Tänään löytyi maalta komerosta viinakätkö jossa oli useita vajaita avattuja kossupulloja. Se tiedetään että nuo pullot on avattu n. 7-8 vuotta sitten.
Vieläköhän kossu on juomakelpoista?
Uskaltaako edes maistaa? Haisee ihan kossulta.
Jos on mennyt pilalle niin mihinkähän tuota usean litran kossuerää vois vielä käyttää?
Mulla on usean litran alkoholiongelma
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kossu on edelleen täysin juomakelpoista, eihän siinä ole mitään, joka voisi pilaantua.
- Anonyymi
Voi olla laimentunutta jos on ollut pitkään korkattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla laimentunutta jos on ollut pitkään korkattuna.
Mihin jotakin voisi haihtua, kun korkki on kiinni?
- Anonyymi
Miksi kukaan avaisi monta pulloa ja jättäisi avatut juomatta mutta säilyttäisi kuitenkin. Jotain vialla ellei ole kelvannut. Kirkas alkoholihan ei itsessään pilaannu kun siihen voi säilöäkin.
- Anonyymi
Näin vaan jotkut tekevät. Enoni asui omakotitalossaan vuosikymmeniä. Alakerrassa säilytettiin klapipinoja ja tissutellessaan hän "piilotti" kossupulloja pinoihin. Sitten vanhana myivät talonsa ja muuttivat kerrostaloon. Alakertaa tyhjennettäessä löytyi yli kolmekymmentä vajaana kätkettyä kossupulloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin vaan jotkut tekevät. Enoni asui omakotitalossaan vuosikymmeniä. Alakerrassa säilytettiin klapipinoja ja tissutellessaan hän "piilotti" kossupulloja pinoihin. Sitten vanhana myivät talonsa ja muuttivat kerrostaloon. Alakertaa tyhjennettäessä löytyi yli kolmekymmentä vajaana kätkettyä kossupulloa.
Eikö pinot tyhjentymeet koskaan? Yleensä käytetään vanhat puut ensin pois.
- Anonyymi
Jos et itse juo niin jollekin varmaan kelpaa kun täyttää vajaat. Voi laittaa vaikka uudempiin pulloihin tai tehdä esim likööriä tai muuta sekoitusta.
- Anonyymi
Polta juhannuskokossa, tiedä vaikka olisi kotipolttoista ja melko metanolipitoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128976Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741- 54731
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32713Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665