Ja ymmärtää kuka tämän on aiheuttanut?
Mikset voi katsoa peiliin
41
564
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö sulla raukka oo peiliä? Tuonko sulle?
- Anonyymi
Miks sä olet niin vihainen?
- Anonyymi
Aikuinen nainen käyttäytyy kuin teini kakara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä joku muu käyttäytyy sillä tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies
Eiköhän se mies käyttäydy tässä kuin 5v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se mies käyttäydy tässä kuin 5v.
Haluatko avata tilannetta vai vihaatko kaikkia miehiä?
- Anonyymi
Ikävä kyllä näkyy tuossa veskin peilikaapin kummassakin ovessa olevan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihaatko sinä kaikkia naisia vai jotain tiettyä naista kuun käyt pommittelemassa kysymykdsiä tämän palstasedän monologeihin? Kysyy eräs t
- Anonyymi
Mt ongelmaisen höpinöitä
- Anonyymi
Mitä aloittaja itse on aiheuttanut, ei mitään tietenkään?
- Anonyymi
Ootte sairasta porukkaa.
- Anonyymi
Niin voisit jankuttaa tälle palstaäijälle vaikka että sinussahan ei ole koskaan mitään vikaa, ei kannata nääs uusia repertuaaria suotta
- Anonyymi
Hän ei varmaankaan edes mieti kuka on aiheuttanut ja mitä jos ainoa mitä kuulet on hiljaisuus. Jotkut yksinkertaisesti antavat joskus asioiden olla.
- Anonyymi
No ei ole antanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole antanut.
Ehkä tulkitset tilanteen väärin omien toiveidesi pohjalta.
- Anonyymi
Siinähän antaa olla sitten jos on niin luupää eikä osaa asettua toisen asemaan täysin.
Tekee palveluksen vaan pysymällä poissa ja olemalla hiljaa.
On sijaa aidolle!!
- Anonyymi
Kunhan pysyt kaukana.
- Anonyymi
Se on tarkoituskin.
- Anonyymi
Minkä tämän mä ole tietääkseni elänny kun omaa elämääni varoitin puuttumasta mun elämään jo kauan sitte lopulta rupesin yllyttämään niitä jotka halusi yrittää hankaloittaa mun elämää ja lupasin että pystyn heidän elämästään tekemään jopa vaikeampaa tekemättä yhtään mitään uskoakseni olen siinä ihan kohtalaisesti onnistunutkin ja siinäkin kävi kai lopulta niin että koska en itse suostunu kostamaan niitä mun parisuhteisiin puuttumisia niin joku/jotkut alkoi kostamaan niitä mun puolesta mä kun en koe ettäkö mä olisin menettäny yhtään mitään jos joku toinen vei naisen lopputuloksena sillä hetkellä vähintäänkin olis ollu ihan kenenkä tahansa vietävissä toki mulla on oma osuuteni niihinkin mä kun en anna tutustua itseeni silloin etenkään jos toinen ei niin itse halua tehdä mä annan olettaa jokaisella meistä kun on oikeus pilata elämänsä itse haluamallaan tavalla niin niissä väistämättä lopulta käy jos ei tutustu ihmiseen jonka kanssa on parisuhteessa nopeutin sitäkin itselleni ettei pääse mua ainakaan syyttämään ettäkö minä olisin ollu se joka toisen aikaa on tuhlannu
- Anonyymi
Joo, tiedän kyllä että se oli virhe. Olen pyytänyt anteeksi ja katsonut peiliin. Mitä muuta enää voin tehdä? Oli virhe näyttää tunteensa noin vaan impulsiivisesti, hetken huumassa. Aika parantaa?
Naiselta- Anonyymi
Ootko mieheltä pyytänyt anteeksi? Toisaalta miksi pyytää anteeksi tollaista asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mieheltä pyytänyt anteeksi? Toisaalta miksi pyytää anteeksi tollaista asiaa.
Juu, pyysin heti kun oli tapahtunut. Niin, outoahan se tavallaan oli, mutta tiedän että siitä on jälkikäteen aiheutunut hänelle ja muillekin kaikenlaista mielipahaa ja mielenmyllerrystä. Tehtyä ei vaan saa tekemättömäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikai uuvatti haluat uskoa jonkun naisen vuodattavan täällä tällaista? Anteeksi karkea kieli, mutta ei hyvää päivää sinua🥱
- Anonyymi
höpötystä
- Anonyymi
💕
- Anonyymi
Et siis pitänyt tästä avauksesta? Toivottavasti löytyy joku positiivisempi jossa voit kysellä pehmeitä. Sivusta.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
No ja kuka aloitti! Väittäisin että sun on syytä katsoa sinne peiliin. Se olit sinä joka seisoi tollo päällä vieressä, mihin vaan siirryin ni eiköhän se tuijotus tavoittanut hetkohta. Alkoihan se tietty kiinnostaa että mitä mahtaa näkyä ku niin tiiviisti pitää seurailla mun touhuja. Loput on kohtalon oikkuja, niihin mulla ollut osaa eikä arpaa...
- Anonyymi
Ei niillä ole siellä hikikomerossa peiliä
- Anonyymi
🤭 eiks pappa osta ku aikansa vinkuu
- Anonyymi
🪞😱
- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Musta tämmösessä tilanteessa on hirveetä mennä kaatamaan kaikki toisen niskaan. Enemmän duoo ku sooloo.
- Anonyymi
Joo kyl meitä 2 oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyl meitä 2 oli.
Oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli?
Siis siinä tilanteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis siinä tilanteessa
Millanen se tilanne oli?
- Anonyymi
Sanoo mies joka pelaili mun selkäni takana useiden naisten kanssa vaikka puhtaasta sydämestä välitin ja olin läsnä sun elämäsi vaikeimpana aikana. Kiitoksena lähdit ja ghostasit kun ruoho aidan toisella puolella näytti vihreämmältä.
Viimein tajusit vihreämmän ruohon olevan pelkkää kuorta ja illuusiota. Ehkä kaduit mitä teit minulle herkälle ja kiltille ihmiselle mutta en vielä tänäkään päivänä ole saanut anteeksipyyntöä sinulta jonka olet velkaa minulle.
Minä puskin sinut henkiselle tiellesi vähän ehkä rajusti mutta se oli tarpeen. Anteeksi siitä ja sanoista mitä sanoin mutta se oli tarpeen jotta käännyt sisimpääsi kohti. Uskon sinun tehneen henkistä työtä itsesi kanssa ja tiedän että kun aika on jumalallisesti oikea, me kohtaamme jälleen ❤️ - Anonyymi
Anteeksi. Yritän olla vähemmän ihana.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298