ne kasvattaa kakaroita

• Anonyymi

Purraa Purraan pahasti pian vaaleissa.

Voi sanoa sit että oma koira puri😀.

• Anonyymi

Riikka tuntee myötätuntoa EK:n herroja kohtaan.

• Anonyymi

Spermaturpa.

• Anonyymi

Kun ihmisellä on minuuden harhaisuuskuva hän joko luulee itsestään liikaa
      tai liian vähän. Eräistä tulee jopa suuruudenhulluja ja he kuvittelevat
      olevansa erikoisen hyviä ihmisiä. Sympatiaa ja empatiaa heillä on vain
      itselleen.

• Anonyymi

Suuruudenhullulla muistikin pettää tosi pahasti:
        "Riikka väittää, ettei ole koskaan sanonut, että empatia ei kuuluu politiikkaan."

• Anonyymi

"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa.

Harhaluuloisuushäiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet tavalla, joka tukee heidän uskojaan. Tuloksena ovat riitaisat väittelyt ja kaikkien osapuolten ärtyneisyys."

...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu s24 trolli kyseessä.

• Anonyymi

Ilkka ei ole saanut k ullia?

• Anonyymi

Riikalla on vääristynyt minäkuva. Vääristynyt minäkuva tarkoittaa,
      että näkee itsensä aivan eri tavalla kuin muut.
      Riikalla minäkuva on aikalailla vääristynyt ja helkkarin huono muisti.

• Anonyymi

Muistikin on pahasti heikentynyt. Riikka väittää, ettei ole koskaan sanonut,
      että empatia ei kuuluu politiikkaan.

• Anonyymi

Hittolainen. Kävi, kuten siinä alv:n räpläämisessä.

• Anonyymi

Suomen väkivaltaisimmat elinkautusvangitkin sanovat olevansa empaattisia ja tulevansa ihmisten kanssa hyvin juttuun. Ovatko elinkautusvangitkin kenties persuja.

• Anonyymi

Ei tartte iso vika olla kun sen on päässä.

• Anonyymi

Orpon päässä myös. Ne kaksi oikein villitsevät toisiaan yhä julmempiin ja tyhmempiin
        päätöksiin. Joukossa tyhmyys tiivistyy.

• Anonyymi

Moni tuomittu rikollinen kertoo, ettei ole paha ihminen, vaikka tekonsa sitä ovatkin.

• Anonyymi

Narsistisille psykopaateille on tunnusomaista olematon itsetuntemus.

• Anonyymi

On aika yleinenkin ajatus, että ihminen ei ole paha, vaikka hänen tekonsa ovat.
        Eikö ihminen olekaan sama kuin tekonsa ? Hyvä/normaali ihminen ei tee pahaa
        eikä valehtele.

• Anonyymi

En ole havainnut Riikassa enkä nimimerkki Riikassa myötätunnon piirteitä

• Anonyymi

Ei hänellä ole voinut havaita olevan myötätuntoa kuin itseään kohtaan,
      kun hän kerjää sympatiaa iltalehdissä pari kertaa vuodessa, esimerkiksi
      laskelmoidusti joulun edellä.

• Anonyymi

"Niin makaa kuin petaa" ja "Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" ovat suomalaisia kansanviisauksia, joiden merkitystä myös Purran kannattaisi pohtia tarkoin.

• Anonyymi

"Olisipa ollut ase", haaveili nm. Riikka.

• Anonyymi

Al Capone oli myös erittäin myötätuntoinen ihminen tuodessaan iloa ihmisten elämään. Donald Trump on myös erittäin myötätuntoinen ihminen, koska hän itse niin sanoo.

• Anonyymi

Joidenkin mielestä Hitlerkin oli myötätuntoinen ja hyvin empaattinen ihminen. Miksipä ei siis persulahkolaiset uskoisi, mitä Riikka sanoo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin mielestä Hitlerkin oli myötätuntoinen ja hyvin empaattinen ihminen. Miksipä ei siis persulahkolaiset uskoisi, mitä Riikka sanoo?

Jokainen diktaattori on myötätuntoinen ihminen ajatellen yötä myöten oman kansansa parasta ja he jotka eivät ajattele samoin kuin diktaattori empatiassaan oman kansansa parasta katoavat.

• Anonyymi

Norman bates on myötätuntoisempi ja empaattisempi kuin Purra!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe