https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3c741074-c3f0-4b28-87cf-658282071652
Luukkanen hurjana: ”Joissain maissa Lindtman ei olisi voinut jatkaa poliitikkona”
Sanna Ukkola kyseli perussuomalaisten puheenjohtajakisaan ilmoittautuneen Arto Luukkasen harkintakyvyn perään tämän takavuosien kommenttien takia. Luukkanen on vieraana Iltalehden Ukkola-ohjelmassa.
Joissain maissa Lindtman ei olisi voinut jatkaa poliitikkona
12
179
Vastaukset
- Anonyymi
sellanen poliitikko
- Anonyymi
Joo ja ihan vääräs puolueessa on !
- Anonyymi
Persut katkeria ovat .
- Anonyymi
Junnila voi siis huoletta lahjoittaa kravatin Antille?
- Anonyymi
"Lindtmanin nuoruusvuosien kuvan, jossa Lindtmanin kaverit tekevät natsitervehdyksen, taannoin aiheuttamaa kohua Luukkanen kommentoi Ukkolalle sanoen, että joissakin muissa länsimaissa Lindtman ei olisi enää voinut jatkaa poliitikkona."
Jaa, että kavereiden vuoksi ei olisi voinut jatkaa poliitikkona. Outo näkemys asiassa.- Anonyymi
Lindtman olisi oikeutettu jatkamaan Luukkasen tavoin, jos hän antaisi jollekin toiselle puolueelle, vaikka persuille armonlaukauksen,
- Anonyymi
SDP ajaa toimittajat mainitsemaa sotesysteemiä:
https://x.com/GranlundSamppa/status/1904547942674976973 - Anonyymi
Missään ei kai sitten saisi esittää teatterinäytöksiä, ei elokuvia, ei mitään.....
Kaikesta ihmiset jaksaakin nillittää.... - Anonyymi
Miksi persut ovat katkeria????? Ai siksi kun lintdmanni on valheellisten galluppien ansiosta tai demarit johdossa??????? Yksikään toimittaja ei ole haastatellut 25 % suomen kansasta!!! Vaan ihan muutamaa ja sitten puhuu paskaa koko suomen suulla!!
- Anonyymi
moktar gubta
- Anonyymi
Koulukavereiden teatteriesityksen takin Lindman sivuun vai? Muuta Venäjälle jos nyppii noin kovin.
- Anonyymi
aika koittaa...joku haastaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477