Mulla on usean litran alkoholiongelma

Anonyymi-ap

Tänään löytyi maalta komerosta viinakätkö jossa oli useita vajaita avattuja kossupulloja. Se tiedetään että nuo pullot on avattu n. 7-8 vuotta sitten.
Vieläköhän kossu on juomakelpoista?
Uskaltaako edes maistaa? Haisee ihan kossulta.
Jos on mennyt pilalle niin mihinkähän tuota usean litran kossuerää vois vielä käyttää?

8

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kossu on edelleen täysin juomakelpoista, eihän siinä ole mitään, joka voisi pilaantua.

• Anonyymi

Voi olla laimentunutta jos on ollut pitkään korkattuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla laimentunutta jos on ollut pitkään korkattuna.

Mihin jotakin voisi haihtua, kun korkki on kiinni?

• Anonyymi

Miksi kukaan avaisi monta pulloa ja jättäisi avatut juomatta mutta säilyttäisi kuitenkin. Jotain vialla ellei ole kelvannut. Kirkas alkoholihan ei itsessään pilaannu kun siihen voi säilöäkin.

• Anonyymi

Näin vaan jotkut tekevät. Enoni asui omakotitalossaan vuosikymmeniä. Alakerrassa säilytettiin klapipinoja ja tissutellessaan hän "piilotti" kossupulloja pinoihin. Sitten vanhana myivät talonsa ja muuttivat kerrostaloon. Alakertaa tyhjennettäessä löytyi yli kolmekymmentä vajaana kätkettyä kossupulloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin vaan jotkut tekevät. Enoni asui omakotitalossaan vuosikymmeniä. Alakerrassa säilytettiin klapipinoja ja tissutellessaan hän "piilotti" kossupulloja pinoihin. Sitten vanhana myivät talonsa ja muuttivat kerrostaloon. Alakertaa tyhjennettäessä löytyi yli kolmekymmentä vajaana kätkettyä kossupulloa.

Eikö pinot tyhjentymeet koskaan? Yleensä käytetään vanhat puut ensin pois.

• Anonyymi

Jos et itse juo niin jollekin varmaan kelpaa kun täyttää vajaat. Voi laittaa vaikka uudempiin pulloihin tai tehdä esim likööriä tai muuta sekoitusta.

• Anonyymi

Polta juhannuskokossa, tiedä vaikka olisi kotipolttoista ja melko metanolipitoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      118
      2387
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1494
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1458
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1438
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1253
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1104
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1005
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      964
    9. 122
      831
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe