Narskut tarvii ison hovin ympärilleen ja jatkuvaa huomiota ja validaatiota siitä että ovat upeimpia ihmisiä. Tuollaisia mieluusti kartan ja ignooraan koska heillä ei ole mitään todellista annettavaa vaan imevät energiaa.
On helppoa kun ei välitä sirkuksesta
10
329
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä tästä!!!!
- Anonyymi
Tän takia jätin myrkyllisen seuran taakseni. En kaipaa energiasyöppöjä enkä alkoholisteja mun elämään.
- Anonyymi
Kohdallani lisäsin vielä tuohon huumeiden käyttäjät ja lääkenistit
- Anonyymi
Minusta nuo tuollaiset narsistien läpätykseen messiin lähtevät on heikkoja mielistelijöitä.
- Anonyymi
Juu. Maalituskerho. Saa mun puolesta toteuttaa tätä suurta sirkustaan rauhassa, nimittäin kaikkien tiedossa vaikka ei sitä itse suostu näkemään miten noloa on.
T. S
Niin no en tee tätä huomion takia, vaan rakkaudesta ja välittämisestä Veeraa kohtaan. En halua, että mun rakas kärsii tai joutuu olemaan suhteessa jossa ei ole hyvä olla, aion pelastaa hänet julmalta maailmalta, vaikka kuolisin itse siinä taistelussa, sillä ei ole väliä kunhan hän on turvassa <3
- Anonyymi
Suomen suurin sirkus löytyy arkadianmäeltä ainoa haitta että koko talo on täynnä pellejä jo nykyään et aika tylsän ykspuolista showta vetävät
- Anonyymi
Hauskaa on
Et mies sä tarvitset sitä huomiota
Paremmuus validoitia sun muuta enenpi
Kun se joille tämänkin palautteen kirjoitit.
Kumpi se narsisti olikaan .
Nainen sivusta.- Anonyymi
Tämä!!! Toinen sivusta
- Anonyymi
Ei sinun tai sen porukkasi manipuloinnit ja mustamaalaukset toimi enää kun en reagoi t. Alottaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418